ТЕМА : Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси .Малювання технікою роздмухування плям .
МЕТА : -навчальна : ознайомити з виражальними можливостями плями , як техніки у графічному мистецтві ;
ОБЛАДНАННЯ : Для дітей - акварельні фарби , пензлі , палітра , трубочка для соку , альбом чи аркуш , склянка для води , ганчірка.
Для вчителя : відеопрезентація , презентація , ілюстрації , «чарівні» предмети для ігор
Хід уроку
2 . Мотивація навчальної діяльності
Гра « Розшифруй назву» ( Допомагає Чарівний олівець )
- В яку казку ми помандруємо , дізнаємось , коли розгорнемо листя та сніжок
( На дошці назва « Фантастичні пригоди чарівної плями» )
Гра « Передбачення»
Отже , попрацюємо і дізнаємось чи справдились ваші передбачення
3.Актуалізація та повторення
-Гра « Заповни банку»
Чарівний олівець пропонує заповнити Банку словами , які допоможуть у наших казкових мандрах
Якими засобами користуються художники ?
Які види образотворчого мистецтва знаєте ?
Які основні виражальні засоби у Графіці?
( Лінії - які є лінії? ( Пригадай з математики )
Штрих – лінія , що виконана одним рухом
Крапка – слід від дотику графічного матеріалу
Пляма – однотонне зображення без чітких контурів )
( Розвести фарбу в палітрі . за допомогою пензля крапнути на папір .Взяти трубочку , нахилити аркуш і ОБЕРЕЖНО дмухнути на фарбу. Плями , які утворились , доповнити елементами та створити композицію
ФІЗХВИЛИНКА
4. Практична робота дітей
( пригадування правил роботи з фарбою )
5. Підсумок
- Чи справдились очікування ?
6 . Рефлексія
Гра « Дерево успіху»
Ми гарно мандрували з Чарівною плямою казковим лісом.
Використані джерела :
,