Інформатика 2 клас
Тема: Програми для створення та змінювання графічних зображень.
Очікувані результати: учні чітко розрізняють зображення, створені за допомогою комп’ютера та інших технічних засобів, аргументовано відділяють їх від зображень, створених вручну. При потребі можуть знайти графічний редактор та створити просте зображення, змінити готове зображення. Усвідомлюють роль програм, які допомагають працювати з зображеннями та необхідність вміти малювати і без комп’ютера – фарбами та олівцями.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Обладнання: роздатковий матеріал, мультимедійний комплекс, графічний редактор Paint.
Хід уроку
Привітання. Перевірка готовності до уроку.
Які пристрої використовує людина під час роботи з комп’ютерною графікою?
(При потребі можна використати малюнки-підказки.)
Учні працюють з розмальовками на патріотичну тематику, розфарбовуючи їх олівцями. Потім учні розповідають, що зображено на їх малюнках, які кольори вони використали і чому. Малюнки учнів розміщуються на дошці.
Розмальовки можна замальовувати і на комп’ютері. Для цього ми використаємо спеціальну програму – графічний редактор Paint. Цю програму легко знайти за її ярликом, але якщо його не видно, то завжди можна звернутись до такого розташування.
Пуск – Усі програми – Стандартні програми – Paint
Пояснення вчителя.
Учні виконують розмальовку засобами графічного редактора.
Учні діляться на дві групи. Одні учні працюють у Paint використовуючи інструменти «Олівець» та «Заливка». Інші учні, разом, працюють на мультимедійній дошці з матеріалами сайту «Пустунчик» (https://pustunchik.ua/ua/games/coloring)