Урок на тему "Таблиця множення числа 4"

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 2 класу за підручником С.П. Логачевська, Т.А. Логачевська, О.А. Комар на тему "Таблиця множиння числа 4"
Перегляд файлу

Тема: Таблиця множення числа 4.

Мета: Вчити таблицю множення числа 4;

  Розвивати кмітливість, логічне мислення;

  Виховувати почуття взаємо допомоги, працьовитість.

Обладнання: план-конспект, підручник, презентація.

Тип уроку: комбінований

Використані джерела:

  1. Математика: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти / С.П. Логачевська, Т.А. Логачевська, О.А. Комар. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – с. 96-97
  2. pinterest.ru

Урок підготувала: Старук Юлія, студентка 31 групи, спеціальності «Початкова освіта. Інформатика»

Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності

- Доброго дня, діти. Мене звати Юлія Олександрівна і сьогодні урок математики проведу у вас я.

ІІ. Оголошення завдань уроку

-Сьогодні на уроці ми з вами:

1. Повторити раніше вивчені таблиці множення. (на 2 і на 3)

2. Скласти таблицю множення на 4.

3. Вивчити таблицю множення на 4.

ІІІ. Каліграфічна хвилинка

-Діти, відкрийте свої зошити, пропустіть 4 клітинка від попереднього запису. Посередині запишіть число, класна робота.

-Які таблиці множення ви вже вивчили? (2 і 3)

Запишіть каліграфічно цифру 2. А тепер цифру 3

IV. Усні обчислення.

Усне розв’язування задач

Давайте допоможемо білочці зібрати жолуді.

  

Завдання 1

Розгорніть підручник на сторінці 96.

Зверніть увагу на перше завдання. Прочитайте що потрібно зробити.

Полічіть четвірками від 4 до 40 та у зворотному порядку. (4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40)

Завдання 2

Знайдіть 2 завдання. Поясніть обчислення виразів і зробіть висновки.

Поясніть першу рамочку. (взяли по 2 жолуді 4 рази та отримали 8 жолудів)

Наступна (взяли по 3 насінини 4 рази та отримали 12 насінин)

Третя рамочка (взяли по 4 жолудя 2 рази та отримали 8 жолудів)

Остання рамочка (взяли по 4 насінини 3 рази та отримали 12 насінин)

V. Вивчення нового матеріалу

1. Актуалізація опорних знань

-Діти, як називаються компоненти множення? (Перший множник, другий множник, добуток)

-Як знайти невідомий множник? (Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник)

2. Пояснення нового матеріалу

Складання таблиці множення на 4

-Діти, а зараз ми з вами будемо складати таблицю множення числа 4.

Завдання 3

Давайте спробуємо пояснити як склали таблицю множення числа 4.

  1. Первинне закріплення

Вправа 4

  1. Вправа 5

  1. Розв’язування задач усно.

-Діти що потрібно зробити в шостій задачі? (Розв’язати задачі усно) Слухайте мене уважно. Купили 5 зошитів по 4 гривні кожний. Скільки грошей заплатили за всі зошити?

Як розв’язати цю задачу додаванням? (4+4+4+4+4=20)

Як замінити множенням? (4⸱5=20)

Переходимо до наступної задачі.

Купили 3 кавуни по 4 кілограми кожний. Яка маса всіх кавунів?

Як розв’язати цю задачу додаванням? (4+4+4=12)

Як замінити множенням? (4⸱3=12)

  1. Завдання 7

Погляньте на малюнок. Які точки ви бачите на прямій? (А, В, С)

А які відрізки? (АВ, ВС, АС) То скільки їх? (3)

  1. Завдання 8

Зверніть увагу на завдання А.

Розгляньте перший рядок фігур зліва  на право і попробуйте знайти закономірність.

Уявіть, що згинали дротик, як ви думаєте, як це зробили, за годинниковою стрілкою чи проти? (за годинниковою стрілкою)

А тепер розгляньте другий рядок теж зліва на право. Як тепер скручується дротик? (проти годинникової стрілки)

А тепер розгляньте 3 рядок і постараємося помітити закономірність, якою буде наступна закономірність? (дроти скручується за годинниковою стрілкою в середину і має з’явитися ще одна горизонтальна риска) Який це варіант відповіді? (4)

Завдання Б.

Подивіться уважно на перший і на другий квадрат першого ряду, що потрібно зробити з першими двома щоб утворився 3 квадрат? (потрібно перший квадратик накласти на другий)

Перевірте чи працює цей принцип у 2 рядку. (якщо ми накладемо перший на другий то утвориться третій)

А тепер подумайте що вийде якщо ми перший квадрат накладемо на другий? (вийде відповідь 5)

  1. Вправа

Діти допоможіть Лунтику виконати цю вправу. Збільш у 4 рази числа: 2, 4, 6, 3, 9, 7.

VII. Підсумок уроку

Впишіть добутки виразів дії множення олівчиком (роздатковий матеріал)

Вірш «Таблиця множення числа 4»

docx
Додав(-ла)
Старук Юлія
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 березня 2022
Переглядів
2993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку