НУШ - 1 клас
Діагностувальна робота з математики за рік
І варіант
1. Написати числа у порядку зростання
90, 48, 1, 12, 77, 17, 9, 19.
_____________________________________
2. Обчислити
10 + 8 = 13 + 41 + 5 =
79 – 10 = 79 + 11 – 10 =
36 – 16 = 67 + 30 – 12 =
52 + 21= 90 – 40 + 22 =
3. Задача
У Петрика було 15 значків, а у Руслана – 5 значків. На скільки значків більше у Петра, ніж у Руслана?
_________________________________________
Відповідь: ________________________________
4. Вставити пропущені числа
+ 14 = 27 15 - □ =11 – 4 = 25
5. Порівняти
57 □ 75 47 – 30 □ 47 – 3
6. Геометричний матеріал
Накреслити відрізок довжиною 1 дм 2 см.
________________________________________________________________
Самооцінювання
Мені все вдалося!
Я працював добре!
Я можу працювати краще.
Мені потрібна допомога.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (+)/ Формується ٧ |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
Завдання 1, 5 |
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
Завдання 2, 3 |
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
Завдання 4 |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
Завдання 3 |
|
5 |
Розпізнає відрізки, вимірює, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури |
Завдання 6 |
|
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
Завдання 6 |
|
7 |
Перевіряє написане, виправляє помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
Завдання 1-6 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
НУШ – 1 клас
Діагностувальна робота з математики за рік
ІІ варіант
1. Написати числа у порядку спадання
2, 80, 8, 49, 76, 16, 24, 18.
_________________________________________
2. Обчислити
4 + 10 = 14 + 31 + 4 =
68 – 10 = 39 + 11 – 10 =
46 – 16 = 47 + 40 – 7 =
79 + 1 = 40 – 20 + 63 =
3. Задача
На клумбі росло 10 тюльпанів, а нарцисів на 7 більше. Скільки нарцисів росло на клумбі?
_________________________________________
Відповідь: ________________________________
4. Вставити пропущені числа
+ 13 = 28 16 - □ = 12 – 6 = 33
5. Порівняти
82 □ 28 76 – 30 □ 76 – 3
6. Геометричний матеріал
Накреслити відрізок довжиною 1 дм 1 см.
________________________________________________________________
Самооцінювання
Мені все вдалося!
Я працював добре!
Я можу працювати краще.
Мені потрібна допомога.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (+)/ Формується ٧ |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
Завдання 1, 5 |
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел |
Завдання 2, 3 |
|
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення |
Завдання 4 |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
Завдання 3 |
|
5 |
Розпізнає відрізки, вимірює, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури |
Завдання 6 |
|
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
Завдання 6 |
|
7 |
Перевіряє написане, виправляє помилки. Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
Завдання 1-6 |
|
Рекомендації вчителя ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________