Урок-подорож з казковими героями. Число 0.

Про матеріал
Урок-подорож з казковими героями на тему : " Вивчення числа 0". Ознайомлення з утворенням числа 0; вміння порівнювати числа, складати та обчислювати вирази на додавання.
Перегляд файлу

Тема. Урок – подорож з казковими героями «Число 0».

Мета: ознайомити з утворенням числа 0; вміння порівнювати числа, складати та  обчислювати вирази на додавання, узагальнювати вміння записувати й розв’язувати приклади на додавання; вдосконалювати обчислювальні навички;                           розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, спостережливість,навички каліграфії; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися, старанність, почуття дружби та добра, привчати до охайності письма.  

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.                                                                                                           1.1. Привітання гостей

Любі діти, у наш клас завітали люди щирі,                                                                                     привітаємо гостей своєю посмішкою й миром!                                                                                                           1.2. Створення позитивного настрою до уроку.                                                                                                         - Давайте  розпочнемо наш урок із позитивного налаштування. Нехай наші думки будуть легкими як метелики, а працюємо плідно, як бджілки(слайд №1)                                                                                                                                                                               II.Актуалізація опорних знань.                                                                                                             1. Математична розминка.

Ми сьогодні відправимося в подорож, а до кого саме ви дізнаєтеся, коли виконаєте перше завдання, будьте  уважними.

-         Куди ми потрапили? ( на чарівну галявину)                                

  1.     Яке число є попереднім до  числа 9?          (слайд №4)
  2.     Яке число є наступним за числом 5?
  3.     Яке число стоїть між числами 3 і 5?
  4.     Яке число є наступним за числом  8?
  5.     Яке число є попереднім до числа 3?
  1. Гра «Числова стежка»                      

-                     А хто ж нас зустрічає?    (слайд 3, звернення Веселунчика)

-                     Щоб зайти до лісу нам необхідно пройти числовою доріжкою.   

1)   Порахуйте  числа у порядку зростання (10, 7, 5, 2, 9, 1, 6, 4. 8. 3).

  1.        Прочитайте  числа у зворотньому  порядку.

Молодці, діти! Ви добре впоралися із завданням. Веселунчик вами задоволений. Так до кого ж ми потрапили на гостини?               

  1. Усний рахунок.    (слайди  7, 8, 9)

- Гном Мудрунчик  хоче перевірити ваші вміння обчислювати приклади.     

  1. Оголошення теми уроку.  (слайд 11, звернення до дітей гнома Буркотунчика)

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1.                 Нуль дуже схожий
                     На буквочку «О»,
                     Він означає —
                    «Ніскільки», «ніщо».
  2. Фізкультхвилинка                 

-                     Утвореннячисла  0. 

Перед вами рядок   з чарівними кульками . Буркутунчик пробив одну кульку.

-                     Скільки залишилось кульок? Як вийшло 4?(5-1=4)

-                     Тепер він пробив ще одну кульку. Скільки залишилось ? Як вийшло 3? (4-1=3)

-                     Він ще одну пробив. Скільки залишилось? Як вийшло число 2? (3-1=2)

-                     Пробив ще одну. Скільки кульок залишилося ? 1

-                     Пробив останню кульку.  Скільки кульок залишилося?

Коли нічого не залишилось, говоримо - нуль.  Позначаємо цифрою 0.

2. Ознайомлення з рукописною цифрою 0  (слайд 14,  гном Хитрунчик)

• Пояснення й показ учителем на дошці.

Цифра 0 – великий лівий овал. Починаємо писати трохи нижче верхнього правого кута клітинки, заокруглюємо ліворуч,  пишемо до середини нижньої сторони клітинки і піднімаємося вгору до початку написання цифри.

-                     Написання в зошиті цифри 0 (1 рядок).

-                     Робота в друкованому зошиті ( ст. 45).

  1. Закріплення вивченого матеріалу.  

Гра «Оживи цифру»  (слайд 17, гном Дрімунчик)

Перед дітьми - картка, на якій намальований великий нуль.  Діти повинні домалювати  до нуля елементи, щоб вийшла певна фігура або предмет чи силует живої істоти.  

V.  Підсумок уроку

- Яке число вивчили на уроці?

- Що позначає число 0 ?

- На що схожа цифра 0?

- Що залишається при відніманні однакових частин? Як це позначається?

-Діти, у вас на партах лежить  у кожного сонечко. Візьміть олівець та намалюйте на ньому свій настрій, з яким ви йдете з уроку.  

               

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку