Дата ___________ «Пізнаємо природу», 5 клас
План-конспект уроку
ТЕМА. Світ живих організмів. Рівні організації життя.
МЕТА. Сформувати ключові компетентності:
ОБЛАДНАННЯ І МАТЕРІАЛИ: ілюстрації, підручник, зошит, відеоматеріал.
БАЗОВІ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ: властивості живого організму, рівень організації життя, групи живої природи.
ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
V. СПРИЙМАННЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Евристична бесіда з переглядом відеоматеріалу
- Що таке організм? (Це тіло живої природи).
- А як відрізнити організм від неживої природи?
- З чого складається тіло живої природи?
2. Складання схем
VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.Робота у зошиті з надрукованою основою (с.78)
2.Узагальнююча бесіда
- Які властивості притаманні живим істотам?
- Назвіть рівні організації живого.
- На які групи діляться усі організми?
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
VІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Параграф 43 опрацювати, зош.78. Творче завдання: створіть ребус на слова теми уроку, або виготовте лепбук «Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини».