Урок-подорож ": Арифметичні дії з десятковими дробами"

Про матеріал
Нестандартний урок з математики для учнів 5 класу на тему:": Арифметичні дії з десятковими дробами"
Перегляд файлу

УРОК-ПОДОРОЖ

                                                  5КЛАС

 

                                                 « ВСЕ У СВІТІ ПІДКОРЮЄТЬСЯ ЧИСЛАМ»

                                                                                                    ПІФАГОР

 

ТЕМА: Арифметичні дії з десятковими дробами

МЕТА: Через гру закріпити вміння учнів виконувати дії з десятковими дробами(додавання, віднімання, множення, ділення), розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність, почуття прекрасного

 

                                              ХІД УРОКУ

Вступ. Всі діти полюбляють подорожувати. Сьогодні ми вирушаємо в незвичайну подорож – подорож на кораблях морями Додавання та Віднімання, океанах Множення та Ділення; бухтах Округлення та Порівняння.

  Я буду гідом цієї подорожі, а капітанами екіпажів будуть учні, а всі решта учасників – моряками. Успіх нашої подорожі залежить від нас усіх. У морі можуть виникнути труднощі і перешкоди, але якщо ви будете дисциплінованими, дружніми, працьовитими, думаючими, то зможете успішно їх подолати. Бажаю щасливої подорожі та гарних успіхів!

 

 

 

І. ПОСАДКА НА КОРАБЕЛЬ (Естафета).

Для І команди                                 Для ІІ команди                            

38,4+3,2-(10,74+3)=                        49,2+1,24-(9,86+4)=

 

Результати записуємо на сходинки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.ЗВ’ЯЗОК ІЗ ЗЕМЛЕЮ  (Робота в групах) 

Знайти пропущені числа і результати округлити до одиниць

  Для І команди  :    (  X * 2,1=10,5) :3  ͌

 

  Для ІІ команди  :     ( X * 3,5 =14)  : 4    ͌               

 

ІІІ. ПОРТ «МАГІЧНІ ВОГНІ» ( Завдання індивідуально виконують у зошитах)

 Для І команди                 Для ІІ команди                            

0,25*4=                              0,25*8=

0,7*2=                                0,9*2=

3,5:0,5=                              4,5*0,9=

2,7:9=                                  2,8:4=

9,35:10=                              10,47:10=

24,73*0,01=                         98,37*0,01=

ІV. ХВИЛИНКА ВІДПОЧИНКУ

 (Розповідь вчителя про число π. Число  π – це нескінченний дріб, воно=3,1415926535897932384626433….. Дане число отримаємо, коли довжину кола поділимо  на  його діаметр. Найперше це число обчислив Архімед з точністю до тисячних, тому це число часом називають Архімедовим. Але це число можна і почути, якщо поставити у відповідність кожній цифрі певну ноту, то почуємо мелодію числа. Слухаємо число π).

 

V. ЗНОВУ ВИРУШАЄМО В МОРЕ (Округлити дане число до тисячних, до сотих, до десятих)

Для І команди                 Для ІІ команди            

73,2958                              56,3019

 

VІ. КАПІТАНСЬКИЙ МІСТОК. ЧИТАЄМО РАДІОГРАМУ (Записати числа в порядку зростання, якщо завдання виконано правильно, то прочитаємо очікуваний результат подорожі)

Для І команди                                              Для ІІ команди   

50,203 - А;                                                     45,2 – Г;

9,27 - Р;                                                          1,09 – П;

9,8  - Е;                                                            42,5 – О;

37,8 – Г;                                                          49,001 – А;

2,7 – П;                                                           5,9 – Е;

11,02 – М;                                                      10,71 – М;

6,8 – Е;                                                            10,7 – Е;

31,5 – О.                                                           8,3 – Р.

VІІ. БУХТА «ДОБРИХ ОЦІНОК». (Кросворд).

1.Результат дії додавання.

2. Одиниця довжини.

3.Прилад для побудови кута.

4. Знак, який відділяє цілу частину від дробової.

5. Знак дії віднімання.

 

5

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІІ. ПІДСУМОК ПОДОРОЖІ

ІX .ВРАЖЕННЯ:

  • Що нового я дізнався?
  • Що сподобалося на уроці?
  • Що не сподобалося на уроці?
  • Що я очікував від уроку?
  • Чи досягнув я своєї мети?
  • Що хотів би змінити в подорожі?

 

 

X. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Тестові завдання на стор.303 (Підручник Н.А.Тарасенкова)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК - ПОДОРОЖ
5КЛАС

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ

 

D:\Фото\01\малюнки\кораблі\getImage (8).jpg

ПОСАДКА НА КОРАБЕЛЬ
(естафета)


38,4+3,2-(10,74+3)=

49,2+1,24-(9,86+4)=

 

ЗВ’ЯЗОК ІЗ ЗЕМЛЕЮ
(робота в групах)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРТ ”МАГІЧНІ ВОГНІ” індивідуальні  завдання

 

 


І Варіант

 

0,25*4=

0,7*2=

3,5:0,5=

2,7:9=

9,35:10=

24,73*0,01=

 

 

ІІ Варіант

 

0,25*8=

0,9*2=

4,5:0,9=

2,8:4=

10,47:10=

98,37*0,01=


ХВИЛИНА ВІДПОЧИНКУ

 

D:\Фото\01\матем\images (1).jpg

 

 

 

 

КАПІТАНСЬКИЙ МІСТОК
(РАДІОГРАМА)

 

 

Записати числа в порядку зростання                      

 ДЛЯ І КОМАНДИ: 6,8-Е ; 9,8-Е ;    11,02-М ;  31,5- О; 50,203- А; 2,7- П ; 9,71-Р ; 37,8-Г;

ДЛЯ ІІ КОМАНДИ: 49,001- А ; 8,3-Р;   10,7- Е;  10,71- М; 1,09- П;  42,5-О ; 5,9-Е;  45,2-Г; 

 

 

 

 

 

 

1.Результат дії додавання.

2.Одиниця довжини.

3.Прилад для побудови кута.

4.Знак, який відділяє цілу частину від дробової у десятковому дробі.

5.Знак дії віднімання.

 

5

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Фото\01\малюнки\кораблі\getImage (102).jpg

 

 

 

ПІДСУМОК ПОДОРОЖІ

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Музика Марія
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку