Урок "Обчислення значень виразів із дужками"

Про матеріал
Інтегрований урок математики, літературного читання, курсу "Я досліджую світ" і "Технології і дизайну"
Перегляд файлу

 

 

                                                      

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

інтегрованого уроку математики,

літературного читання,

курсу «Я досліджую світ» і

«Технології і дизайну» для 2 класу

на тему «Обчислення значень виразів із дужками.

Ознаки осені. Колективна аплікація «Осінній дуб»»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала Мазанка Лілія Олегівна

вчитель початкових класів Просянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тема: «Обчислення значень виразів із дужками. Ознаки осені. Колективна аплікація «Осінній дуб»»

Корекційно-освітня мета: закріпити вміння розв'язувати вирази на дві дії, розв’язувати задачі, удосконалювати навички усних обчислень,  вправлятися в обчисленні периметра прямокутника, закріпити знання про ознаки осені, повторити назви місяців.

Корекційно розвиваюча мета: розвивати логіку, мислення, здатність переключатися з одного виду роботи на інший, розвивати зв'язне мовлення і чітку звуковимову на матеріалі усних відповідей; розвивати дрібну моторику рук при роботі з папером.

Корекційно-виховна мета: виховувати любов до природи, вміння відстоювати свою думку, працювати колективно, формувати життєві компетентності.

Обладнання: комп’ютер, роздатковий матеріал, листочки, листочки з виразами, картинки на магнітах, назви місяців, аплікація дуба, конверти із прислів’ями, будиночки з пропущеними числами, предметні малюнки  корзинки з грибами, малюнок ділянки капусти, набір для аплікації, відео «Фізкультхвилинка», відео «Природа восени»

Тип уроку: інтегрований

                                                       Хід уроку:

І. Організаційний момент. Привітання (2 хв.)

Добрий день!

Всі сідайте тихо, діти.             Руку гарно піднімати

На уроці – не шуміти!             Чітко всім відповідати!

ІІ. Повідомлення теми уроку. (1хв.)

Тема нашого уроку «Математичний листопад». Сьогодні у нас незвичайний урок, на ньому буде і мандрівка осіннім лісом, і робота з виразами і задачею, і навіть колективна аплікація!

ІІІ. Актуалізація опорних знань. (30 хв.)

1.Бесіда. Хто сьогодні дитина дня? Розкажи, будь ласка, який сьогодні день, число, місяць і яка погода за вікном? Яка температура повітря за вікном? А в класі? Де тепліше і на скільки?

Який зараз місяць? (листопад)А чому його так назвали? Чому відбувається таке явище в природі? Які кольори осені?

2.Перегляд відео «Природа восени»

https://www.youtube.com/watch?v=ySNqHXhLWyI

3.Гра «Місяці – шикуйсь!»

У кожного на парті листочки дерев певного виду.

Об’єднайтеся у три команди в залежності від виду листочків, а для того щоб дізнатися як називатимуться ваші групи відгадайте загадки:

Хто за серпнем приходить,

Літо червоне проводить

Бабине літо закликає

В школу діток відправляє?(вересень)

Чарівник прийшов у ліс

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

Стали жовтими листочки (жовтень)

Каплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг,

Почорнів без листя сад

Що за місяць ?( листопад)

4.Прислів'я і приказки

А зараз кожна команда виконає ще одне завдання. Треба скласти прислів’я і приказки про осінь і осінні місяці.

Вересень пахне яблуками, а жовтень – капустою.

Весна красна квітами, а осінь – плодами.

Жовтень ходить по краю, та виганяє пташок з гаю.

Восени і горобець багатий.

Листопад зимі ворота відчиняє.

Листопадовий день, що заячий хвіст.

5.Повторення складу чисел першого десятка. 

Діти по черзі виходять до дошки і доповнюють склад числа недостаючим доданком.

6.Робота з роздатковим матеріалом. Робота в зошитах. Робота в парах (взаємоперевірка)

По дорозі до школи я назбирала красивих осінніх листочків, а на них є вирази.

9+6=            18+(16-9) =

12+8=          20-(7+7)=

13+15=         (27-13)+8=

20+6=          45-25+3=

6.Актуалізація знань про види дерев. Гра «З якого дерева листочок?»  Пригадайте, які види дерев ви знаєте. Назвіть. Зверніть увагу на свої листочки, вони однакові, чи різні?  Прикріпіть листки до потрібного дерева.

ЯЛИНКА          ДУБ          БЕРЕЗА              КАШТАН

Проблемне питання: Чому нема жодного листочка біля таблички ЯЛИНКА?

7.Фізкультхвилинка «Осінні човники»

https://youtube.com/watch?v=gMuapnmJZHU&feature=share

8.Робота над задачею.

Восени в лісі з’являється багато грибочків. Тому давайте розв’яжемо задачу про них.

Умова задачі. Грибники розкладали гриби: в 1 корзинку поклали 7 великих грибів, в другу корзину – 6 грибів, а ще 5 грибів лежали на траві. Скільки всього було грибів?

Скласти вираз до задачі.

9.Обчислення площі прямокутника.

Осінь – чудова пора! Ми сьогодні згадували таке прислів'я  «Вересень пахне яблуками, а жовтень капустою». Зараз нам потрібно обчислити периметр ділянки, на якій росте капуста.

Запис на дошці і в зошитах.

Р=10м+5м+10м+5м=30м

10.Колективна аплікація.

Інструктаж з ТБ. Роздати індивідуальні коробочки з набором: ножиці, заготовки паперу різного кольору, шаблон, олівець, клей, серветка.

Послідовність виконання роботи:

1.Складаємо заготовку навпіл.        4.Мажемо клеєм.

2.Обводимо шаблон.                          5.Клеїмо свій листочок на

3.Вирізаємо.                                          дерево.

Індивідуальна робота з окремими учнями.

ІV. Заключна частина. (5 хв.)

Закріплення вивченого.

Як називаються осінні місяці?

Яка послідовність виконання дій у виразах з дужками?

Що таке периметр?

Рефлексія.

Чи сподобався вам урок?

Що саме сподобалось? Де виникли труднощі?

Чи зможете вдома показати батькам, як виготовити листочка?

Вербальне оцінювання.

Наклейки-смайлики в щоденники.

Дякую дітям за урок.

1

 

docx
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку