ТЕМА: ОСЬ ІДЕ ДО НАС ВЕСНА…..
Привітання в колі
Доброго ранку. Сонце привітне!
Доброго ранку. Небо блакитне!
Доброго ранку. в небі пташки!
Доброго ранку. в лісі дубки!
Я вас всіх люблю і пізнаю.
Бо живемо ми в рідному краю!
---ДИДАКТИЧНА ГРА «МОЯ НАЙКРАЩА В СВІТІ СТОРОНА----ЧАРІВНА, НЕПОВТОРНА Україна!»
(гра з м’ячем в колі)
--- Діти! А в якої країні ми з вами мешкаємо?
( Я з того краю
--- де ростуть смереки;
--- де живуть лелеки:
--- де сопілка грає;
----де росте калина.
---- Мій рідний краю---- Україна! )
----Якою мовою розмовляємо?
----Хто ми за національністю?
( Аліна--- українка… Сашко--- українець)
----Які державні символи ви знаєте?
----Якого кольору прапор України?
Що означають кольори прапору України?
----Назвіть столицю нашої держави?
----Назву нашого міста7
----Яка адреса нашої школи?
СТУК В ДВЕРІ… ЗАПИС ГОЛОСУ ЛАСТІВКИ
( до класу входить учень в костюмі ластівки)
Вчитель: «Ластівко сизокрила. Звідкіля ти прилетіла?»
Ластівка: « Прилетіла я порану Із – за моря—океану.»
Вчитель: « Що ти діткам принесла?»
Ластівка: « Сонця. Ласки і тепла»
Вчитель: Але я бачу. Що ти . Ластівко. Щось сумна. Що трапилось?
Ластівка: « Так. Мені потрібна ваша допомога. любі діти! Надворі ще прохолодно. Земля вкрита снігом. Весна затримується в дорозі. Але надіслала вам листа.»
( передає вчителеві лист від Весни)
ЛИСТ ВІД ВЕСНИ
«Любі діти! Мене затримала в полоні холодна Зима! Обіцяла відпустити у мандрівку тільки після виконання її завдань! Допоможіть мені . будь ласка. виконати завдання Зими. І тоді я мерщій з`явлюся на Землі»
Вчитель. --- Діти! Допоможемо Весні?
ДИДАКТИЧНА ГРА « ФОТОРЕПОРТАЖ. ОЗНАКИ РАННЬОЇ ВЕСНИ»
Вчитель: --- На столі знаходяться фотознімки Весни – її ознаки. Я пропоную вам пригадати та розповісти . що буває на весні. (Кожний з вас бере по одному знімку. Чіпляє його на дошці та розповідає)
Діти : ----Навесні сніг розтає. перетворюється на струмки
--- Бурульки на дахах крапають. тануть. зменшуються в розмірах
----Пташки навесні прилітають, співають, мостять гнізда
----проліски у лісі виростають, квітнуть
----- травичка на проталинах зеленіє, росте
--- Дерева навесні прикидаються, квітнуть,зеленіють
--- Діти навесні бавляться, гуляють, радіють сонечку, пускають човники в струмочках
--- на річках починається льодохід
Вчитель Молодці! Ви гарно виконали перше завдання. Ластівці дуже сподобались ваші знання.
Зима не задоволена. Не хочеться їй відпускати Весну. Зима сподівається,що з наступним завданням вам не впоратися
Зима любить придумувати віршики,риму до слів.
Пограймо з м’ячем в наступну гру.
ДИДАКТИЧНА ГРА « ПРИДУМАЙ РИМУ ПРО ВЕСНУ»
Скажіть, яка іде весна?
Чудова, ніжна….. ( ЧАРІВНА)
І раді всі міста і села,
Бо йде до нас весна….. (ВЕСЕЛА).
Летить на сушу і на море
Повітря чисте і…. (ПРОЗОРЕ).
У полі теплий вітер віє,
А небо угорі….. (СИНІЄ)
Хоч де – не – де ще сніг лежіть,
Та вже дзвінкий струмок…. (БІЖИТЬ).
Веселе сонечко розквітло.
Весна летить прозора й … (СВІТЛА).
На трави розсипала росу,
Дарує щастя й… (КРАСУ).
У квіти землю одягає
І пісню радості…. ( СПІВАЄ).
А по шляху по весняному
Вертаються пташки …. (ДОДОМУ).
---ЗВУЧИТЬ ЧАРІВНА МЕЛОДІЯ…ВЕСНА ЗАХОДИТЬ ДО КЛАСУ.
ВЕСНА: Дорогі друзі! Я вас вітаю,
Перемог і успіхів бажаю.
Скажу вам правду: я кругом була,
Та кращої. ніж ваша школа, не знайшла.
Тож покажіть мені сьогодні,
Які ви талановиті, і умілі,
Розумні, впевнені і кмітливі!
----МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ВЕСНА… Я – чарівна Весна. Я вмію творити дива! Заплющуємо оченята. діти,,Починаю чаклувати.
«Я – великий чарівник! Перетворювати звик. Щойно ви були дітьми, а зараз стали великими творцами краси ---- справжніми художниками.» Відчинили оченята. любі дітлахи! ми з вами опинились в справжній художній майстерні. І наше сьогодні завдання ---
НАВЧИТИСЯ МАЛЮВАТИ ЛАСТІВКУ.
( Щоб моїй подрузі Ластівці не було самотньо. Намалюємо їй друзів – рідненьких сестричок --- ластівочок)
ВЕСНА ПРОВОДИТЬ МАЙСТЕР – КЛАС « МАЛЮЄМО ЛАСТІВКУ»
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
----Зараз ми перетворимося на пташок і пограймо в гру « ФІЗЗАРЯДКА ДЛЯ ПТАШОК»
Лапка,раз! ( Висувають вперед одну ногу)
Лапка, два! (Висувають другу ногу)
Скік – скік – скік! ( Скачуть на обох ногах)
Крильце,раз! ( Одну руку в сторону)
Крильце,два! ( Другу руку в сторону)
Хлоп! Хлоп! Хлоп! (Махають руками – крильцями)
Очко, раз! ( Заплющують одне око)
Очко, два! ( Заплющують друге око. Розплющують очі та бігають. Махають руками – « крильцями», імітують спів птахів)
Прилітали пташки (Махають руками – крильцями)
Пташки – невеличкі весело скакали (Стрибають)
Зернятка клювали ( пальчиками стукають по підлозі)
І мерщій на міста сідали.
ДИДАКТИЧНА ГРА « НАЗВИ,КОГО НЕ СТАЛО»
(Весна пропонує дітям пограти маленькими картками із зображенням птахів.)
--- Ще раз назвіть птахів,яких ви тут бачите.
--- Коли ви відвернетеся, я сховаю одну з карток. Повернувшись, ви маєте назвати того птаха,картки якого бракуватиме
(Гра повторюється декілька разів.)
ВЕСНА: Поки ми з вами гралися. наші малюнки готові для показу.
ВЛАШТУЄМО ЕКСПОЗИЦІЮ НАШІХ РОБІТ!
Вчитель… В Україні з давніх – давен люди,готуючись зустрічати весну, випікали з тіста жайворонки і роздавали їх дітям, щоб ті росли здоровими і щасливими. Вважали, що саме птахи на своїх крилах приносять весну з далекого краю, проганяють люту зиму. Тож і я хочу дати вам і нашим гостям у дарунок ось таких жайворонків. Старі люди розповідають, що ця пташка народилась із сонячного жару, Вона прокидається разом із сонечком і своїм дзвінким голосочком сповіщає про те,що весна прийшла.