Урок "Повторення та закріплення знань про звуки та букви"

Про матеріал
Урок побудовано так, що діти, виконуючи цікаві завдання на складання слів, звукових схем, речень, знайомляться з новими словами та поступово складають свій власний фільм ( з кадрів) про козаків, героїв українського мультфільму. До уроку є презентація.
Перегляд файлу

Закріплення матеріалу про вивчені букви та звуки

 Мета. Повторити з учнями знання про вивчені букви та звуки, склади, розвивати  вміння робити звуко-буквений аналіз слова, вміння ділити слова на склади, розвивати читацькі навички, розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву, прищеплювати цікавість до історії українського народу, його традицій.

Обладнання: картки з завданнями, роздруковані слова, малюнки, завдання для перевірки.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Пролунав уже дзвінок.

Починається урок.

Сядьте дітки всі гарненько, руки покладіть рівненько.

Один одному всміхніться і на мене подивіться.

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати вчитися складати звукові схеми слів, ділити їх на склади, складати речення. Але у нас буде незвичайний урок. До нас на гостину завітають українські народні улюбленці. Щоб дізнатися, хто саме, розплутайте і прочитайте плутанку.

                  З                                 

К                            К           Вона також є на ваших картках.        

 А          И              О          

(З’являється кадр 1)

 C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6.jpg

До нас завітали козаки. Вони приготували для розумних,активних, дисциплінованих учнів сюрприз. Який – дізнаєтесь в кінці уроку. Тож гарно та старано працюйте, щоб його отримати.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  •  А тепер давайте  дізнаємося імена козаків - відповімо на їхні  питання.
  • З чого складається мовлення?
  •  -З чого складається речення?
  •  З чого складається слово?
  •  Чим різняться буква і звук?
  •  Які бувають букви? –
  •  На які дві групи діляться звуки?
  • Скільки голосних звуків є в українській мові? Назвіть їх.
  • Чому голосні звуки командири?
  • (З’являється кадр 2) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272916.jpg
  • Ви – молодці, і козаки назвали свої імена. Око, Грай,  Тур. Як гадаєте, чому їх так назвали?
  • ( ТУР – дикий бик, сильна велика тварина, що вимерла 300 років тому – показ малюнка)
  • А чому ці слова написані з великої букви?
  •  

IV. Закріплення раніше вивченого.

 Але козаки прийшли не просто так. У них зникли предмети, без яких вони не можуть зварити куліш – традиційну українську страву, рідку кашу з проса і сала. Щоб ці предмети повернулись, козакам і нам треба виконати завдання.

Козаки мають зіграти у футбол, а ми – скласти слова з перших букв .

.Коза и полиция - Записи - ПЮрЕ, литературный проект - Клубы - Всі Суми -  Все Сумы - VsiSumy Papo 56002 - witte haai, speelfiguur : Amazon.nl: Speelgoed & spellen Милый маленький кролик на белом фоне in 2021 | Bunny, Cute, White background Картинки автобусы (40 фото) • Прикольные картинки и позитив Мультяшный носорог | Премиум векторы           Пин на доске Digi Art - TreesРимская ромашка, ромашка, цветок, ромашка png | PNGEggМожно ли вывести ос самостоятельно?24 Вовки ideas | вовки, малюнок, шерстьКартинки автобусы (40 фото) • Прикольные картинки и позитив

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Молодці, ви справились з завдання, а значить козаки перемогли .

  • (З’являється кадр 3) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272913.jpg
  • І  знайшовся перший предмет : КАЗАН ( рос – котелок) – металевий посуд для приготування їжі на відкритому вогні.  (Малюнок)

Наступний предмет,  козаки зможуть привезти на спеціальному велосипеді тамдемі, якщо ми складемо звукові схеми утворених слів

( Складання 1 схеми колективно, 2 – самостійно з наступною перевіркою)

Молодці, ви справились, а значить козаки змогли привезти ДРОВА на тандемі

(З’являється кадр 4) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272914.jpg

  • Думаю, всі трохи втомились, давайте відпочинемо і проведемо руханку.

( Фізхвилинка )

 

Наступне завдання козакам: допомогти мушкетерам перевезти скарб через море.Вони справляться, якщо ми визначимо кількість складів у словах МОРе, КОЗАКИ, СКАРБ. Поєднайте ці слова з відповідними будиночками у карочці.

                                                                                     

                            море                                                                                               
                               козаки

                      скарб

  • (З’являється кадр 5) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272915.jpg

Молодці, і з цим завданням ви справились. У Козаків знайшлась крупа для куліша – ПРОСО ( показую просо).

Щоб страва вийшла смачна, треба її посолити. Козаки поїхали за сіллю. Допоможемо її роздобути : складіть слова з розсипаних складів.

Ко  за-ки,     во  да,   мі  шок,    ба  га  ття

Нове слово – БАГАТТЯ – рос. костер

  • (З’являється кадр 6) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272911.jpg

Ви знову допомогли нашим героям. Козаки вже почали варити куліш.

  • (З’являється кадр 7) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272918.jpg
  • Але тут раптом у берега моря з’явились пірати.
  • (З’являється кадр 8) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272917.jpgМи переможемо їх. Якщо складемо речення про козаків по нашим кадрам.
  • (Діти складають речення)
  • Ви – молодці. Пірати переможені, Козаки варять смачний куліш.
  • (З’являється кадр 9) C:\Users\Пользователь\Documents\ViberDownloads\11-1-2-6_1633272912.jpg

V. Підсумок уроку.

  • А тепер погляньте на наші малюнки-кадри. У нас з’явилася ціла нова історія, новий мультфільм по козаків, як вони варили куліш.  Ви гарно попрацювали. Козаки приготували для кожного з вас подарунок. На уроці мистецтва ви склеїте кадри, зробите стрічку – власний  мультфільм. 
  • А зараз останні питання.
  •  - Які нові слова сьогодні запам’ятали? (Повторюємо, читаємо всі слова)
  • Продовжіть речення 

Мені було цікаво..

Я запам’ятав…

Мені було складно, важко…

  • У якій країні жили і живуть козаки?
  •  Яка перша літера цього слова?
  •  Знайдіть цю літеру у карточці та розфарбуйте їїРаскраска буквы у | Раскраски, Праздничный календарь, Детские осенние  поделки
  • Червоним кольором, якщо вам було цікаво і сподобалось
  • Зеленим, ящо сподобалось, але не все,
  •  Синім , якщо вам зовсім не сподобалось.

На карточці залишилось завдання. Виконайте його вдома, а завтра принесіть мені ці картки, щоб я побачила, як ви з ним справились.

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку