Конспект заняття для майбутніх першокласників на тему: "В гостях у котика"

Про матеріал

Конспект підготовчого заняття для майбутніх першокласників на тему: "В гостях у котика" . Мета - розширити знання дітей про домашніх тварин, розвивати логічне мислення, удосконалювати навички усної лічби, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Перегляд файлу

Тема: В гостях у котика.

Мета: Розширити знання дітей про домашніх тварин, вчити за ознаками пізнавати предмети , розвивати логічне мислення, удосконалювати пряму й обернену лічбу, познайомити з цифрами, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Хід заняття

I.Ранкова зустріч

1.Вітання

- Діти, який у вас сьогодні настрій?

- Давайте візьмемося за руки і передамо один одному посмішку.

Зібрались всі ви швидко в школу.

То ж станьте у ранкове коло

Міцніше за ручки візьміться

Один одному всміхніться.

2.Щоденні новини

3. Мій настрій

II.   Ознайомлення із темою  та метою дня

1.Відгадування загадок на визначення теми дня.

У нашої бабусі

Сидить дід у кожусі.

Проти печі гріється,

Без водички миється. (Котик)

Має вуса, пишний хвіст

І погану звичку:

Спершу добре він поїсть,

Потім вмиє личко. ( Котик)

2.  Перегляд відео «Цікаві факти про котів»

3.  Рухлива музична гра з учнями «Кіт і миші».

4.  Пряма і обернена лічба тварин. (Предметні малюнки свійських тварин)

5.  Знайомство з цифрами.

- Учитель виставляє на набірному полотні предметні малюнки і показує відповідну цифру.

6. Слухання казочки про котика «Кошеня , яке забуло, як треба просити їсти»

Вранці кошеня прокинулося та захотіло їсти.

Воно побігло до хазяйки, але раптом забуло, як треба сказати по-котячому, що воно голодне. Тому господиня не зрозуміла, нащо воно прийшло, і кошеня з плачем вибігло на двір. У дворі воно побачило коня.

– Ти чого плачеш? – питає його кінь.

– Я плачу, тому що дуже хочу їсти, – відповідає кошеня, – але забув, як по-котячому попросити.

– Не плач, – каже кінь, – я тебе навчу, як треба просити. Скажи: «Ги-ги-ги...» – і тобі відразу дадуть поїсти.

– Що ти! Кошенята не іржуть, – ще дужче заплакало кошеня і побігло далі.

На галявині воно зустріло чорну корову.

– Ти чого плачеш? – питає його корова.

– Я плачу, бо забув, як просять їсти, а я дуже голодний.

– Подумаєш! Варто через це плакати. Скажи: «Му-у-у!» – і тобі відразу дадуть їсти.

– Ах, ні! Кошенята не мукають. Вони говорять інакше, – сказало кошеня і побігло у поле.

Почула вівця, що кошеня плаче, та й питає:

– Ти чого плачеш, котику?

– Я забув, як кішки просять їсти, – твердить своє кошеня.

– Ходімо, я тебе навчу, – сказала вівця. – Скажи: «Бе-е-е!» – і тобі відразу дадуть їсти.

– Ні, ні! – закричало кошеня. – Це тільки вівці бекають. Кошенята говорять не так!

І воно побігло назад до будинку.

Біля паркану кошеня побачило білу курку.

– Чого ти плачеш? – питає його курка. Коли кошеня сказало їй, чому воно плаче, курка почала його втішати.

– Зараз тобі дадуть поїсти. Скажи тільки: «Квох-ко-ко-ко», – сказала вона.

– Ні, що ти! Кошенята не квохчуть, – залилося сльозами кошеня, – а як вони говорять, я забув...

І воно побігло далі.

Але тут вийшов з хати чорний кіт і сказав:

– Один я тобі можу сказати, як треба голодному кошеняті попросити їсти. Піди на кухню до хазяйки, яка оце зараз зливає молоко в глечики, і скажи: «Няв!»

– Вірно! – зраділо кошеня. – Так і тільки так просять їсти!

Воно побігло до кухні і стало жалібно просити:

– Ня-а-ав!

Дівчинка зрозуміла, що кошеня сильно зголодніло.

– Бідолашне кошеня! Чому ти цілий день мовчало і не нагадало мені, що ти хочеш їсти?

І маленька господиня налила котику молока в мисочку. Кошеня випило молоко і більше вже не забувало, що треба казати, коли захочеш їсти. «Няв, – каже воно, – Ня-а-ав!»

7. Бесіда за прочитаним.

8. Пряма лінія

- Заштрихуйте силует котика прямими лініями ( за зразком )

  III. Рефлексія.

  • Як називаються тварини , що живуть поруч з вами?
  • Як люди повинні ставитися до них?
  • Чи маєте ви домашніх улюбленців?
  • Як ви про них піклуєтеся?

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 березня 2023
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку