Урок польської мови для 5 класу "Читання та написання двознаків cz, sz, rz"

Про матеріал
Конспект уроку для 5 класу за підручником Біленька-Свистович (початок навчання з 5 класу).
Перегляд файлу

Урок польської мови №9 (5 клас)

 

Тема: Читання  та написання твердих шиплячих: cz, sz, rz.

 

Мета уроку:

Розвиток предметних компетентностей: сформувати в учнів розуміння правильності вимови та написання адрес; домогтися засвоєння правил читання та написання двознаків cz, sz, rz; вчити виконувати фонетичні вправи, що передбачають їх вимову.

Розвиток ключових компетентностей:

  • спілкування іноземною мовою (аргументовано доводити правильність тверджень);
  • мовна компетентність (оперувати словесною інформацією);
  • інформаційно-комунікативна компетентність (діяти за алгоритмом при побудові діалогів);
  • компетентності у гуманітарних науках (використовувати набуті знання для кращого пізнання культури і традицій сусідньої країни).

Реалізація наскрізних змістових ліній:

  • громадянська відповідальність (толерантне ставлення до представників інших рас і національностей незалежно від рівня освіченості).

Очікувані результати: учні повинні знати, які правильно вимовляти та писати нові вирази та буквосполучення, знати правила їх читання, вміти застосовувати їх під час виконання фонетичних вправ.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, інтерактивні вправи.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

  1.                  Організаційний етап
  •   Перевірка наявності виконаного домашнього завдання, визначення труднощів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  •      Усні вправи. Фонетична розминка: промовляння назв букв та звуків у словах, зображених на картинках.
  • Словниковий диктант із подальшим самооцінюванням (роздруковки): banan, ryba, cebula, tablica, dynia, tablica, ekran, słońce, fasola, telefon, gruszka, noga.

IV. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

  • Оголошення теми уроку.
  • Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку.
  • Мотивація навчальної діяльності.

Які з написаних під час самостійної роботи слів схожі за вимовою на українську мову? Які цифри від 0 до 10 нагадують нам інші мови? Чи часто ми використовуємо цифри у своїй розмові? Відповіді на ці запитання ми й спробуємо отримати на сьогоднішньому уроці.

  • Фронтальне опитування
  1. Назвіть центральну вулицю нашого міста.
  2.   Назвіть повну адресу Вінницького зоопарку, музею Пирогова та міського стадіону.

V. Засвоєння нових знань

  1.   Повторення назв цифр від 0 до 10 (картки).
  2.   Назви номерів телефонів та країн проживання (демонстрація малюнків).
  3.   Особливості вимови та написання твердих шиплячих cz, sz, rz (переписування з дошки).
  4.   Порівняння вимови шиплячих звуків українською та польською мовою. Чи сильно вони відрізняються між собою?

Пам'ятайте! У польській мові надзвичайно важливе значення має правильна вимова шиплячих звуків. Заміна одного звуку може повністю змінити значення слова або навіть образити людину (proszę – будь ласка, prosię – порося, leć – зникни, lecz - лікуй і т.д.). Тому для кращого розуміння вимови слова варто завжди користуватися словником.

VI. Первинне закріплення знань

Виконання фонетичних вправ за підручником: с. 40, 41.

Індивідуальна робота за картками - тестами з логічним навантаженням.

Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів.

Підбиття підсумків уроку.

Запитання до учнів:

  1. Порівняйте звучання слів:

а) ślimak i szminka;

б) cześć i sierść;

в) życie i życzy;

  1. Назвіть усі приголосні літери, які ви вже знаєте.

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

• Завдання для всього класу:

- підручник: с. 42 (зісканувати та прослухати пісеньку про цифри);

- повторити кресковані літери ć, ś, ź, ń;

- підручник: с. 42 (виписати слова з двознаками cz, sz, rz та підкреслити їх).

 

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
1292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку