Урок на тему "Подорожування"

Про матеріал
Дана розробка пропонує проведення уроку англійської мови в 6 класі з використанням технології розвитку критичного мислення на основі підручника «Англійська мова»,6клас під редакцією О.Карпюк. На кожній стадії уроку використовуються методичні прийоми: метод асоціацій, фішбоун, сінквейн. Вони не лише сприяють результативності освітнього процесу, але й підвищують мотивацію та зацікавленість учнів в роботі з навчальним матеріалом.
Перегляд файлу

Урок англійської мови в 6 класі

 по темі «TRAVELLING»

з використанням технології розвитку критичного мислення

 

Дана розробка пропонує проведення уроку англійської мови в 6 класі з використанням технології розвитку критичного мислення на основі підручника «Англійська мова»,6клас під редакцією О.Карпюк. На кожній стадії уроку використовуються методичні прийоми: метод асоціацій, фішбоун, сінквейн. Вони не лише сприяють результативності освітнього процесу, але й підвищують мотивацію та зацікавленість учнів в роботі з навчальним матеріалом.

 

Мета: активізація мовної діяльності учнів  по темі «Подорожування», формування сприятливих умов в рамках теми для розвитку самостійно мислячої особистості.

-вдосконалення мовної компетентності на основі мовного зразка;

-розвиток умінь читання з повним розумінням;

-розвиток здібностей аналізувати, узагальнювати, порівнювати та систематизувати отриману інформацію;

-розвиток умінь пошукового читання;

-розвиток умінь діалогічного мовлення на основі граматичного матеріалу.

-формувати вміння працювати в колективі, виховання поваги до співбесідника

Матеріали : проектор та екран, дошка, картки із завданнями, підручник.

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент.
  2. Фонетична зарядка.
  3. Визначення мети. Мотивація освітньої діяльності учнів. Визов.
  4. Перевірка домашнього завдання.
  5. Динамічна пауза.
  6. Підготовка учнів до сприйняття нового навчального матеріалу, актуалізація практичних та розумових компетентностей. Осмислення.
  7. Вивчення  нового матеріалу.
  8. Закріплення матеріалу, вивченого на даному уроці та раніше пройденого, пов’язаного з новим.
  9. Узагальнення та систематизація компетентностей. Рефлексія. .
  10. Підсумок уроку.
  11. Домашнє завдання.
  12. Заключний етап.

 

T: Hello, everyone! Glad to see you!

Запитання: How are you? How is he (she)? How are they?

We will start with a talk about your last holidays.

 

Warm up

 Can I ask you? How do you prefer spending your free time on holidays?

Student`s answers

 

I prefer  

to play the computer games

to read books

to hang out with my friends

to watch films

to communicate in social networks

to sleep

to go shopping

go in for sports

to travel 

fishing

cooking

painting

 

 

How did you spend your last holidays ?

(діалог-розпитування з учнями)

Стадія визову. -Look at these pictures. What are these people doing? (діти дивляться на малюнки та висловлюють свою думку)

Cl-They are travelling.

T- What do you think we are going to speak about today?

Cl- About travelling.

T-  You’re right. We will speak about travelling and first let’s think: What is travelling? (метод асоціацій) What do you associate with the word TRAVELLING?

Student`s answers: 

 

Картинки по запросу "урок англ яз в 6 кл по темеtravelling с использованием технологии критического мышления"

Работа в парах. Скласти діалоги, користуючись опорними картками.

 

STUDENTS in pairs

Why do people travel?

 

 

- discover new places

- on business

- try food

-listen to music/ concert

-education /treatment

-relax … etc.

Which activities do people enjoy while traveling?

 

- see famous landmarks

- meet the locals

- practice the language

- visit museums

- go on guided tours

- try local cuisine

- buy souvenirs

 

T: -How can people travel? Let’s do ex.1, p.142 and match the pictures with the words. ( діти виконують вправу в підручнику, відповідають на поставлене запитання)

T: - And, what ways of travelling do you prefer?  Why? ( I prefer to travel by ….. because…)

Стадія осмислення. (метод “fishbone”) Now let’s read the text of ex.1, p.144 and fill in the “fishbone” scheme with information about the activities people do while travelling and reasons to travel. (під час читання діти аналізують отриману інформацію та заповнюють схему)

https://moluch.ru/blmcbn/46095/46095.005.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now make up sentences. You need to use the words "because" and “so”. When do we use them?

(учні повинні говорити речення, поєднуючи дві частини)

T: -Do you know what you should do during your travelling to stay in good health and come back safe and sound? Let`s work in groups and discuss some travel tips to stay in good health.

 Робота в групах. учні в 4-х групах обговорюють корисні поради туристам, яких правил слід дотримуватись, щоб зберегти здоровя під час подорожі. Після обговорення представник кожної групи зачитує свій варіант.

Потім всі поради записуються в ПАМ’ЯТКУ ТУРИСТА.

TRAVEL HEALTH TIPS

Here are some travel health tips to help you stay healthy whether you're traveling across the country or across the world.

 

Remember

If you have any health roblems, always ask your doctor or other health professional.

If you are not feeling well, talk to your doctor before you travel.

If you need any special immunizations, get them at least 4-6 weeks before you leave.

Visit a doctor; take medicine and first aid kit.

Ask fresh water, exercise during long flights or trips.

Keep your hands clean. Watch what you eat and drink.

Drink bottled water, eat well-cooked food, and wash fruit.

Be careful during excursions and get enough sleep.

 

Стадія рефлексії. (метод  cinquain )

T.: Let`s summarize our lesson. Let`s make the cinquain about travelling.

 

Travelling

interesting, picturesque.

Learn lots of things, enjoy pleasant views, and relax.

The best way to learn the world.

Intrigue.

 

 

 

Підсумок уроку. Домашнє завдання. Заключний етап.

 

Teacher: What new information have you learned at the lesson?

What did you like the most?

What difficulties did you have?

Did you like the lesson?

So, what do you think about your activity, language level and work of the group?

 

Картинки по запросу "урок англ яз в 6 кл по темеtravelling с использованием технологии критического мышления"

 

  

 

 

 

Учні висловлюють свою думку.

T: Thanks to all of you.  Our lesson is over. Good-bye.

 

 

 

 

Використані джерела:


1.Яфарова М. П. Применение технологии критического мышления на уроках английского языка как способ повышения мотивации // Молодой ученый. — 2017. — №42. — С. 222-229. — URL https://moluch.ru/archive/176/46095/ (дата обращения: 19.03.2020).

2. https://www.google.com/photos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток1

 Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют" Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"

Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"

 

Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют" Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"

 

Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"

 

Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"Картинки по запросу "картинки где люди путешествуют"

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фільварська Наталія Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1023
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку