Урок "Периметр прямокутника та квадрата"

Про матеріал
Урок з математики 2 класс. Тема: Способи обчислення периметра прямокутника та квадрата. Розв’язування задач. Мета: Навчальна: уточнювати поняття прямокутника і квадрата; ознайомити з характерними рисами квадрата; вчити знаходити периметр квадрата і прямокутника ; продовжити формування обчислювальних навичок; удосконалювати навички розв’язування задач; Розвивальна: розви¬вати логічне мислення, математичну мову, уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки; Виховна: виховувати акуратність під час письма; працелюбність. Обладнання: підручник з математики, геометричні фігури, картка зі смайликом, проектор Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Тема: Способи обчислення периметра прямокутника та квадрата. Розв’язування задач.

Мета: Навчальна: уточнювати поняття прямокутника і квадрата; ознайомити з характерними рисами квадрата; вчити знаходити периметр квадрата і прямокутника ; продовжити формування обчислювальних навичок; удосконалювати навички розв’язування задач;

Розвивальна: розви­вати логічне мислення, математичну мову, уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки;

Виховна: виховувати акуратність під час письма; працелюбність.

Обладнання: підручник з математики, геометричні фігури, картка зі смайликом, проектор

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Організаційний момент

Кличе нас дзвінок до класу.

Наш урок почнем відразу.

Математику, малята,

Будем разом ми вивчати.

 

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

  1.  10  2  20 ... 100
  1. Гра «Так чи Ні!» (Якщо твердження правильне – плескаємо в долоні, якщо ні – тупаємо ніжками).
  • Зменшуване, від’ємник, різниця – це компоненти дії віднімання? (Так).
  • У чотирикутника три кути? (Ні).
  • Якщо від суми відняти один із доданків, то отримаємо другий доданок? (Так).
  • Доданок, доданок, сума – це компоненти дії додавання? (Так).
  • Щоб знайти на скільки одне число менше або більше від іншого, треба від меншого числа відняти більше? (Ні).
  • Щоб знайти периметр многокутника, потрібно додати усі його сторони? (Так).
  • Це прямий кут?(Так).
  • До 50 додати 50 буде 90? (Ні).
  • Від 100 відняти 20 буде 90? (Так).

 

  • Ви молодці! Усі правильно засвоїли вивчений матеріал.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

– Сьогодні ми вивчатимемо що таке квадрат та прямокутник та як знайти їх периметр, а також обчислюватимемо вирази та розв’язуватимемо задачі.

 

 

ІV. Робота над темою уроку

  1. Бесіда
  • Діти, подивіться на екран.
  • Як можна назвати все це одним словом? (Фігури)

 

(Слайд)

 (Слайд)

  • Як називаються і чим відрізняються ці дві фігури?
  1. Демонстрація об’ємних геометричних фігур
  2. Перегляд відео
  • Діти, подивіться відео та ви дізнаєтесь, що таке прямокутник та квадрат.

 

(Слайд)

 

  • Що нового ви дізналися про фігури?
  • Що може бути прямокутним?
  1. Відео про периметр прямокутника та квадрата
  • Діти, подивіться відео та ви дізнаєтеся, що таке периметр прямокутника та квадрата.

(Слайд)

  • Що таке периметр квадрата та прямокутника?
  • Як його знайти?
  1. Робота за підручником
  1. Підручник с. 137 № 840
  • Діти, ви вже знаєте з відео, що периметр прямокутника можна знайти різними способами. Давайте разом прочитаємо ці способи.

 

(Слайд)

  • Молодці! Запамятали?
  1. Працюємо самостійно
  • Діти, а зараз перевіримо, чи зрозуміли ви, як знаходити периметр прямокутника.
  • Виконати в зошитах № 841 с. 137

(Слайд)

  1. Знаходження периметра квадрата

Підручник с. 138 №  849

  • Діти, давайте з вами прочитаємо усі способи, як знайти периметр квадрата.

 

 

(Слайд)

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  • Діти, накресліть в зошитах квадрат зі стороною 4 см. Та обчисліть його периметр.
  1. Підсумок уроку
  1. Бесіда
  • Діти, що вивчали на сьогоднішньому уроці?
  • Як знайти периметр квадрата та прямокутника?
  1. Рефлексія
  • Діти, в кожного з вас є картка зі смайликом. Якщо все було зрозуміло намалюйте веселий смайлик, а якщо щось не зрозуміло, то сумного!
  1. Домашнє завдання

с. 137 № 842, с. 139 № 851

с. 138 вивчити правило

(Слайд)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ретра Тина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
12120
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку