Урок образотворчого мистецтва " Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси " Малювання технікою роздмухування плям

Про матеріал
Конспект уроку образотворчого мистецтва " Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси " Малювання технікою роздмухування плям з використанням дидактичних ігр.
Перегляд файлу

 ТЕМА : Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси  .Малювання технікою роздмухування плям .

МЕТА : -навчальна : ознайомити з виражальними можливостями плями , як техніки у графічному мистецтві ;

  •          розвивальна : розвивати уяву , образне мислення  ; зорову  та емоцйіну чутливість ;
  •          виховна :  виховувати естетичні почуття  ; акуратність у роботі

 ОБЛАДНАННЯ  :  Для  дітей  - акварельні фарби , пензлі , палітра , трубочка для соку , альбом чи аркуш , склянка для води ,           ганчірка.

                                 Для вчителя : відеопрезентація , презентація , ілюстрації  , «чарівні» предмети для ігор

                                                                        

 

 

                                                                         Хід   уроку

     

  1. Організація класу
  •          Всі до класу ми зайшли і роботу почали
  •          Ніколи нам сумувати – в казку будем мандрувати

   2 .  Мотивація навчальної діяльності

  •          Чи любите казку ?
  •          Чим особлива казка ?

      Гра « Розшифруй   назву» ( Допомагає Чарівний олівець )

    -  В  яку казку ми помандруємо , дізнаємось , коли розгорнемо  листя та сніжок

       (  На дошці назва « Фантастичні пригоди чарівної плями» )

      Гра « Передбачення»

  •          Куди ж ми помандруємо ?
  •          Хто буде нам допомагати ?

    Отже , попрацюємо  і дізнаємось  чи справдились ваші передбачення

3.Актуалізація та повторення

-Гра « Заповни банку»

Чарівний олівець пропонує  заповнити Банку  словами , які допоможуть у наших  казкових мандрах

    Якими засобами користуються художники ?

     Які види образотворчого мистецтва  знаєте ?

    Які основні виражальні засоби у Графіці?

       (  Лінії   -  які є лінії?  ( Пригадай  з математики )

         Штрих – лінія , що виконана одним рухом

         Крапка – слід від дотику графічного  матеріалу

        Пляма – однотонне зображення без чітких контурів  )

 

  •            ОТЖЕ  -  Чарівна  Пляма    - сьогодні мандрує з нами .  Допоможе  бути здоровими   нашим  легеням .
  •          А створюватимемо фантастичні  образи  технікою  РОЗДМУХУВАННЯ

(  Розвести  фарбу в  палітрі  . за допомогою пензля крапнути на папір .Взяти трубочку , нахилити аркуш і ОБЕРЕЖНО  дмухнути на фарбу. Плями , які утворились , доповнити елементами  та створити композицію

                  ФІЗХВИЛИНКА

 4. Практична робота дітей

Нетрадиційне малювання: розвиваємо креативність дошкільнят — Журнал «На  Урок»ТОП-10 унікальних технік малювання для дітей – Моє пташення

( пригадування правил роботи з фарбою )

 

5. Підсумок

 -  Чи справдились очікування ?

6 . Рефлексія

   Гра « Дерево успіху»

 Ми гарно мандрували з Чарівною плямою  казковим лісом.

  •          То ж  прикріпіть листочок свого успіху на Чарівне дерево (  Діти прикріплюють листочок відповідног кольору )

 

 

 

 

Використані джерела :

  1. https://vseosvita.ua/library/embed/01003mzi-6d8b.docx.html
  2. https://naurok.com.ua/tema-liniya-plyama-krapka-shtrih-yak-zasobi-stvorennya-formi-grafichni-materiali-ta-instrumenti-129137.html
  3. https://www.google.com/search?sca_esv=5f01f8e3e65468dc&sxsrf=ADLYWILEtzzm6UniNA3Ml3wGLG5ri7M6Aw:1732807818363&q=%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BF%D0%BB%D1%8F%D0%BC%D0%B0%D0%BC%D0%B8&udm=2&source=univ&fir=AClprx5VQYM3UM%252C6LIJVZOh3A2vSM%252C_%253B9tkwRVkINBmqjM%252CDMS8-PRdzkaLJM%252C_%253BAzug5v4bJJl4XM%252CnZBhBnYCnQsWnM%252C_%253BNEE31JfcaeD8qM%252CWxZVIKO5BPiodM%252C_%253BXI3IzRdwp7sliM%252CbpVhkb9WuK0J_M%252C_%253BbmZ_gn0PA5JueM%252CY-v4US0cQDn3nM%252C_%253BNSJrk9G8D5SBmM%252C1hYq1FZEINSLUM%252C_%253BOut2D6lt-9cfXM%252CnZBhBnYCnQsWnM%252C_%253BmZMRkdsKkmnAYM%252C6LIJVZOh3A2vSM%252C_&usg=AI4_-kRi4Vjo7xj25qGyCDcRwSky0tlHOQ&sa=X&ved=2ahUKEwinzOiTrP-JAxVxExAIHWfHJkEQ7Al6BAg6EAY&biw=1366&bih=641&dpr=1

 

 

 

 

 

                                                         ,

docx
Додано
29 листопада
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку