Урок на тему: "Пофарбування бетонних та оштукатурених поверхонь водоемульсійними фарбами

Про матеріал
Розробка уроку виробничого навчання для здобувачів освіти з професії "Муляр" системи професійно- технічної освіти на тему:"Пофарбування бетонних та оштукатурених поверхонь водоемульсійними фарбами"
Перегляд файлу

 

                                             

 

 

           «Соромитися потрібно не якоїсь роботи,

                                                             навіть найбруднішої, а неробства»

                                                                         Л. Толстой                                                   

Тема уроку: Пофарбування бетонних та оштукатурених поверхонь водоемульсійними фарбами.

Група № 12 по професії «Маляр. Штукатур»

Мета уроку:

Навчальна: формування умінь та  навичок виконання операцій пофарбування водоемульсійними фарбами по різних видах поверхонь;напрацювання навичок користування малярними інструментами, відпрацювання автоматизму виконання операцій;

Розвивальна: розвивати пізнавальну активність та самостійність, культуру  навчально- виробничої праці, увагу, наполегливість у досягненні мети.  

Виховна: виховувати в учнів культуру навчального процесу, повагу до праці, до  обраної професії, дисципліну, сумлінність, відповідальність, ініціативність

Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь і навичок при виконанні навчально - виробничих робіт.

Вид уроку:  пояснювально  –ілюстративний, практичне виконання завдань.

Дидактичне забезпечення: інструкційно –технологічна карта, рекламні буклети фірми  виробника  фарбувальних  сумішей , таблиця оцінювання, додаток 1, додаток 2, додаток 3, додаток 4, додаток5.

Матеріально –технічне забезпечення: щітки - макловиці, валики, пензлі, ємкості для фарби, колір, відро з водою, мірна ємкість, водоемульсійна фарба.

Література: Нікулін А.С. «Малярні роботи», стор. 40-43.

Міжпредметні зв‘язки: матеріалознавство, охорона праці.

 

 

 

ПЛАН  УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Привітання учнів.

2.  Відмітка учнів по журналу в/н.

3. Перевірка готовності учнів до уроку (наявність спецодягу, огляд зовнішнього вигляду учнів ).   

ІІ. ВСТУПНИЙ  ІНСТРУКТАЖ.

  1. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ (повідомлення в усній формі, запис теми на дощці)

Сьогодні я вам розповім як правильно виконати операції по фарбуванню поверхонь водоемульсійними фарбами.

План нашого уроку складається з того, що ми проведемо опитування рініше вивченого матеріалу. Я вам покажу, як виконати завдання сьогоднішнього уроку. Ви отримаєте завдання по фарбуванню поверхонь водоемульсійними сумішами, ознайомлю з інструментами та матеріалами, які необхідні для виконання робіт. Розповім правила охорони праці. Проведемо опитування засвоєння матеріалу вступного інструктажу.

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ  УЧНІВ.

 Перевірка знань попередньо вивченого матеріалу:

а) у вигляді тестів

б) фронтальне опитування.

Тести

Правильна відповідь приносить вам 1бал.                                                                                                        Оцінки відразу заносяться до таблиці оцінювання (додаток 2)

Питання №1.

  1. Чи виконується під поліпшене клейове фарбування друге  шпатлювання поверхонь?

Відповіді:

а) ні, не виконується

б) так, виконується

в) хто як схоче

Вірна відповідь:

а) ні, не виконується

Питання №2.

2. При підготовці нових обштукатурених поверхонь потрібно виконувати очистку і згладжування поверхонь?

відповіді:

а) ні, не потрібно

б) обов'язково потрібно

в) виконувати потрібно тільки очищення.

Правильну відповідь:

б) обов'язково потрібно

Питання №3.

3. Перед тим як приступити до роботи з новими валиками, чи потрібно їх вимочувати у воді?

відповіді:

а) не потрібно

б) потрібно вимочувати 5-6 годин

в) потрібно вимочувати добу

Правильну відповідь:

б) потрібно вимочувати 5-6 годин

Питання №4.

4. На якій відстані необхідно тримати вудку фарбопульта від фарбується

поверхні?

відповіді:

а) на відстані - 30см

б) на відстані - 50см

в) на відстані - 0,75см- 1м

г) на відстані - 1,5 м

Правильна відповідь:

в) на відстані - 0,75см- 1м

Питання №5.

5. Забарвлення поверхонь кистями всередині приміщень можна фарбувати з підлоги заввишки ...?

відповіді:

а) 2,5 - 3,2 м

б) 1,5-2 м

в) 4 м

Правильна відповідь:

б) 1,5-2 м

Питання №6.

6. Чи виконують торцювання поверхні при фарбуванні вручну?

відповіді:

a) не торцюють

б) торцюють для остаточної обробки

в) за бажанням фахівця

Правильну відповідь:

б) торцюють для остаточної обробки

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальне опитування

питання

відповідь

Правильна відповідь приносить вам 1бал.                                                                                                        Оцінки відразу заносяться до таблиці оцінювання (додаток 2)

  1. Робоче місце маляра і його організація
  • Місце, де учні виконують виробниче завдання. Кожен інструмент і пристосування має своє місце.
  1. Інструменти і пристосування маляра
  • Шпателя металеві, кисті махові, макловиці, кісті - ручники, кисті флейці, валики кутові, структурні, поролонові, хутряні, лотки по фарбувальний склад, ванночки
  1. Підготовка поверхонь під нанесення грунтовки
  • Оштукатурених поверхонь - виконують очистку, від пилу і бруду, від бризок розчину, згладжування;
  • дерев'яних - вирізка сучків, видалення засмолов, сточування капелюшків цвяхів, зачистка;
  • металевих - очищення, видалення окалини, іржі, залишків старої фарби, знежирення
  1. Нанесення грунтовки на поверхню стелі і стін
  • Нанесення грунтовки виконується плавними рухами, щоб кисть стосувалася поверхні тільки кінцями волосся, стіни грунтують спочатку горизонтальними рухами. Потолкі - спочатку перпендикулярно напрямку світла, а потім паралельно.
  1. Основні вимоги техніки безпеки при виконанні малярних робіт
  • Наявність спецодягу, справність інструменту, виробнича дисципліна, наявність засобів індивідуального захисту

  Що ж, з першим етапом ви справилися, таким чином ми пригадали технологічні операції до вивченої теми, способи  їх виконання та інструмент необхідний для цього.

 

3. Пояснення нового матеріалу.

а) Пояснення характеру та призначення наступної роботи й порядку виконання вправ, навчально-виробничих робіт.

G:\анимашки\9.gifВодоемульсійне  пофарбування використовується для бетонних, гіпсобетонних  і  обштукатурених поверхонь .

 Ми  будемо працювати  з  водоемульсійною фарбою для внутрішніх робіт  УЛЬТРА БЕЛЬ акрилова емульсія для стін  та стель.

Виконаємо  пофарбування  кімнати  для занять в гуртожитку. Кожен з вас отримає завдання: пофарбувати  3м. бетонної поверхні стелі  та 6м. поштукатуреної поверхні стіни.

 б) Розбір інструкційно-технологічної документації.

 Розгляньте,  будь ласка,  таблицю в якій вказані основні властивості водоемульсійних фарб (додаток 1).

     Отже , ви  бачите, що водоемульсійна фарба має більше переваг ніж недоліків і тому широко використовується в сучасних опоряджувальних  роботах (додаток 3).

Для внутрішніх робіт використовують водоемульсійні фарби таких марок:

  • Е-ВА-27,  Е-ВА-27А, Е-ВА-27АПГ – на основі полівінілацетатної  дисперсії;
  • Е-КЧ-26, Е-КЧ-26А  - на основі бутадієн – стирольного  латексу; ;
  • Е – ХВ 28 – на основі суміші латексів: бутадієн-стирольного і СВХ- 1(співполімер хлористого вінілу з вініліденхлоридом) ( додаток 5)

в)  Ознайомлення з інструментами, матеріалами.

   Розглянемо інструменти, які використовують для пофарбування поверхні  водоемульсійною фарбою. До вашої уваги плакат  з зображенням інструментів, назвіть  інструмент який на вашу думку, потрібен для виконання пофарбування водоемульсійною фарбою

 (додаток 4)

 Щоб  дати відповідь  – підніміть руку. Правильна відповідь приносить вам 1 бал.

   (Показ майстром плакатів з зображенням інструменту)G:\анимашки\9.gif

г) Пояснення та показ найбільш раціональних прийомів та послідовності виконання завдань, контроль якості робіт.

Для того щоб  пофарбована   поверхня дійсно мала гарний вигляд  і відповідала  нормам поліпшеному пофарбування, потрібно дотримуватися  вимог і послідовності технологічних операцій  з підготовки поверхні. Вона має бути чистою, добре прошпакльованою, зашліфованою  та прогрунтованою.

 Хочу звернути вашу увагу що третє ґрунтування ( згідно технологічної карти)  виконують з додаванням фарби відповідного кольору в грунтуючу суміш, тобто ґрунтування з підфарбуванням, або взагалі грунтують поверхню тією самою фарбою розведеною до в’язкості 20-30с, температура в приміщенні має бути +20°C. Перед нанесенням фарбового шару ґрунтовка має повністю висохнути  й  утворити на поверхні плівку. Колір фарби підбирають залежно від  призначення приміщення яке фарбують.

 Якість пофарбованої поверхні можна оцінювати лише після утворення міцної плівки  і повного висихання поверхні.

 Час висихання фарби – 2 години. 

 

д) Повторення правил організації робочого місця.

Перш ніж приступити до виконання роботи, необхідно перевірити справність робочого інструменту.

Вимоги до інструменту:

Ручки  щіток повинні бути міцно з’єднані з основою, гладенькими без  зазубрин.

Насадки на валиках повинні бути міцно закріплені.

Робоче місце має бути чистим, без зайвого інструменту та інвентарю.

Робочий валик та щітка знаходяться на сітці ванночки з фарбою.

Ємність з фарбою розміщується так, щоб не заважати рухам працюючого.

 е) Показ операцій майстром.

При використанні у роботі валика: - фарбу наливаємо у ванночку із сіткою для накатування, змочуємо валик у фарбу, прокатуємо по сітці( з метою віджимання зайвої фарби) і наносимо на поверхню;

  При використанні щітки чи пензля:  щітку занурюємо  у фарбу на 2/3 висоти ворсу, злегка  струшуємо  і наносимо фарбу  на поверхню.

Способи виконання  пофарбування:

  • на стелю наносити  фарбу потрібно  маховою  щіткою макловицею або валиком спочатку рухами, перпендикулярними падаючому світлу, а потім  розтушовують  рухами уздовж світла;
  • стіни  потрібно фарбувати валиком або щіткою, суміш наносити і розтушовувати  вертикальними рухами, найкраще виконувати цю роботу двом малярам, щоб одночасно  виконувати фарбування  вгорі та внизу

є) Розгляд правил охорони праці.

Виконуючи роботи по пофарбуванню ви повинні дотримуватися вимог з охорони праці і використовувати обов’язково засоби індивідуального захисту. Знову звертаю вашу увагу на дошку. Остання колонка нашої таблиці  містить потрібну  інформацію. ( обговорення  розділу з о/п в  таблиці).

 ж) Опитування учнів з метою перевірки засвоєння ними матеріалу вступного інструктажу.

 Для закріплення нового матеріалу пропоную вам  об’єднатися в пари .  Ви отримуєте  по одному запитанню, 1 хвилину радитесь  і хтось один  дає відповідь, а оцінку отримують обоє.

 Запитання :

1.  З чого починається якісне фарбування? 

   ( велике значення має підготовка поверхні,вона має бути

G:\анимашки\9.gif    чистою, сухою, добре підготовленою-якісне шпаклювання та

     шліфування)

2. Яка операція передує нанесенню фарбового шару?

     ( перед фарбування поверхню потрібно  прогрунтувати 

     тією самою фарбою розведеною до в’ язкості 20-30с)

3. Через який проміжок часу  наноситься фарба на

     погрунтовану поверхню?

       (перед нанесення фарбового шару ґрунтовка має повністю

       висохнути  й  утворити на поверхні плівку, від 2 до 8 годин)

4. Якими рухами потрібно наносити фарбу :валиком, щіткою ?                 

    ( на стелю наносити  фарбу потрібно спочатку рухами,

    перпендикулярними падаючому світлу, а потім  розтушовують  рухами

    уздовж світла.  Стіни потрібно фарбувати валиком або щіткою, суміш

    наносити і розтушовувати  вертикальними рухами)

5.Коли приймають водне фарбування?

   (лише після утворення міцної плівки  і повного висихання поверхні)

6.За який час висихають водоемульсійні фарби? ( за 2 години)

7. Які поверхні підлягають пофарбуванню водоемульсійною  фарбою?

     (бетонні, гіпсобетонні, обштукатурені)

8.Які засоби індивідуального захисту потрібно використовувати при

    виконанні пофарбування? (окуляри, респіратор або пелюстку, рукавички гумові)

Вірна відповідь приносить кожному учню по 1 балу.

Результати заносимо до таблиці оцінювання.

   4. Підготовка до виконання практичної частини.

а) Інструктаж з охорони праці

  Переходимо до виконання практичної частини нашого уроку.

  Проведення інструктажу з охорони праці під час виконання водного пофарбування поверхні.

 (учні розписують в журналі інструктажів з  о\п.)

 За дотримання правил о/п під час  виконання завдання ви отримаєте по 2 бали. За порушення правил ОП бали  буде знижено, а за грубі порушення ви  взагалі  будете відсторонені  від виконання  отриманого завдання.

 б) Отримання інструменту

Вам потрібно  по черзі підійти до столу, отримати необхідний для виконання пофарбування  поверхні  водоемульсійними фарбами інструмент. (Учні отримують валики, щітки макловиці, пензлі.)

  Фарба  та ванночки  знаходяться на робочих місцях учнів.

Переходимо до ваших робочих місць.

G:\анимашки\9.gifЗверніть увагу: на допомогу вам  на стінах прикріплені плакати я( додаток №  1)

  Видача завдань учням, розстановка учнів по робочих місцях (кожен учень отримує картку з записом завдання)

 ІІІ.  ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ.

1. Розстановка учнів по робочих місцях.

2. Показ виконання операцій з фарбування поверхні майстром

     виробничого навчання.

3. Обхід робочих місць з метою:

     перевірки правильності  організації робочих місць;        

     перевірки  правильності виконання учнями трудових операцій

    технологічного процесу виконання робіт;

     перевірка відношення учнів до матеріалів, обладнання, використання

     робочого часу;

     надання допомоги учням, індивідуальне спілкування,

 4. Приймання та оцінювання роботи кожного учня.

 ІV. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ.

  1. Повідомлення майстра про досягнення  мети та завдання уроку.
  2. Підсумки роботи учнів, розбір неточностей, які допущено при виконанні навчально-виробничих робіт, зазначення шляхів їх    попередження та усунення недоліків.
  3. Аналіз дотримання правил техніки охорони праці, організації робочих місць.
  4. Оцінювання учнів методом складання отриманих за кожне завдання

     балів.

                      V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

   Видача домашнього завдання з поясненням методики його виконання:

   «Опрацювати таблиці: « Пофарбування водоемульсійними фарбами бетонних і поштукатурених поверхонь.»  Нікуліна А.С. Малярні роботи, стор. 40-43.

 

 

G:\анимашки\9.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Назва операції

Спосіб виконання

 Інструменти

Підготовка фарби до нанесення

Розмішати фарбу до  однорідної консистенції

Ємкість для фарби, де-

рев’яна палиця для розмішування фарби

Нанесення фарби  валиком

Фарбу наливаємо у ванночку із сіткою для накатування, змочуємо валик у фарбу, прокатуємо по сітці( з метою віджимання зайвої фарби) і наносимо на поверхню.

  Ванночка з сіткою, валик з хутряною насадкою.

Нанесення фарби  щіткою

Щітку занурюємо  у фарбу на 2/3 висоти ворсу, злегка  зтрушуємо  і наносимо фарбу  на поверхню.

Щітка, пензлі,ємкість з фарбою.

 Пофарбування бетонної поверхні стелі

На стелю наносити  фарбу потрібно  маховою  щіткою макловицею або валиком спочатку рухами, перпендикулярними падаючому світлу, а потім  розтушовують  рухами уздовж світла

Щітка, валик, ванночка з сіткою для фарби.

Ручка-подовжувач для щітки чи валика.

 

Пофарбування поштукатуреної поверхні стіни

Стіни  потрібно фарбувати валиком або щіткою, суміш наносити і розтушовувати  вертикальними рухами, найкраще виконувати цю роботу двом малярам, щоб одночасно  виконувати фарбування  вгорі та внизу;

 

 

Щітка, валик, ванночка з сіткою для фарби.

 

 

 

 

Інструкційно – технологічна картка до теми :  « Підготовка поверхні під високоякісне пофарбування поверхні водними розчинами»

 

 

 

 

 

Назва операцій

Спосіб виконання

Інструмени

Вимоги техніки безпеки

1

Підготовка поверхні

 

        

Звільняють  поверхню від  пилу, речовин що зменшують адгезію(олія, жири) знімають напливи розчину, обчищають ділянки що обсипаються.

Шпатель металевий, щітка, пилосос,фен,віник, відро з водою

1. Наявність:

 

- спецодягу,

- засобів  індивідуаль-

  ного захисту

  (захисних окулярів,

  респіраторів,

  рукавиць).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Вимоги:

 

а) до інструменту

(ручки повинні бути

добре оброблені, прошліфовані і міцно з’єднані з інструментом)

 

б) до організації

   робочого

 

 

місця

(видалення зайвих інструментів, матеріалів

 

в) до спецодягу

(одяг повинен бути зручним, з щільного

але м’якого  матеріалу,

відповідно розміру робочого;  взуття зручне, на низьких підборах, на товстій підошві)

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Перевірка:

 

а) інструментів

    на справність

 

б) помостів на міцність

    і стійкість

2

Розрізування щілин

 

       K:\откритий урок\1246274797882620.jpg

Встановлюють шпатель в щілину і рухами  вліво- вправо розрізують щілину вздовж, за допомогою вологої щітки або пилососа очистити поверхню від пилу що утворився

Шпатель металевий, щітка, відро з водою, пилосос

3

 

Перше грунтування

 

 

           

За допомогою щітки, валика, а при великих об’ємах за допомогою розпилювача, наносимо грунтуючу суміш на поверхню

Щітка , валик, розпилювач, ємкість з грунтуючою сумішшю

4

Часткове підмазування(заповнення щілин)

 

            

 

За допомогою терки або шпателя заповнюємо  шпаклівкою розчищені щілини та вирівнюємо, мазки наносяться перпендикулярно один одному

Терка  металева, шпателі - 0,8см, 0,25см, резинові шпателі, ємкість для готової суміші

5

 

Шліфування підмазаних місць

 

       

 

 

За допомогою терки з сіткою або пневмо  електрошліфувальної машини  виконати очищення поверхні щоб небуло подряпин і піску

Терка, сітка з різними розмірами комірок, шліфувальна машина

6

 

Грунтування підмааних ділянок

 

      

 

Щіткою або валиком наносимо грунтуючу суміш на підмазані та зашліфовані ділянки

Щітка, валик, ємкість з сумішшю

7

 

Суцільне шпаклювання

        

Суміш наносити шпателем зліва на право. Так щоб ліва сторона шпателя була трохи нижче правої, шпатель тримають під різними кутами до поверхні. Враховуючи –що чим менше кут , тим більша товщина нанесеного шару

Шпателі: 0,8см; 0,10см; 0,25см; 0, 40см; 0, 70см.

8

 

Шліфування поверхні

 

За добу після шпаклювання, за  допомогою терки з сіткою , шліфувальної машини  коловими рухами затираємо поверхню щоб не залишилося подряпин , потовщень, піску.

Терка, сітка з різними розмірами комірок, шліфувальна машина

 

 

 

 

 

9

 

Друге грунтування

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

Друге  суцільне шпаклювання

 

           

 

Щіткою або валиком наносимо грунтуючу суміш на підмазані та зашліфовані ділянки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суміш наносити шпателем зліва на право, зверху-вниз. товщина нанесеного шару повинна бути до 1мм

 

 

 

 

 

10

 

Шліфування поверхні

 

  

 

 

       

 

За добу після  нанесення останнього шару шпаклівки . поверхню шліфують пемзою,    шліфувальним папером,теркою з сіткою . щоб на поверхні не залишилося подряпин . напливів, потовщень.

11

Третє суцільне ґрунтування з підфарбуванням

      

Щіткою або валиком наносимо грунтуючу суміш на підмазані та зашліфовані ділянки

Щітка, валик, ємкість з сумішшю

 

12

Пофарбування поверхні стелі

   

на стелю наносити  фарбу потрібно  маховою  щіткою макловицею або валиком спочатку рухами, перпендикулярними падаючому світлу, а потім  розтушовують  рухами уздовж світла

Щітка, валик, ємкість з фарбою

 

Пофарбування поверхні стін

   

 

 

         

 

- стіни  потрібно фарбувати валиком або щіткою, суміш наносити і розтушовувати  вертикальними рухами, найкраще виконувати цю роботу двом малярам, щоб одночасно  виконувати фарбування  вгорі та внизу;

 

Щітка, валик, ємкість з фарбою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Таблиця оцінювання учнів

П. І. П.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

всього

1

Алієв Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Астаркін Н.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Бабко С.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Бланковський О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Єрмак Д.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Кіслов В.Ф.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Колісник А.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Котков О.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Краєвська Н.С..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Крайник І.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Лук янов О.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Лялюшко В.С..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Маслянка В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

Полюхін К.К.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

Протасов В. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

Птахов І.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

Пугачов В.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Розінько С.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

Сапунов А.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

Ткачов О.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

Водоемульсійні фарби для внутрішніх робіт

 

застосування

переваги

недоліки

Фарбування бетонних, гіпсобетонних, обштукатурених поверхонь

Розводять водою

Не можна фарбувати

 

Металеві деталі

Фарбування поверхонь , раніше пофарбованих олійними фарбами або емалями

Швидко висихають

Трубопроводи

 

Плівка не горить

Поверхні у приміщеннях з постійною вологістю

(лазні, пральні)

 

Плівка має рівний матовий блиск

 

 

Плівка шпариста (пропускає повітря і водяну пару)

 

 

Стійкі до замороження (-40С), і відтавання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

K:\откритий урок\283.jpgK:\откритий урок\4_5.jpg

 

 

K:\откритий урок\828.gifK:\откритий урок\3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\0_2cc5c_e6be904_XL.jpgK:\откритий урок\10228.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\f120102-10.jpg 

 

K:\откритий урок\99789_w640_h640_terka_met.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\1246274797882620.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\Rulo%20Superluks%201001%201003%201004%201005.jpg 

 

K:\откритий урок\image012.jpg 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\malyarnyi_instrument.jpgK:\откритий урок\malar2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\44663107.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\image111.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\resizer.jpgK:\откритий урок\valik_2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\prof9_4.jpgK:\откритий урок\valik_fakturniy.jpg 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

K:\откритий урок\product_thumb.jpg 

K:\откритий урок\imagesCAHUL1YL.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

 

УЛЬТРА БЕЛЬ 
СНІЖНОБІЛА АКРИЛОВА ЕМУЛЬСІЯ ДЛЯ СТІН ТА СТЕЛЬ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СНЄЖКА УЛЬТРА БЄЛЬ
це суспензія високо білих пігментів і наповнювачів у водній дисперсії акрилової смоли з додаванням допоміжних засобів.
ЗАСТОСУВАННЯ 
Емульсія призначена для декоративного фарбування стін і стель з цементних, цементно-вапняних, вапняних, гіпсових, гіпсокартонних, дерев'яних і дерево-похідних матеріалів всередині приміщень. Створює матове, сніжно-біле покриття, яке дозволяє стінам "дихати". Фарба стійка до сухого стирання.
СПОСІБ ЗАСТОСУВАННЯ

Підготовка - поверхня, яка буде фарбуватися, має бути міцною, сухою, без пилу і жирних забруднень. Свіже цементно-вапняне тинькування можна фарбувати через 4 тижні після накладання, гіпсове через 2 тижні, раніше тиньковані поверхні - після шліфування і очищення від пилу. Нові і міцні поверхні, а також поверхні насиченого кольору рекомендується пофарбувати грунтувальною емульсією СНЄЖКА ГРУНТ. Старе покриття з клейових або вапняних фарб, що відстає пластами або погано тримається поверхні, слід усунути. Нерівності і тріщини вирівняти шпатлівкою для внутрішніх робіт АКРИЛ-ПУТЦ СТАРТ і пофарбувати грунтувальною емульсією. Вільно зв'язану поверхню із високою поглинальною здатністю і виділеннями крейди необхідно прогрунтувати один раз засобом для грунтування і підготовки поверхонь СУПЕР-ДОМ. Свіжі вапняно-цементні штукатурки обробляти не раніше ніж через 4 тижні.

Фарбування - розмішати фарбу і наносити пензлем, валиком або гідродинамічним розпилювачем. Для накладання першого шару на нову поверхню розвести фарбу, додаючи 20% води або засобу для грунтування і підготовки поверхонь. Для фарбування загрунтованої поверхні фарбу розводити не потрібно. Після накладення першого шару зачекати до висихання. Одержане покриття набуває всіх естетичних та ужиткових якостей після висихання. В залежності від основи, наступні шари накладати з 2-годинним інтервалом. Малярні роботи виконувати при температурі поверхні і повітря вище +10 oC. Інструмент вимити водою. В процесі виконання робіт та після їх закінчення приміщення слід провітрити до повного зникнення запаху. Зберігати у недоступному для дітей місцi. Зберігати і складувати у герметично закритій упаковці. Оберігати від морозу та сонячних променів.
Склад: стирол-акрилова дисперсія, вода, пігменти, наповнювачі та допоміжні речовини.
ВЛАСТИВОСТІ ВИРОБУ

Розхiд - при накладанні одного шару на поверхню площею до 6,4 м2 розхід фарби складає 1 кг.

Термін придатності до використання – 1 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

департамент освіти і науки
Запорізької обласної  державної адміністрації

ДНЗ «ЗАПОРІЗЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»

 

 

 

 

 

Методична розробка відкритого уроку

на тему: «Пофарбування бетонних та оштукатурених поверхонь водоемульсійними фарбами»

 

 

 

 

 

Розробив:          майстер в/н

           Чебикіна А.У.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запоріжжя

2016 р.

doc
Пов’язані теми
Технології, 10 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 травня 2021
Переглядів
3741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку