Урок на тему Послідовність пошива швейного виробу жіночі тапці ( технологічна картка). Розкрій виробу.

Про матеріал

Мета:

- формування предметних компетентностей:

  • здійснити розкроювання деталей виробу;
  • провести ручні роботи з підготовки виробу до машинної обробки;
  • робити висновок по технічній пропозиції, оформляти документацію;
  • вміння та навички у виготовленні виробу;

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
  • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати і підтримувати інтерес до процесу отримання знань, бережливо ставитися до матеріалів та інструментів; виховувати почуття краси, охайність, культуру праці.
Перегляд файлу

Послідовність пошива швейного виробу жіночі тапці ( технологічна картка).  Розкрій  виробу.

 

Мета:

- формування предметних компетентностей:

  • здійснити розкроювання деталей виробу;
  • провести ручні роботи з підготовки виробу до машинної обробки;
  • робити висновок по технічній пропозиції, оформляти документацію;                                                                                                                                                                           
  • вміння та навички у виготовленні виробу;

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
  • підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, вміння організовувати свій час, виховувати і підтримувати інтерес до процесу отримання знань, бережливо ставитися до матеріалів та інструментів; виховувати  почуття краси, охайність, культуру праці.

Наочність та обладнання: зразки  виробів виконаних тапців, тканини, технологічні картки.

Тип уроку: застосування нових знань на практиці.

Методи навчання: бесіда, мозковий штурм, наочні, індивідуальна робота.

Міжпредметні зв’язки: екологія, матеріалознавство.

Завдання уроку: записати технологічну картку, розкроїти виріб ( практичне завдання). 


Хід заняття:

І. Організаційна  частина:

1. Визначення  готовності  учнів до  уроку.

2. Створення психологічної атмосфери уроку:

Є хороший в нас урок –

Трудове навчання.

Лінуватись не дадуть,

Там одні старання.

Все уміють наші руки –

Шити сукні, шити брюки!

 

ІІ. Актуалізація   навчальної  діяльності  учнів:

-  Яке призначення  жіночих тапців? 

- Які бувають тапці за формою ?  

-Яку тканину використовують для пошиття тапців?

- Чим можна оздобити тапці?

ІІІ.   Мотивація  навчальної діяльності учнів:

Вчитель (перегляд  зразків тапців):

Подобаються  вам  ці  тапці?

Як ви гадаєте знадобляться вам ці знання з цієї теми?

А  ви  б хотіли  навчитися  їх  виготовляти?

Тоді  давайте  познайомимся  з технологічною карткою тапців.

 

ІV.   Повідомлення  теми,  мети i завдання уроку:

 Послідовність пошива швейного виробу жіночі тапці ( технологічна картка). Розкрій виробу. (Учні записують у робочий зошит тему уроку).

 

                                                                                                               

V.   Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Добір матеріалів та інструментів;

Матеріали: можно використовувати старі джинси, плотні ткані (габілен).

Інструменти: ножиці, лекало, крейда.

 

Для тапців нам буде потрібно:

1. Основна тканина .

2. Синтепон.

3. Коса бійка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  Технологічна картка пошиву тапців

Вuдu операцій

                Ескіз

Матеріали і інструменти

1.

Зробuтu розкрій всіх деталей виробу.

 

Ножиці, лекало, тканина,

крейда

2.

Зметати деталі крою виробу.

 

Голка, нитки

3.

Зробити розкрій  косої бійки .

 

Ножиці, тканина,

крейда

4.

Наметати косу бійку на деталі виробу (тапці).

 

Голка, нитки

6.

Прокласти машиннuй шов на деталях виробу.

 

Швейна машина

7.

З’єднати деталі виробу між собою машиннuм швом.

 

Швейна машина

8.

Декоративна обробка, якщо передбачена за моделлю.

 

Голка, нитки, прикраси

 

 

VІ. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань (практичне завдання):

 Інструктаж з ТБ:

      Своє робоче місце при розкрою виробу  слід організувати в такій послідовності:

1.Всі інструменти повинні лежати в одному місці;

2.Працювати слід в робочому одязі;

3.Роботу слід виконувати лише на поверхні столу;

4.За робочим столом слід сидіти прямо;

5.Світло повинно падати з лівого боку;

6. Ножиці слід передавати лезом до себе;

7.По закінченню роботи слід прибрати своє робоче місце.

Практичне завдання:

1.Розмічання деталей виробу.

2.Розкроїти деталі виробу( тапці).

VІІ.   Підсумок заняття (рефлексія).

1.  Які завдання були визначені сьогодні на уроці?

2.  Чи справились ви з цим завданням?

3.Які труднощі виникли у вас під час виконання практичної роботи?

4.Які орієнтовні матеріальні затрати?

(Учениці  висловлюють свою думку, після чого учитель робить висновок - узагальнення. Учитель відзначає найкращі роботи, вказує на помилки, які учні допустили під час роботи, та шляхи їх виправлення)

 Виставлення оцінок    (обґрунтування)  

 

VІІІ. Оголошення  домашнього завдання:

Зметати основні деталі  окремо між собою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кібиш Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
433
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку