Урок-подорож з англійської мови "Animals. Тварини"

Про матеріал
Цілі: практичні: закріпити назви диких тварин. Лексичні одиниці: an Еlephant, a Crocodile, a Wolf, a Bear, a Fox, a Hare. Тренувати у вживанні конструкції «I can see..»; навчальні: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення; розвивальні:розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою; виховні: виховувати почуття любові до тварин та природи.
Перегляд файлу

Тема: Animals. Тварини.
Цілі:
практичні: закріпити назви диких тварин. Лексичні одиниці:  an Еlephant,  a Crocodile, a Wolf, a Bear, a Fox, a Hare. Тренувати у вживанні конструкції «I can see..»;
навчальні: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, удосконалювати навички аудіювання, читання, монологічного та діалогічного мовлення;
розвивальні:розвивати пам’ять, увагу, навички мислення та говоріння англійською мовою;
виховні: виховувати почуття любові до тварин та природи.
Тип уроку: другий.
Методичне обладнання заняття:
Наочність: фотокартки із зображенням диких тварин. 
Роздатковий матеріал: зображення диких тварин.

Хід заняття

І. Початок уроку
1.1. Привітання
Good morning, children!
I am glad to see you.
1.2. Повідомлення теми і мети заняття
- Сьогодні нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Land. Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Правильно! Тварини. Протягом нашої подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях та виконувати цікаві завдання.
1.3. Мовленнєва розминка
- А для того, щоб потрапити до чарівної Країни Тварин, нам з вами, по перше, треба сказати магічні слова. Давайте всі разом промовимо.
Oh, where? Where does the bear live?
Oh, where? Where does it live?
It lives in the forest!
It lives in the forest!
It lives in the forest! That’s where it live!
- And now, close your eyes and count to ten. OK? А тепер, заплющте очі і порахуйте до 10. So, one, two, three…Now open your eyes. You are at the Land of Animals.
 

II. Основна частина.
2.1. The first station is “Secret Station”
Перша станція, на якої ми зупинемося – це станція секрет. So, I have a secret for you. Look! It is a box. It is a magic box.
- Look!
- Who is it? (It`s an elephant ( a Crocodile, a Wolf, a Bear, a fox, a Hare).
2. 2. The second station is «Riddles»
- Guess who I`m talking about.
Наступне завдання- відгадайте про кого я говорю:
- It is very big and grey. It can walk. It has a very long nose. It lives in India and Africa. (An elephant)
- I am from Africa. I am green. I am big. I am strong. I can swim very well. I like fish.  Crocodile)
- I am grey, strong. I can run, jump. I like meat.(А Wolf).
- I am very big and brown. I can run, climb. I live in the forest.  (А Bear)
- I am grey in summer and I am white in winter. I can run and jump. I have long ears and a small tail. I like carrots.  Hare)
- I am red and I have a fine tail, I live in the forest, I like meat. (А fox)
3. Game «Guess animal»
- Now we will play in interesting game «Guess animal».
Одна дитина відвертається, я показую картинку тварини, інші діти запам’ятовують. А дитина, яка відвернулася, повинна відгадати цю тварину, ставлячи запитання іншим дітям.
- It`s a big?
-It`s a red?
-It`s a brown?
-I live in forest?
- I`m a bear?
4.The third station is «Rest».
I can climb as a bear.
I can run as a wolf.
I can walk as an elephant.
I can swim as a crocodile.
I can jump as a hare.
5. Zoo station
- Добре, діти, ми з вами прибули до наступної станції.
Давайте прогуляємося по зоопарку.
- What can you see?
-I can see a ….
6. Game «Who is missing?»
 -Розкладаю  картинки з вивченими тваринами, учні заплющують очі,  ховаю одну картинку, діти повинні відгадати відсутню картинку.
-Close your eyes! 
-Open your eyes!
- Who is missing?
- Good job!
ІІІ. Заключна частина
- So, children, our travelling is going to the end. You were very active and that’s why I’ll give you presents today.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
2226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку