Урок "Повторення з теми "Множення десяткових дробів"

Про матеріал
Урок-подорож з повторення та узагальнення теми "Множення десяткових дробів".
Перегляд файлу

УРОК ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ З ТЕМИ

 «МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ»

5 КЛАС

Мета. Повторити правила множення десяткових дробів, множення на розрядну одиницю, знаходження невідомих елементів рівнянь. Закріпити навички множення десяткових дробів при розв’язуванні прикладів, рівнянь, задач.

ХІД УРОКУ

  1.               Сьогодні ми відправляємося в цікаву подорож. Наш катер вже чекає на нас. Але спочатку ми перевіримо готовність екіпажу до подорожі

? Питання на  знаходження невідомих елементів рівнянь. Правила додавання, віднімання та множення десяткових дробів.

2. Екіпаж готовий. Вперед! А попереду у нас пригоди, загадкові та цікаві зустрічі. А поки що зробимо записи в бортовому журналі. (Число. Класна робота)

3. ЗАДАЧА. Швидкість нашого катера проти течії 20,8 км/год. Швидкість течії річки 2,8 км/год. До того місця, де річка впадає в море, 70,24 км. А наша перша зупинка через 2,5 години. Скільки нам залишиться пливти після зупинки? (Розв’язування задачі по діях з усним коментуванням)

4. Ось і наша перша зупинка. Тут недалеко, в хатинці на лісовій галявині живе дідусь, що зветься Рівняло. Любить він над числами шуткувати. Візьме дід вишикує числа по обидві сторони від себе, поєднає їх знаками, а то і в дужки візьме, але слідкує, щоб одна частина дорівнювала другій. А потім і заховає якесь із чисел під маскою «ікс» та попросить свого внучка, маленького Рівнялку, знайти його. А Рівнялка хоч і маленький, а справу свою знає. А ви знаєте, як це можна робити?

(По 1 учню від кожного ряду розв’язує рівняння на дошці. Ряд розв’язує завдання засвоїм представником)

Х: 2,34+26,6=84,85              х:3,12-18,46=10,012              (х-216,4):2,12=3,016

5. А біля виходу в море на нас чекає фрегат. Але біля причалу 3 судна. Яке ж наше? А це взнаємо, як виконаємо наступне завдання. Треба буде розв’язати приклади та знайти правильну відповідь. Якщо вона буде дійсно правильною, у нас повинна скластися назва нашого фрегата.

0,587*10=5,87             С

3,704*0,1=0,3704        Т

234,2*100=23420       Р

42,4*0,001=0,424       І

0,076*100=7,6             М

0,076*1000=76            К

200*0,1=20                   И

0,23*0,1=0,023            Й

6. Нарешті ми у відкритому морі. Глибину вимірюють спеціальним приладом  – ехолотом. Звук, який він видає, доходить до дна та повертається до ехолота. Ехолот виміряє повний час проходження звуку. Швидкість звука у воді 1500 м/с. Час, за який ехолот його виміряв, 1,8 с. Яку відстань подолав звук. Яка глибина місця, в якому ми стоїмо?

(розв’язування задачі)

7. Наш фрегат ходив по морях та океанах багато років. І кожна річ на ньому повна загадок та несподіванок. Ось, наприклад, старий бортовий журнал. Він дійсно дуже старий і навіть не всі записи в ньому можна розібрати Нам треба розібрати наступний запис, щоб визначити наш подальший курс.

Не відновлюючи запис, порівняти числа:

4,3**     та   4,7**

**,412  та  *,9*

0,742   та   0,741**

*,***    та **,**

8. Порт, до якого ми прибуваємо, відомий тим, що недалеко від нього ведуться  розкопки, і ми можемо взяти участь в цій цікавій справі – відреставрувати мозаїку.

ЛОТО

(2,21+1,08)*1,1=3,619                                    (18,48+12,12)*1,6=49,008

(18,01-0,61)*8,2=142,68                                 (20,12-16,18)*1,7)=6,698

4,02(3,18+0,94)=16,5624                                 2,3*(14,07)-9,12)=11,385

(18,08-12,96)*1,3=6,656                                  1,6*(4,18+6,36)=16,864

(26,02-16,84)*4,1=37,638                               1,8*(5,12+0,86)=7,668

9. Рушаємо далі. Наступний порт Бумбамс. Нам пропонують відвідати місцевий музей. В цьому місці, виявляється, колись давно наш фрегат потерпів аварію, і в їхньому музеї зберігаються частини ланцюга з фрегата. Повертаючись на корабель, нам треба буде відновити цей ланцюг.

20,2  + х : 12,6 = 48,12         х : 10,8 – 12,22 = 2,08         х : 8,12 + 18,48 = 24,37

10. Ми повернулися на корабель і рушаємо додому. А вдома на нас чекає святковий салют.

11. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

 

 

 

docx
Додано
8 липня 2019
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку