Математика 2 клас
Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Ламана. Ланки та вершини ламаної.
Хід уроку:
І.Організаційний момент.
- Привітання
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
ІІІ. Опрацювання матеріалу
1. Робота в таблиці чисел.
Завдання 1
- Що значить нумерація трицифрових чисел?
- Що позначає кожна цифра у трицифровому числі?
Завдання 2
Попереднє-наступне, сусіди числа.
Кожна цифра має місце в записі числа. Пригадаємо, що таке розряд.
(Це позиція(місце) цифри в записі числа)
2.Правило Мудрої Сови
- Завдання *
3. – Ми знаходили суму доданків.
- Якою дією можна замінити суму однакових доданків (множення)
Завдання 5
4. Яка обернена дія множення(ділення)
Пригадаємо, свої знання таблиці
Завдання 6 (Робота в парі)
Фізкультхвилинка «Друзі»
5. Повернемося до трицифрових чисел
В нашій гімназії навчаються успішні учні
В початкових класах – 401 учень, в старших – 502
Як обчислити, скільки всього учнів навчається в гімназії
Фізкультхвилинка для очей
Хвилинка Знайка Завдання 7
6. Використаємо наші знання практично, розв`яжемо приклади.
Завдання 8
7.Ми працювали з таблицею чисел, вчили таблицю ділення на 4, додавали трицифрові числа
Але найцікавіше в математиці, це розв’язування задач.
А) Завдання Кнопочки
Нагадайте, чим різняться задачі арифметична і алгебраїчна?
Усно – задачі – алгебраїчна на знаходження остачі;
Б) В оберненій потрібно знайти невідомий доданок
Ми впораємося з складеною задачею, де є три доданка, один з них невідомий.
Релакс
8. Використовуючи здобуті знання на уроці математики, ми розвиваємо пам'ять, мислення, увагу?
- А що таке математика?
(наука про числа і геометричні фігури)
Геометрія – наука про властивості геометричних фігур.
Найпростішими геометричними фігурами є точка, пряма, промінь, відрізок, ламана.
Завдання 10
Використаємо набуті знання практично. Приготуйте прилади для роботи
9 Нарешті сторінка чемпіонів.
ІV. Підсумок уроку
1) – Які завдання уроку нам вдалося виконати?
- Що нового дізналися?
- Що найбільше запам’ятали?
2) Розв’язувати складені задачі, додавати та віднімати трицифрові числа, працювати з таблицями множення і ділення, вміло будувати ламану, приймати участь на сторінці чемпіонів – це ми робимо на уроці математики залюбки.