Урок-подорож у 1 класі «Назви кольорів»

Про матеріал

Мета:

Дидактична – повторення англійських назв кольорів, залучення учнів із низьким рівнем навчальних досягнень до спільної роботи; формування вміння виконувати нестандартні ігрові завдання в межах теми;

  • -Розвивальна – розвивати пам'ять, увагу, мислення, інтерес, бажання допомогти іншим;
  • -Виховна – виховувати працелюбність, охайність.
  • Обладнання: роздавальний матеріал, малюнок палітри з фарбами, картки із зображенням назв кольорів, DVD-диск із мультфільмом «Шість Іванів - шість капітанів», кубики.
  • Тип уроку: урок-подорож.
Перегляд файлу

Урок-подорож у 1 класі «Назви кольорів»

Тема: Назви кольорів

Мета:

Дидактична – повторення англійських назв кольорів, залучення учнів із низьким рівнем навчальних досягнень до спільної роботи; формування вміння виконувати нестандартні ігрові завдання в межах теми;

  • Розвивальна – розвивати пам’ять, увагу, мислення, інтерес, бажання допомогти іншим;
  • Виховна – виховувати працелюбність, охайність.

Обладнання: роздавальний матеріал, малюнок палітри з фарбами, картки із зображенням назв кольорів, DVD-диск із мультфільмом «Шість Іванів - шість капітанів», кубики.

Тип уроку: урок-подорож.

                                              Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання

Пісня «Good morning”.

T. How are you?

Ps. I’m fine, thank you.

II. Основна частина уроку

Повідомлення теми та мети уроку

  • Відгадайте загадку:

То хто знайомим дітям всім,

Та ніхто не йде по ній?

Має міст аж сім шарів

Із веселих кольорів.

Сонце сяє – міст палає,

Зайде сонце – він зникає,

Що за диво – хто вгадає? (Веселка)

  • Скільки кольорів має веселка? (7)
  • Назвіть їх англійською мовою.
  • Сьогодні, діти, ми вирушаємо в подорож до країни Різнокольорової.

Демонстрація фрагмента мультфільму «Шість Іванів – шість капітанів», коли капітани вирушають на пошуки фарб.

  • Разом з Іванами-капітанамими допоможемо маленькій дівчинці.

Зупинка перша Yellow

На дошці прикріплено палітру. Якщо ви правильно виконуватимете всі завдання, на ній з’являться фарби.

Парна робота

У вас є малюнки. Зафарбуйте лише ті предмети, які можуть бути лише кольору yellow. Назвіть їх англійською мовою: a yellow chick, a yellow lemon, a yellow banana, yellow sunflower.

Молодці! Ви отримали першу фарбу – yellow.

(жовта фарба прикріплюється на палітру).

Зупинка друга «Orange

Ми з вами на річці Orango.

А ось і друге завдання: в групах прочитайте назву та розфарбуйте банки з фарбами.

Правильно! Ось і друга фарба.

(оранжева фарба прикріплюється на палітру).

Нам час трохи перепочити. Давайте пограємо.

Клас ділиться на три команди. Завдання кожної команди – зібрати з кубиків назву кольору.

Ви добре впоралися. Тому зараз на палітрі з’являється нова фарба. Назвіть її англійською мовою. (green)

Пограємо ще? Тоді ставайте в коло. Я кидаю м’яч та називаю колір та предмет, а ви складаєте словосполучення. Наприклад: flower, green – a green flower.

Добре! А ось і нова фарба на палітрі. Яка? (blue)

Зупинка третя «Red

Ми потрапили на берег Червоного моря.

Фронтальна робота

Послухайте речення і покажіть на картці назву кольору, який почуєте.

  • It is a red flower.
  • I see a green frog.
  • It’s a blue pencil.
  • Is it a yellow bird? – Yes, it is.
  • Молодці! Отримуєте наступну фарбу – red.

(Червона фарба прикріплюється на палітру)

Зупинка четверта “Black”

  • А ось і Чорне море. На ньому раптом з’явився шторм. Для того, щоб його не стало, треба виконати завдання.

Клас поділяється на дві команди. У кожної команди віршик.

          Веселкові кольори

Які кольори є у веселки?

І скільки їх разом усіх?

Червоний – то перший,

Як дзьоб у лелеки,

А другий – то помаранчевий

Сонця усміх.

Третій – то жовтий,

То колір кульбабки,

Четвертий – зелений –

Кульбабкин листок.

П’ятий – блакитний,

Немов би із казки,

Чистий-пречистий

Прозорий ставок.

Шостий і сьомий

Обидва квіткові.

Шостий –

То синіх волошок букет,

А сьомий

Ти знайдеш на підвіконні,

Фіалковий колір –

То фіолет.

   Кожній команді треба написати назви кольорів, які згадуються у вірші. Перемагає та команда, яка запише більше правильних назв.

  • Добре. А на палітрі вже з’явилася дуже красива фарба – violet.
  •  Діти, ми з вами зібрали вже шість кольорів веселки. А якого не вистачає?

(Блакитна фарба прикріплюється на палітру).

Учитель звертає увагу учнів на те, що синя і блакитна фарба це одна назва англійською мовою.

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

  • Молодці, діти! Ми допомогли маленькій дівчинці, яка тепер зможе намалювати багато чудових малюнків.

 

                                                                      Підготувала Колісніченко К.Т.

                                                                      Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                       Великописарівського району

                                                                        Сумської області

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку