Урок. Підсумкова діагностувальна робота з математики для 1 класу

Про матеріал
Діагностувальна робота дає можливість перевірити результати навчання дітей відповідно до характеристик, які надані у Свідоцтві досягнень (1-2 клас).
Перегляд файлу

 НУШ - 1 клас

Діагностувальна робота з математики за рік

І варіант

 

1. Написати числа у порядку зростання

90, 48, 1, 12, 77, 17, 9, 19.

 

_____________________________________

                    

2. Обчислити

10 + 8 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  13 + 41 + 5 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

79 – 10 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  79 + 11 – 10 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

36 – 16 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  67 + 30 – 12 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

52 + 21= https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  90 – 40 + 22 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

 

3. Задача

У Петрика було 15 значків, а у Руслана – 5 значків. На скільки значків   більше у Петра, ніж у Руслана?

_________________________________________

Відповідь: ________________________________

 

4. Вставити пропущені числа

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  + 14 = 27 15 - =11            https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  – 4 = 25

5. Порівняти

57 75  47 – 30 47 – 3

6. Геометричний матеріал

Накреслити відрізок довжиною 1 дм 2 см.

 

________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Мені все вдалося!

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Я працював добре!     

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Я можу працювати краще.

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Мені потрібна допомога.

 

 

 

 

 

 

 

                          ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

 

      МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано

(+)/

Формується

٧

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

Завдання 1, 5  

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

Завдання 2, 3

 

3

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

Завдання 4

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок 

Завдання 3

 

5

Розпізнає відрізки, вимірює, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

Завдання 6

 

6

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

Завдання 6

 

7

Перевіряє написане, виправляє помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Завдання 1-6 

 

 

 

Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________

                ________________________________________________________________________

    ______________________________________________________________

    ______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           НУШ – 1 клас

                          Діагностувальна  робота з математики за рік

ІІ варіант

 

1. Написати числа у порядку спадання

   2, 80, 8, 49, 76, 16, 24, 18.

 

_________________________________________

 

2. Обчислити

 4 + 10 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  14 + 31 + 4 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

68 – 10 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  39 + 11 – 10 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

46 – 16 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  47 + 40 – 7 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

79 + 1 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  40 – 20 + 63 = https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png 

3. Задача

На клумбі росло 10 тюльпанів, а нарцисів на 7 більше. Скільки нарцисів росло на клумбі?

_________________________________________

Відповідь: ________________________________

 

4. Вставити пропущені числа

 https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  + 13 = 28  16 - = 12                https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  – 6 = 33

5. Порівняти

82 28  76 – 30 76 – 3

6. Геометричний матеріал

Накреслити відрізок довжиною 1 дм 1 см.

________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Мені все вдалося!

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Я працював добре!     

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Я можу працювати краще.

https://naurok.com.ua/uploads/files/83960/352274/406032_html/images/352274%2012.png  Мені потрібна допомога.

 

 

 

 

 

 

 

 

                          ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

 

      МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано

(+)/

Формується

٧

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

Завдання 1, 5  

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

Завдання 2, 3

 

3

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

Завдання 4

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок 

Завдання 3

 

5

Розпізнає відрізки, вимірює, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

Завдання 6

 

6

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

Завдання 6

 

7

Перевіряє написане, виправляє помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Завдання 1-6 

 

 

 

Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________

                ________________________________________________________________________                 ________________________________________________________________________

                ________________________________________________________________________

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 червня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку