Тема: Шкільне приладдя. Що у мене у портфелі?
Мета: а) ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; б) розвивати вміння учнів у аудіюванні. в) практикувати учнів у вживанні структур “ It’s a ….”; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення учнів; поглибити знання учнів з теми уроку ; виховувати повагу до однокласників та вміння співпрацювати.
Обладнання: підручник для 1-го класу, тематичні картки, робочі зошити до підручника, роздаткові картки, комп’ютер, портфель, ручка, олівець, книжка, лінійка, кольорові олівці.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО СПРИЙНЯТТЯ.
1 Привітання
Good morning, children. I’m glad to see you. Let`s greet our guests today. Sit down, please!
3. Повідомлення теми та мети уроку
На цьому уроці ми продовжимо розмову про школу: шкільне життя й шкільне приладдя. Ви засвоїте нові слова й команди та відпрацюєте їх, виконуючи цікаві вправи.
Let's start our lesson. Почнемо наш урок..
3.Фонетична зарядка.
Учитель розповідає історію, діти слухають і повторюють звуки та звукосполучення. - Т: Одного разу до будинку містера Язичка увірвався вітер. Містера Язичка саме не було вдома. Вітер завивав: [u:-u:-u:]. І шумів: [0-0-0]. Хлопали двері й вікна: [р-р-р], [b-b-b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов містер Язичок, побачив це і здивувався: [е-е-е]. Тоді він відчинив двері й випустив вітер: [ае-аз-аг]! І знов стало в будиночку тепло й тихо.
4. Уведення в іншомовну атмосферу
First listen to the song and then let’s sing this song about school things together.
(Учні спочатку слухають, а потім, разом з учителем співають пісню «School things» )
My bag is on my back.
My pen is in my hand.
My book is on my knees.
Come in and join me, please!
My pencil-box is pink.
My exercise-book's green.
My sharpener is cool.
I've got them all at school!
T: Good!
ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Діти, давайте розглянемо які є малюнки на дошці... Я вам їх назву, а ви уважно послухайте...
It’s a bag
It’s a pen
It’s a book
It’s a pencil
Тепер повторимо всі разом.
А тепер учні яких я запитаю покажуть і скажуть.
4.Фізкультхвилинка
Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім — самостійно.
Т: Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands up!
5. Закріплення вивченого матеріалу.
Робота з зошитом (с.14)
1)Робота в парах.
Учні розмальовують речі, які потрібні для навчання.
2)Робота в групах.
З’єднати малюнок із словом.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Колективна гра «Що в портфелі». Ми вивчили назви всіх предметів, які нам допомагають навчатись. Наш урок закінчується. Ви сьогодні були молодці, активно працювали, тому отримуєте ось такі медалі. Тепер кожен оцініть урок: чи сподобався чи ні? (учні показують смайлики)
2. Рефлексія.
Пісня “I like school”