Урок німецької мови. Тема: "Ich und du. Wiederholung"

Про матеріал
Розробка підсумкового уроку німецької мови у 6(2) класі з теми "Ich und du".Підручник: С.Сотникова, Г.Гоголєва
Перегляд файлу

            Розробка уроку німецької мови у 6 класі

                           Підготувала: Підлеснюк Лариса Миколаївна, вчитель

                            німецької мови.    Скоморошківський ліцей

                            Вінницького району Вінницької області

6 клас НУШ . Німецька мова як друга іноземна.

Підручник: С.Сотникова, Г.Гоголєва, Харків: Видавництво «Ранок», 2023.

Thema: Ich und du.( Wiederholung.)

Lehrziele: повторити та закріпити вивчений лексичний матеріал з даної теми; продовжити роботу над формуванням навичок монологічного та діалогічного мовлення,  сприймання тексту на слух і зорового сприймання; закріпити знання про модальні дієслова та про порядок слів у реченнях з модальними дієсловами.

Розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності учнів; формувати навички здорового способу життя, особистої гігієни, дбайливо ставитись до свого здоров’я.

Die erwarteten Ergebnisse: учні знають лексику з даної теми; можуть описати себе та іншу людину; розуміють прості бесіди між лікарем і пацієнтом; можуть давати поради щодо здоров’я та гігієни, вживають у мовленні модальні дієслова у правильній формі.

Lehr-und Hilfsmittel: підручник, зошит, ноутбук, проектор, таблиця з модальними дієсловами,  малюнки, фішки

Integrierte Inhaltslinie: Громадянська відповідальність. Учень демонструє потребу працювати разом.

 

Ключові компетентності:

-здатність спілкуватись іноземною мовою;

-громадянська компетентність;

-соціальна компетентність;

-інформаційно-комунікаційна компетентність;

-культурна компетентність;

-навчання впродовж життя.

 

 

                                          Stundenverlauf

І.Einstiegsphase

1. Begrüßung.  Zungenbrecher.(Übung 1 S.96 ) Zielberichtung:

L:  Kinder, wir haben  das Thema « Ich und du»  schon beendet. Heute ist die letzte Stunde. Wir werden wiederholen, was wir gelernt haben, spielen und gewinnen.

Also, wir haben viel zu tun. Unser Motto ist:

Sei positiv! Sei tolerant!

Sprich der Reihe nach!

Achte auf andere Meinung!

ІІ.Hauptteil der Stunde

1.Активізація вивчених ЛО.(Діти відкривають словнички і хором повторюють лексику  з теми)

L Um zu spielen, vereinigen wir uns in 2 Mannschaften. Jede Mannschaft wählt ihren Kapitän. Für jede richtige Aufgabe bekommen die Mannschaften Spielkarten. Am Ende der Stunde wird eure Arbeit bewertet. Viel Erfolg!

Aufgabe1. Übung 1,S.114 Welche Mannschaft findet und schreibt 7 Wörter, die Körperteile bezeichnen, am schnellsten?

Aufgabe2. Interaktive Übung https://wordwall.net/ru/resource/3593200/t1aussehen-beschreiben (Команди набирають бали)

Und jetzt beschreibt diese Personen.

 

 

Aufgabe 3.Wir prüfen jetzt, wie wir tun weh gelernt haben.(Команди змагаються, хто набере більше балів) https://wordwall.net/uk/resource/53292103/st-28-was-tut-dir-weh-wortschatz

 

https://wordwall.net/uk/resource/50668582/deutsch/tut-weh

Aufgabe 4. Lest den Text und wählt richtige Variante https://learningapps.org/4112895

( Вчитель роздає командам діалоги з пропусками.Учні мають заповнити пропуски і інсценувати діалоги):

 

 

 

Seid ihr müde? Turnpause « Ich habe 10 Finger»

 

Aufgabe 5. Übung 3, S.114 Was passt zusammen ?  Verbindet  richtig !

Aufgabe 6. Pantomimе-Spiel» Ratet mal»( nach dem Muster)!

 

 

ІІІ. Stundenschluss

1.Hausaufgabe

Übung 8-9, S.113 Schreibt 5 Tipps für Körperpflege.

2. Wiederholt alle Wörter zum Thema.

3.Reflexion

Unsere Stunde geht langsam zu Ende.Hat euch die heutige Stunde gut gefallen Die Stunde ist aus.Ihr habt sehr gut gearbeitet. Ihr wart aktiv.

Welche Mannschaft  ist heute Sieger?… (Самооцінювання або взаємооцінювання)                       

docx
Додано
19 березня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку