Урок "Оздоблення еко-торбинки"

Про матеріал
Конспект уроку з трудового навчання 7 клас Тема уроку. Оздоблення еко-торбинки.
Перегляд файлу

1

 

Конспект уроку з трудового навчання 7 клас

 

Тема уроку. Оздоблення еко-торбинки.

Мета уроку: узагальнити  та систематизувати знання учнів з проекту «Технологія виготовлення еко-торбинки», формування вмінь і навичок оздоблення  виробів нетрадиційною технікою розпису;

розвивати творчі здібності учнів; привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;

виховувати  естетичний смак, акуратність у роботі, екологічну культуру особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю.

Методичне оснащення уроку:

Матеріально-технічне забезпечення: комп'ютер, екран, мультимедійний блок, мишка, колонки, види оздоблення, фарби, вода, клей, палітри.

Дидактичне забезпечення: інструкційні карти, картки з завданнями, презентація.

Методи навчання: словесні (розповідь, пояснення, проблемні запитання), наочні (ілюстрація, демонстрування, спостереження), практичні (практична робота).

Тип уроку: комбінований урок-подорож.

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

Добрий день!

Щоб наша зустріч була щирою, доброю, подаруйте посмішки один одному і нашим шановним гостям. Адже відомо: коли люди посміхаються, стає веселіше, світліше, тепліше на світі.

 

2. Актуалізація опорних знань учнів.

 

Діти, ми з вами продовжуємо працювати над проектом «Технологія виготовлення Еко-торбинки».

 

Ми з вами долучились до загальноукраїнської акції «Поший еко-сумку та збережи природу» і А який девіз нашого проекту? (Нас трбує довкілля)

 

 

Одним із етапів нашого проекту є оздоблення вашого виробу, тобто вашої еко-торбинки. Для цього нам необхідно буде перенестись у чарівну «країну Майстрів».

Будьте уважними, шлях до цієї країни не простий

необхідно буде здолати перешкоди. Я знаю, що ви гідно подолаєте всі випробування!

А зараз давайте, візьмемо апельсин, закриємо очі, потремо його руками і глибоко вдихнемо аромат. Отже розпочинаємо нашу мандрівку до «країни Майстрів»!

 

Перша перешкода на нашому шляху:

Дайте відповідь на питання

  • Яку тканину можна  використати  для виготовлення сумки?

 

(лляна, бавовняна)

 

Що зображено на екрані, які рослини?

(льон, бавовна)

Молодці! Ви впевнено долаєте труднощі!

 

А тепер друга перешкода:

Що це за шифри?

 

 

(Дв – довжина виробу, Шв – ширина виробу, Др – довжина ручок,  Шр – ширина ручок)

Як це все разом називається? (мірки)

 

Молодці, продовжуємо подорож, але на шляху нова пастка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пастка «Вірний хід».  Розставте правильну послідовність пошиття сумки.

Ну що, перевіримо, чи правильно ви розставили послідовність пошиття?

 

Остання перевірка вашої майстерності:

 

В конвертах лежать малюнки, необхідно мімікою і жестами показати цей предмет , так щоб його могли впізнати.

 

Отже  в конвертах були: ножиці, швейна машинка та праска.

 

Ми подоли випробування: пригадали яка тканина використовується, яке обладнання і інструменти необхідні, які мірки використовуються при побудові креслення сумки, а також яка послідовність пошиття і потрапляємо у чарівну «країну Майстрів» де і розпочнемо нашу основну роботу.

 

2. Повідомлення нової теми.

Тема уроку. Оздоблення еко-торбинки.

Мета уроку. Пригадати, що таке оздоблення, які  існують способи оздоблення виробів. Оволодіти  технікою оздоблення «холодний батик».

Пригадайте, що таке оздоблення?

 

(Оздобленням називають надання виробам гарного вигляду за допомогою прикрас.

 Воно має велике значення для розвитку національної культури, естетичних смаків, творчого мислення людини.)

 

Сьогодні ми з вами використаємо ще один цікавий спосіб оздоблення – «холодний батик».

Холодний батик - один з різновидів батику. Ця техніка розпису по тканині використовує спеціальні контури які обмежую розтікання фарби по тканині.

Холодний батик заснований на тому, що при цьому способі розпису тканин всі форми малюнка, як правило, мають замкнуту контурне обведення, що надає своєрідний характер малюнку.

Художня особливість цього способу розпису в тому, що обов'язковий кольоровий контур надає малюнкам чіткий графічний характер. При цьому кількість кольорів не обмежується.

 

Технологічна картка (Додаток 1)

 

4. Формування практичних умінь та навичок учнів.

1. Аналіз завдань практичної роботи.

2. Організація робочого місця.

Перед початком роботи, нагадайте яких правил безпечної роботи необхідно дотримуватись.

3. Розпочинаємо практичну роботу користуючись інструкційною картою.

Застосування індивідуально-диференційного підходу до учнів.

4. Під час роботи контроль за якістю роботи, надання індивідуальної допомоги.

5. Підбиття підсумків практичної роботи:

а) аналіз результатів виконання учнями завдань практичної роботи;

б) аналіз недоліків;

в) оцінювання результатів практичної роботи.

5.Підбиття підсумків уроку.

Рефлексія                                      

 Вам сподобалась наша подорож?

Діти, як ви гадаєте, ви впоралися з роботою?    

Тоді я пропоную вам поділитися вашими враженнями і закінчити речення та обрати смайлик з яким ви подорожували нашим уроком.

Я навчилась…

У мене вийшло…

Мені захотілось…

Мені сподобалось…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куницкая Наталия
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Трудове навчання (для хлопців) 7 клас (Лебедєв Д.В., Гедзик А.М., Юрженко В.В.)
Додано
24 січня 2020
Переглядів
3669
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку