Урок №3 Клас 7 Дата ___________
Об’єкт проектної діяльності: Органайзер.
Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом.
Тема уроку: Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання для виготовлення виробу. Побудова шаблонів за заданими розмірами.
Практична робота: Побудова шаблонів за заданими розмірами.
Мета уроку:
- навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання для виготовлення виробу, про побудову шаблонів за заданими розмірами.
- розвиваюча: сприяти розвитку в учнів образного мислення та творчої уяви, вмінь аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки.
- виховна: сприяти вихованню проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності; виховувати прагнення до досконалості виробів з деревини та вміння застосовувати одержанні знання на практиці.
Очікуванні результати: учні знають метод фокальних об’єктів, роблять шаблони виробу.
Формування ключових компетентностей :
Тип заняття: комбіноване.
Наочність: зразки виробів, зошити з трудового навчання, олівці, лінійки.
Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, креслення.
План заняття
І. Організаційна частина – 1 хв.
ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду – 2 хв.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів – 2 хв.
ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку – 1 хв.
V. Вивчення нового матеріалу – 11 хв.
VІ. Практична робота – 26 хв.
VIІ. Підведення підсумків уроку –2хв.
Хід і зміст уроку
І. Організаційна частина.
Ведення учнів у кабінет до дзвінка вдягнутих у спецодяг;
ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду.
Бесіда
Пригадаємо матеріал з минулого уроку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Тема зберігання речей є все більш актуальною. Вони існують навіть у книгах і статтях про науково підходе до розширення місць. На самому ділі все це дуже цікаво, - стоїть тільки початок, і ви навіть не помічаєте, як все у вашому домі буде правильно організовано. Саме тому існує багато різних ідей про те, як зробити органайзер своїми руками.
ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
Учитель записує на дошці тему уроку, повідомляє навчальну мету та визначає такі завдання уроку:
Завдання уроку:
V. Вивчення нового матеріалу.
Для виготовлення органайзера потрібні такі інструменти та матеріали:
Технологія виготовлення органайзера:
- пришиваємо резинку;
- приметуємо кишені;
- пришиваємо кишені до основи;
- тощо.
VІ. Практична робота.
6.1. Вступний інструктаж
1. Повідомляю тему та мету практичної роботи:
Тема: «Побудова шаблонів за заданими розмірами».
Мета: «Навчитися виконувати шаблони за заданими розмірами ».
2. Повідомляю вказівки про підготовку до роботи, організацію робочого місця, дотримання правил безпеки праці.
Учні виготовляють шаблони деталей виробу.
3. Повідомляю про норми часу на практичну роботу: 26хв.
За ходом практичної роботи проводжу поточний інструктаж:
1. Перевіряю, чи всі учні приступили до роботи. При необхідності окремим проводжу повторний інструктаж;
2. Звертаю увагу на правильну організацію робочого місця;
3. Контролюю правильність виконання трудових прийомів та операцій. Звертаю увагу на вихідну робочу позицію, контролюю захват інструментів і матеріалів, перевіряю правильність рухових дій.
Перевіряю дотримання правил безпечної праці;
Перевіряю обсяг виконаної роботи та якість.
6.2. Заключний інструктаж
1. Підведення підсумків роботи.
2. Виношу на колективний розгляд найкращий звіт про виконану роботу, вказую на характерні помилки та способи їх уникнення.
VIІ. Підведення підсумків уроку.
7.1. Бесіда
7.2. Заключна частина:
• виставлення оцінок за роботу на уроці;
• домашнє завдання: підготувати всі необхідні матеріали для роботи.
Для виготовлення органайзера потрібні такі
інструменти та матеріали:
Технологія виготовлення органайзера:
- пришиваємо резинку;
- приметуємо кишені;
- пришиваємо кишені до основи;
- тощо.
1