Урок на тему "Шкільне приладдя. Що у мене у портфелі?"

Про матеріал
Дана розробка стане гарною нагодою для вчителя при підготовці до уроку. Учні знайомляться з новою лексикою теми "Школа", розвивають вміння в аудіюванні, читанні, складанні діалогів, логічному мисленні.
Перегляд файлу

   

 

Тема: Шкільне приладдя.  Що у мене у  портфелі?

Мета:  а) ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; б) розвивати вміння учнів у аудіюванні. в) практикувати учнів у вживанні структур “ It’s a ….”; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення учнів; поглибити знання учнів з теми уроку ; виховувати повагу до однокласників та вміння співпрацювати.

 Обладнання: підручник для 1-го класу, тематичні картки, робочі зошити до підручника, роздаткові картки, комп’ютер, портфель, ручка, олівець, книжка, лінійка, кольорові олівці.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО СПРИЙНЯТТЯ.

1 Привітання

Good morning, children. I’m glad to see you. Let`s greet our guests today. Sit down, please!

3. Повідомлення теми та мети уроку

На цьому уроці ми продовжимо розмову про школу: шкільне життя й шкільне приладдя. Ви засвоїте нові слова й команди та відпрацюєте їх, виконуючи цікаві вправи.

Let's start our lesson. Почнемо наш урок..

3.Фонетична зарядка.

Учитель розповідає історію, діти слухають і повторюють звуки та звукосполучення. - Т: Одного разу до будинку містера Язичка увірвався вітер. Містера Язичка саме не було вдома. Вітер завивав: [u:-u:-u:]. І шумів: [0-0-0]. Хлопали двері й вікна: [р-р-р], [b-b-b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов містер Язичок, побачив це і здивувався: [е-е-е]. Тоді він відчинив двері й випустив вітер: [ае-аз-аг]! І знов стало в будиночку тепло й тихо.

4. Уведення в іншомовну атмосферу

First listen to the song and then let’s sing this song about school things together.

(Учні спочатку слухають, а потім, разом з учителем співають пісню «School things» )

My bag is on my back.

My pen is in my hand.

My book is on my knees.

Come in and join me, please!

My pencil-box is pink.

My exercise-book's green.

My sharpener is cool.

I've got them all at school!

T: Good!

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

  1.                   Робота з підручником (с. 22) Розвиток умінь мовлення.

Діти, давайте розглянемо які є малюнки на дошці... Я вам їх назву, а ви уважно послухайте...

It’s a bag

It’s a pen

It’s a book

 It’s a pencil

Тепер повторимо всі разом.

А тепер учні яких я запитаю покажуть і скажуть.

 

4.Фізкультхвилинка

Учитель вимовляє команди і показує, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні рухи спочатку за вчителем, потім — самостійно.

Т: Hands up! Hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands up!

5. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота з зошитом (с.14)

1)Робота в парах.

Учні розмальовують речі, які потрібні для навчання.

2)Робота в групах.

З’єднати малюнок із словом.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумку уроку.

Колективна гра «Що в портфелі». Ми вивчили назви всіх предметів, які нам допомагають навчатись. Наш урок закінчується. Ви сьогодні були молодці, активно працювали, тому отримуєте ось такі медалі. Тепер кожен оцініть урок: чи сподобався чи ні? (учні показують смайлики)

 

2. Рефлексія.

Пісня “I like school”

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
4 жовтня
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку