Тема уроку: «Правила безпечної поведінки на дорозі»
Мета: за допомогою гри заохочувати дітей до дотримання і виконання правил поведінки на дорозі; дати поняття про те, що безпечний шлях — це найкращий шлях . Розвивати навички свідомого користування Правилами дорожнього руху. Виховувати у дітей бажання бути уважними на вулицях і дорогах.
Хід гри
1.Інструкція для учнів.
Гру повчальну починай,
наш девіз запам’ятай:
«Будь уважним на дорозі,
Правила всі пам’ятай,
своє життя оберігай !».
Тільки людина виходить зі свого будинку ,вона потрапляє у чудовий ,але не завжди безпечний світ довкілля. Щоб потрапити будь куди нам з вами треба пройти шлях, а він не завжди пролягає серед сосен і берез. Дорога до школи, додому, до бабусі, в магазин. Доріг багато і правила безпеки треба знати. Це основа нашої безпеки на дорогах.
Послухайте уважно(бо увага важлива і на дорогах, і в навчанні ) віршик Світлани Коробової «Правила дорожнього руху» і подумайте які правила дорожнього руху сховалися між поетичними рядками.
Вулиця міста широка і гарна,
Діти ідуть, як і слід, тротуаром,
А тротуар далі взяв і скінчивсь:
Як же іти пішохід розгубивсь.
Треба всім знати і ти теж послухай:
Зліва слід стати, на зустріч йти руху.
В навушниках, хлопчику, ти не ходи,
Бо не почуєш своєї біди.
Тримай же за руку міцно сестричку:
Пустує вона, бо іще невеличка;
Ти покажи друга їй, світлофора,
Хто з ним не дружить – біду має, горе.
Світло червоне – звичайно, стоїш,
Жовте – увага, зелене – хутчіш!
На ковзанах по дорозі не слід
Кататися дітям: є ковзанка – лід.
І для скейтбордів проїжджа частина
Не буде безпечною. Слуха хлопчина –
Влітає в одне, виліта в інше вухо;
Та це не для правил дорожнього руху!
Прослухати мало – їх треба ще й знати.
Ти встиг якнайбільше запам’ятати?
2.Бесіда. Чи сподобався вам вірш? Які правила дорожнього руху в ньому сховались? Які ще правила ви можете додати?
3.Інтерактивна гра «Телевізор»: «Сьогодні у випуску телепередачі «ДЖЕДАІ» тільки гарні новини. На дорогах нашого міста не сталося жодних прикрих випадків тому ,що……….»
4.Обговорення правил і ситуацій запропонованих дітьми.
5.Інсценування ситуацій.
6.Підсумки гри.