Урок Навчання грамоти (читання) "Знайомство з буквою О"

Про матеріал
Картка призначена для роботи на уроці самостійно та разом з Букварем. На листочку є завдання зі звукового аналізу слів, написання букви, впізнавання букви під час вивчення. Дітям цікаво знайомитись з новим матеріалом, розфарбовувати, що підготовлює руку до письма та привчає до охайності.
Перегляд файлу

C:\Users\Marina\Desktop\жива нежива.png

Робота з карткою «Знайомство з літерою О.  Вчити читати   з новою буквою»

Мета (навчальна):  познайомити з новою буквою, вчити впізнавати її серед інших, робити звуковий аналіз слів, вчити самостійно читати емоційно відповідно до малюнків.

Вчити орієнтуватися на листі паперу, у завданнях.  Виховувати охайність під час розфарбування малюнків, проявляти творчість під час виконання завдань. Поповнювати активний словниковий запас, познайомити з словами, які називають один предмет по різному.

1 завдання:  Розфарбувати  букву О за власним бажанням.   Знайти і прописати всі букви О  різними кольорами  олівцем чи фломастерами.

 2 завдання: Які  слова починаються зі звуку «О»?  Яка буква буде писатися першою?   Звуковий аналіз слова  « олень» (о – о =) Під яким голосним звуком можемо записати букву? Звернути увагу на наголос у цьому слові.  Які слова на цьому малюнку ще сховали букву о та звук \о\? (соне, небо, оленятко, око, ноги, хвоя, хутро)

Звуковий аналіз слова «сонце»  самостійно. 

3 завдання:  Обвести букви Оо  у рядках. На що схожа буква У?  Доповніть малюнок.  (обличчя, кулька…)

4 завдання:   Після знайомства з письмовими буквами О, знайти та  розфарбувати  частини з нею на малюнку.

Словникова робота: осел, віслюк. Які риси характеру є у віслюка? (впертість, працьовитість, наполегливість).

Звуковий аналіз слів  «осел»,  «віслюк». 

5 завдання:  Читання за малюнками. Розгляньте перший малюнок. Що ви побачили? Який настрій?  Прочитайте  як важко дівчинці нести гарячий горщик каші. 

Розгляньте другий малюнок. Що ви побачили?  Який настрій?  Прочитайте  як важко гномикові надягати чоботи. 

Розгляньте третій малюнок. Що ви побачили? Який настрій? Прочитайте що говорить хлопчик - Мізинчик, коли зустрічає друзів.

Розгляньте четвертий малюнок. Що ви побачили? Який настрій? Прочитайте що радіє хлопчик, коли знаходить великий гриб?

Розгляньте п’ятий  малюнок. Що ви побачили? Який настрій? Прочитайте  як кличуть на допомогу, коли заблукали в лісі.

 

Виберіть для себе один малюнок. Тихенько з емоціями прочитайте тест. Прочитайте його ще раз своєму сусідові по парті. А ваш товариш нехай покаже, який малюнок ви відтворили. Яка пара правильно прочитала та без помилки впізнала малюнки , та піднімає сигнал – робота виконана успішно.

Розфарбуйте малюнки, текст яких складається тільки з букви О.

Перевірка вчителем.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тулупова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1997
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку