Закріплення матеріалу про вивчені букви та звуки
Мета. Повторити з учнями знання про вивчені букви та звуки, склади, розвивати вміння робити звуко-буквений аналіз слова, вміння ділити слова на склади, розвивати читацькі навички, розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву, прищеплювати цікавість до історії українського народу, його традицій.
Обладнання: картки з завданнями, роздруковані слова, малюнки, завдання для перевірки.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку
Пролунав уже дзвінок.
Починається урок.
Сядьте дітки всі гарненько, руки покладіть рівненько.
Один одному всміхніться і на мене подивіться.
ІІ. Оголошення теми та мети уроку.
Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати вчитися складати звукові схеми слів, ділити їх на склади, складати речення. Але у нас буде незвичайний урок. До нас на гостину завітають українські народні улюбленці. Щоб дізнатися, хто саме, розплутайте і прочитайте плутанку.
З
К К Вона також є на ваших картках.
А И О
(З’являється кадр 1)
До нас завітали козаки. Вони приготували для розумних,активних, дисциплінованих учнів сюрприз. Який – дізнаєтесь в кінці уроку. Тож гарно та старано працюйте, щоб його отримати.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
IV. Закріплення раніше вивченого.
Але козаки прийшли не просто так. У них зникли предмети, без яких вони не можуть зварити куліш – традиційну українську страву, рідку кашу з проса і сала. Щоб ці предмети повернулись, козакам і нам треба виконати завдання.
Козаки мають зіграти у футбол, а ми – скласти слова з перших букв .
.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Молодці, ви справились з завдання, а значить козаки перемогли .
Наступний предмет, козаки зможуть привезти на спеціальному велосипеді тамдемі, якщо ми складемо звукові схеми утворених слів
( Складання 1 схеми колективно, 2 – самостійно з наступною перевіркою)
Молодці, ви справились, а значить козаки змогли привезти ДРОВА на тандемі
(З’являється кадр 4)
( Фізхвилинка )
Наступне завдання козакам: допомогти мушкетерам перевезти скарб через море.Вони справляться, якщо ми визначимо кількість складів у словах МОРе, КОЗАКИ, СКАРБ. Поєднайте ці слова з відповідними будиночками у карочці.
море
козаки
скарб
Молодці, і з цим завданням ви справились. У Козаків знайшлась крупа для куліша – ПРОСО ( показую просо).
Щоб страва вийшла смачна, треба її посолити. Козаки поїхали за сіллю. Допоможемо її роздобути : складіть слова з розсипаних складів.
Ко за-ки, во да, мі шок, ба га ття
Нове слово – БАГАТТЯ – рос. костер
Ви знову допомогли нашим героям. Козаки вже почали варити куліш.
V. Підсумок уроку.
Мені було цікаво..
Я запам’ятав…
Мені було складно, важко…
На карточці залишилось завдання. Виконайте його вдома, а завтра принесіть мені ці картки, щоб я побачила, як ви з ним справились.