Урок "Нумерація чисел"

Про матеріал
Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Ламана. Ланки та вершини ламаної.
Перегляд файлу

Математика 2 клас

Тема: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 4. Додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Ламана. Ланки та вершини ламаної.

Хід уроку:

І.Організаційний момент.

- Привітання

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

  • Ключові слова
  • Завдання на уроці (вчити, розвивати, вдосконалювати)

ІІІ. Опрацювання матеріалу

1. Робота в таблиці чисел.

Завдання 1

- Що значить нумерація трицифрових чисел?

- Що позначає кожна цифра у трицифровому числі?

Завдання 2

Попереднє-наступне, сусіди числа.

Кожна цифра має місце в записі числа. Пригадаємо, що таке розряд.

(Це позиція(місце) цифри в записі числа)

2.Правило Мудрої Сови

- Завдання *

3. – Ми знаходили суму доданків.

- Якою дією можна замінити суму однакових доданків (множення)

Завдання 5

4. Яка обернена дія множення(ділення)

Пригадаємо, свої знання таблиці

Завдання 6 (Робота в парі)

Фізкультхвилинка «Друзі»

  • Ми працювали разом, в парі, відповідали і допомагали один одному. А чому? Бо ми всі друзі.

5. Повернемося до трицифрових чисел

В нашій гімназії навчаються успішні учні

В початкових класах – 401 учень, в старших – 502

Як обчислити, скільки всього учнів навчається в гімназії

Фізкультхвилинка для очей

Хвилинка Знайка Завдання 7

  • Послухаємо, алгоритм додавання трицифрових чисел від Знайки.

6. Використаємо наші знання практично, розв`яжемо приклади.

Завдання 8

7.Ми працювали з таблицею чисел, вчили таблицю ділення на 4, додавали трицифрові числа

Але найцікавіше в математиці, це розв’язування задач.

А) Завдання Кнопочки

Нагадайте, чим різняться задачі арифметична і алгебраїчна?

Усно – задачі – алгебраїчна на знаходження остачі;

  • Арифметична на знаходження суми;
  • Обернена на знаходження суми.

Б) В оберненій потрібно знайти невідомий доданок

Ми впораємося з складеною задачею, де є три доданка, один з них невідомий.

  • Розв’язування задачі

Релакс

8. Використовуючи здобуті знання на уроці математики, ми розвиваємо пам'ять, мислення, увагу?

- А що таке математика?

(наука про числа і геометричні фігури)

Геометрія – наука про властивості геометричних фігур.

Найпростішими геометричними фігурами є точка, пряма, промінь, відрізок, ламана.

  • Пригадаємо усе, що знаємо про ламану, скориставшись картою знань.

Завдання 10

Використаємо набуті знання практично. Приготуйте прилади для роботи

9 Нарешті сторінка чемпіонів.

ІV. Підсумок уроку

1) – Які завдання уроку нам вдалося виконати?

- Що нового дізналися?

- Що найбільше запам’ятали?

2) Розв’язувати складені задачі, додавати та віднімати трицифрові числа, працювати з таблицями множення і ділення, вміло будувати ламану, приймати участь на сторінці чемпіонів – це ми робимо на уроці математики залюбки.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку