Урок "Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файл

Про матеріал

Розробка складається з Міні-конспекту . За матеріалами підручника для 7 класу (автори Й. Я . Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько )

Перегляд файлу

Тема. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.

Мета:

продовжити знайомство з електронною поштою, поштовою скринькою та електронними листами, виховувати правила етикету при листуванні;

розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією,  аналізувати i робити висновки;

виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння нових умінь і навичок.

Обладнання: комп’ютери, інструктивна картка, підручники, плакат «Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інфор­матики та ІКТ».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  • Перевірка присутніх;
  • Перевірка готовності учнів до уроку;
  • Створення позитивного настрою для проведення уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Робота в групах

Вправа «Асоціативний кущ»

Потрібно скласти на аркуші А3, асоціативний кущ на тему «Електронна пошта», де в кажете всі відомі вам поняття про електронну пошту

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

Що ж таке етикет? Та чи існує він в Інтернеті?

Як ввічливий співрозмовник, та людина, яка не хоче ділитися своєю інформацією зі сторонніми людьми ви повинні дотримуватися певних правил.

1.Уважно стежите за тим, що стоїть в полі Кому, перш ніж відправити лист (інформація яку ви вкладаєте в електронний лист, може потрапити не до того адресата)

2.Тема – це декілька слів, що коротко повідомляють, про що лист. Тема листа видно до відкриття листа, поряд з датою і відправником. Рекомендується завжди заповнювати це поле.  Тема листа має бути по можливості змістовною і унікальною (листи без теми, або з рекламою - є спамом, та можуть містити віруси)

3. Розбивайте текст на логічні абзаци. Ставте пропуски після розділових знаків. Перевіряйте помилки. Не забувайте про підпис (це допоможе одержувачу якісніше обробити отриману інформацію)

4. Не відкривай листи від незнайомців та стороннього змісту

5. Не відсилай свої дані, копії документів, номера телефону, відомості про родину та інше невідомим адресатам, та не переходь по незнайомих посиланнях

6. Не відповідай на листи з погрозами та провокаціями

7. Листи, що викликали підозру - видаляй до папки Спам.

8. Важливу інформацію відправляй у архівах з паролем, який буде відомий лише відправнику та одержувачу.

9. У будь-якому випадку повний розмір листа не повинен перевищувати 1МБ, і перш ніж слати такі великі повідомлення, потрібно заздалегідь погоджувати це з одержувачем

10. Не відсилайте без попередження програми.

Це головні правила, які ви повинні запам’ятати та дотримуватись, при спілкуванні через електронні листи.

ІV. Засвоєння матеріалу

Практична робота  «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли».

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.

  1. Запустіть текстовий процесор. Опишіть у текстовому документі в 2 – 3 реченнях традиції, пов’язані з вашим улюбленим святом. Збережіть  документ у вашій папці у файлі з іменем Свято.
  2. Надішліть на адресу вчителя інформатики електронного листа з темою Народні свята.
  •                 У текст листа включіть привітання, назву вашого улюбленого свята,ваш підпис.
  •                 Укладіть створений документ Свято до вашого листа.
  1. Створіть в адресній книзі групу Мій клас, уключіть до неї контакти вчителя інформатики та двох однокласників. Надішліть усім членам групи листа з темою Група, у тексті листа повідомте прізвища тих,чиї адреси включено до групи Мій клас.
  2. Відкрийте та прочитайте листа, отриманого від учителя інформатики. Збережіть файл, прикріплений до листа. Створіть і надішліть відповідь на листа, додайте привітання, дату проведення практичної роботи, коротку відповідь на запитання, що міститься у вкладеному файлі, та ваше прізвище.
  3. Перешліть листа від учителя інформатики, на який ви відповідали, одному з однокласників. Додайте до листа ваше прізвище.
  4. Створіть в електронній поштовій скриньці папку Уроки. Перемістіть до неї всі листи, отримані від учителя інформатики.
  5. Видаліть один з листів з папки Уроки.
  6. Продемонструйте результат учителю.

V.  Домашнє  завдання

Опрацювати п 1.2. Записати недоліки електронної пошти, написати електронного листа вчителеві інформатики

VІ. Підведення підсумків уроку

Метод «Мікрофон»

Скажіть, про що ви дізнались, чому навчились.

Я дізнався…

Я навчився…

Я зрозумів…

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
4774
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку