Урок позакласного читання 5 клас

Про матеріал
Конспект уроку позакласного читання Дара Корній "Казка про острів Зміїний" . Використано випереджувальні завдання, розроблена робота в групах. Розкриває патріотичність Захисників України . Розкрито зміст понять "Людина", "Війна", "Цінності"
Перегляд файлу

                                         Гімназія 10

                          Червоноградської міської ради

                                     Львівської обл.

 

 

Урок

позакласного читання

(для учнів 5 класу)

Сучасні українські письменники для дітей

 

         

     Дара Корній  « Казка про острів   Зміїний» Подвиг Захисників України

                                                                  Автор: вчитель української      мови та літератури

Гімназії №10

Червоноградської міської ради Львівської  області

Баран Марія Василівна

 

 

                                           Червоноград, 2023

Урок позакласного читання в 5 класі

Тема уроку: Дара Корній «Казка про острів Зміїний» Подвиг Захисників України

Мета: формувати предметні компетентності:

- пропагувати  читання сучасної літератури для дітей та юнацтва, зокрема   творчість Дари Корній;

 розуміння прочитаного та вміння аргументувати оцінне ставлення до прочитаного твору «Острів Зміїний».

Комунікативно-мовленнєву - успішно комунікувати , вміння висловлювати власну думку.

Діяльнісну - застосувати набуті знань на практиці.

Громадянську - виховання свідомого відповідального громадянина держави, який є соціально активною особистістю з усвідомленою громадянською позицією, почуттями національної свідомості, гідності.

   Продуктивну - залучення учнів до дослідницької роботи, заохочення учнів до створення власних творів.

Народознавчу - здатність до самоідентифікації, піднесення національної та формування соціальної самосвідомості, виховання поваги до Захисників України

 Загальнокультурну - сприймання літератури як невід’ємної частини національної культури;

 Інформаційну  самостійно та продуктивно працювати з різноманітними друкованими й електронними джерелами інформації, складати конспект.

Навчально-пізнавальну – удосконалювати  вміння  працювати з різноманітною інформацією в умовах пошуку, дослідження; застосовувати здобуті знання.

 Емоційну – здатність емоційно реагувати прочитане чи почуте.

 Рефлексивну – здатність здійснювати самоконтроль і самооцінку власної діяльності, знаходити й усувати причини труднощів.

Особистісну – вміння виявляти самостійність, організовувати свою діяльність, володіти правилами етики, співробітництва.

Здоров’язбережувальну.

Тип уроку: урок позакласного читання

Обладнання: портрет письменника, ілюстрації  до твору ,текст казки, мультимедійна презентація, YouTube

Методична ремарка:

У процесі підготовки до уроку учні отримали випереджувальне завдання в групах та прочитали казку  «Острів Зміїний» Дари Корній.

 Очікувані результати: учні ознайомилися з біографією письменниці, вміють читати переказувати , знають зміст казки «Острів Зміїний», вміють визначити ознаки казки, визначати ключові слова, вміють створювати асоціативну хмаринку до них , пояснювати назву твору, знають значення нових і маловідомих слів.

                                                            План роботи

I.Мотиваційний етап.

Доброго ранку! Веселого ранку! А щоб наш настрій відповідав ранковому, треба заспівати. Адже недарма кажуть: «Легше тобі на душі стане, як пісня до твого серця загляне»

Забезпечення емоційно-позитивного фону.

https://youtu.be/PuoSkPzG5D4  «Ой, у лузі червона калина» Підспівуємо!

                                                                    Девіз уроку

                                                           Не просто слухати, а чути.

                                                           Не просто дивитися, а бачити.

                                                           Не просто відповідати, а міркувати.

                                                           Дружно і плідно працювати.

 

2.Очікування. В кожного учня є патріотичне сердечко. На зворотному боці , будь ласка, запишіть , що ви очікуєте від уроку.

      3  Актуалізація  суб’єктного досвіду і опорних знань учнів

Слово вчителя. Діти, а що потрібно людині робити, щоб багато знати, бути розумним, кмітливим? (Багато читати.)

Мудреці стверджують: «День, прожитий без читання – марно прожитий день». У світі існують тисячі книг, людина за своє життя встигає прочитати з них лише невелику кількість. Тому потрібно навчитися вибирати для ознайомлення найцікавіші, найкорисніші твори. На допомогу вам прийдуть книги сучасних письменників з актуальними проблемами сьогодення: перемога, мир, війна, людина, цінності.

Готуючись до сьогоднішнього уроку, ви самостійно мали прочитати казку Дари Корній  «Острів Зміїний та познайомитися із біографічними відомостями про автора, дослідили назву твору, записали незрозумілі слова. Саме з цим твором ми і будемо працювати сьогодні. І наша робота буде в групах.

Правила співпраці учнів в групі

  •  Приходити на урок вчасно;
  • Виявляти взаємоповагу;
  • Бути позитивним;
  • Бути активним в обговоренні;
  • Використовувати правило піднятої руки, тобто говорити по-черзі;
  • Слухати уважно;
  • Працювати так, щоб не заважати іншим;
  • Звертатися за допомогою до товаришів та допомагати їм у випадку необхідності.

ІІ. Цілевизначення і планування. Повідомлення теми уроку

  1.  Оголошення теми і мети уроку.
  2. Визначення загальних цілей.
  • Вчитель. Ознайомтеся з переліком цілей нашого сьогоднішнього уроку.    ( Учні  переглядають цілі, запропоновані вчителем).
  • Цілі:

- ознайомитися з біографічними відомостями  Дари Корній;

-знати зміст казки  «Про острів Зміїний»;

-знати походження назви казки;

-розуміти нові слова і зміст слів, які рідко вживаємо;

-складати хмаринку до слів «мир», «війна», «людина»;

-визначати життєві цінності;

-вміти визначати головні риси героя казки

-дотримуватись правил роботи в групі

-Доповнення цілей власними.

Мені цікаво було б з’ясувати…

Хочу навчитися…

Хочу поглибити…

Сподіваюся відкрити для себе щось нове про…

ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу

1 група – біографи

Дара Корній (справжнє ім'я — Мирослава Іванівна Замойська) — українська письменниця, яка працює в жанрі фентезі.

Народилася 20 вересня 1970 року у селі Секунь Старовижівського району Волинської області. Середню школу закінчила у селі Княжі Сокальського району Львівської області.

Вищу освіту здобула на журналістсько-редакторському відділенні Українського поліграфічного інституту у Львові (нині Українська академія друкарства).

Перший роман письменниці у жанрі фентезі — "Гонихмарник" — було опубліковано у видавництві "Клуб Сімейного Дозвілля" у 2010 році

"Моя дочка зачитувалась вампірськими сагами Майєр і щоразу з натхненням переказувала мені їхні сюжети, — зізнається Дара Корній. — Мене злило те, що українські підлітки захоплюються чужою міфологією, не здогадуючись навіть, наскільки потужним є пласт рідної української міфології. "Гоніхмарником" прагнула довести, що рідна міфологія нічим не гірша, а навіть краща за іноземну".

Дара Корній живе у Львові. Виховує старшу доньку Ірину та молодшого сина Максима, яких вважає найважливішим та головним досягненням у житті. Працює у Львівській національній академії мистецтв. Захоплюється дохристиянською міфологією, праукраїнськими віруваннями, етнографією, казками, народною музикою, книгами.

Історія псевдоніму Корній – прізвище дідуся. Взяти псевдонім – було вимогою видавця, який сказав, що Мирослава Замойська звучить надто пафосно, а потрібно бути простішим, ближчим до людей. Дара Корній (Мирослава Іванівна Замойська) — сучасна українська письменниця жанру фентезі, журналістка. Лауреатка всеукраїнського конкурсу романів та кіносценаріїв Коронація слова (Третя премія 2010, Вибір видавців 2011, 2012). Золота письменниця України (2016). Її твори вийшли загальним накладом 200 тисяч примірників.

Отже, До міжнародного Дня дитячої книги Дара Корній підготувала особливий подарунок – казку про наш славний український острів Зміїний. Про незламність українського духу!
Як пише авторка: «Українські книжки – це свічечки, що розсіюють морок. Дитячі книжки – це суцільна любов. Нехай світла довкола більшає, як і любові».

«Мікрофон»

1. Хто такі біографи?

2. В якому жанрі працює письменниця?

3. Назвати перший її твір ?

4. Які ще твори написала?

5. Що відому про її родину, дітей?

6. Яке її справжнє прізвище?

7. Де проживає письменниця у даний час?

Дякуємо!

2 група- дослідники

  Що цікавого дізналися з Вікіпедії про острів?

1. О́стрів Змії́ний    острів у Чорному морі, що належить Україні та визначає її територіальні води.

Житлові споруди на острові утворюють селище Біле Ізмаїльського району Одеської області.

Відстань від острова до Одеси становить 120 км

Під час повномасштабного вторгнення Росії до України 2022 року, 24 лютого острів було тимчасово окуповано, а 30 червня того ж року деокуповано.

2.Походження назви

Давні греки називали його «Острів Ахілла», через те, що там було розташовано храм Ахілла і похований сам Ахілл. Інша  назва -Білий..

Інші назви (зокрема, сучасна українська назва «Зміїний») пов'язані з тим, що на острові водилось багато змій (водяних вужів), яких виносило сюди з гирла Дунаю

4.Фауна

Острів Зміїний використовується перелітними птахами для відпочинку під час сезонних міграцій. У весняний період на острові спостерігається до 200 видів мігруючих птахів, 28 з яких занесені до Червоної книги

У прилеглих до острова водах зареєстровано 58 видів риб (з яких 12 видів «червнокнижні»  :

 3 види дельфінів , 6 видів крабів, з яких 4 теж занесені до Червоної книги України.

 А також щонайменше 13 видів рідкісних рослин.

5.Російсько-українська війна

                 1.Захоплення острова

24 лютого 2022 року внаслідок атак російських окупаційних військ на острів Зміїний ракетним крейсером «Москва» військовослужбовцям прикордонного загону було поставлено ультиматум та їм пригрозили вбивством, Того ж дня російські окупанти взяли у полон українських прикордонників, які сміливо дали відсіч словом.

 

 

Доберемо асоціативну хмаринку до слова «війна»

Які емоції викликає це слово?(негативні)

 

3 група- літературознавці

  • Який за жанром є твір Дари Корній, з яким ви познайомилися? (Казка-фентезі.)

Казка «Про острів Зміїний» — це перша казка, з якої зробили мультфільм, у казці добро перемагає зло. Мультфільм розміщено на ютуб-каналі «Хмаринка». Для людей, які роблять цей ютуб-канал з мультиками, тема війни є дуже болючою, тому що вони виїхали з Лисичанська: мама, тато і дитина. А зараз сім’я мешкає у Хмельницькому.

За словами письменниці, волонтер Олег Ровінець написав Дарі Корній у приват ідею, щоб з казки зробити мультфільм. Так і народилася тепла історія про острів Зміїний, який сам бореться з окупантом.

Це не єдина казка на цю тему: письменниця створила серію казок про війну.

У центрах, де перебувають вимушені діти-переселенці, письменниця займається з ними казкотерапією. Вона допомагає вивести із заціпеніння, страху діток із територій, де велися активні бойові дії. https://youtu.be/LixAebt7l6U Казка "Про острів Зміїний" Дара Корній

-Чи сподбався мультфільм?

                                 Словникова робота.

Казка – це вид художньої прози, що походить від народних переказів, порівняно коротка розповідь про фантастичні події та персонажі, такі, як феї, гноми, велетні тощо.

Фе́нтезі  піджанр фантастики — одного з жанрів сучасного мистецтва, дія якого    відбувається у вигаданому світі, де чудеса і вигадка нашого світу є реальністю

ЖРЕЦЬ  - особа, що здійснювала богослужіння, жертвоприношення в колишніх(ідолопоклоніння) релігіях. 

Зо́мбі — фантастична істота, жива людина, що цілковито втратила контроль над своїми свідомістю і тілом, перебуваючи під владою сторонньої сили.

Драко́н  — збірна назва, що об'єднує ряд вигаданих істот, переважно змієподібних, великих розмірів, часто з додаванням ознак інших тварин.

В українських народних казках зустрічаються різні мотиви про змія:

  • викрадення змієм дівчини чи дівчат, які є сестрами головного героя («Котигорошко», «Три підземні царства»);
  • охорона змієм джерела або ж криниці й обмін води на жертву («Кожум'яка»);
  • змій-спокусник. Він зваблює матір чи сестру головного героя та з їхньою допомогою прагне знищити богатиря («Звірине молоко»);

Сучасний образ фентезійного дракона

 

 

Традиційне зображення європейського дракона в геральдиці

 

Мир -відсутність збройної боротьби між державами, антагоністичними класами, спокій, уроч. супокій.

Війна -організована збройна боротьба між державами, антагоністичними класами, (у деяких текстах) боротьба.

                                 Робота над змістом  казки

Бесіда

1.Якими словами починається казка?

    Жив собі на світі острів.

2.Який він був?

    Крихітний такий і дуже милий.

3.Як острівець ставився до моря?

    Острівець любив море. Він розповідав йому ночами цікаві історії про тих людей,     які колись тут жили. Море уважно слухало. Воно теж любило острів і ніколи його не затоплювало. 

  1. Хто ще бував на острові?

Любили острів і перелітні птахи. Вони, навесні та восени, дорогою з Ирію чи у Ирій часто на ньому зупинялися для перепочинку. І хоч острівець не мав власної прісної води та в калюжі старанно збирав її, щоб своїх крилатих гостей напоїти.

5.Хто ще був небайдужим до острова?

Тут  було поховано Ахілла, сина грецької морської богині Фетіди. На його честь на острові люди побудували храм. В ті часи острів звався Білим.

  1. Хто такий Оракул?

Крім жреців у тому храмі мешкав сивий мудрий оракул, провидець чи провісник по нашому. Його звали Змій і був він родом зі Скіфії. Чому він називався Змієм? Бо він чи то був змієм, який вмів ставати людиною, чи то був людиною, яка вміла ставати змієм. Провидець Змій розмовляв з Богами, пророкував майбутнє, розумів мову птахів. Усі змії в околиці йому скорялися. Та за його велінням стали надійними охоронцями острова.

7.Що ми дізнаємося про храм?

Про багатства храму світом Ахілла ходили легенди. Начебто все там із срібла та золота: вівтарі, стіни, підлога та навіть колодязь, в який за волею богів з неба падала дощова вода. Казали, що на острові в одній з печер заховано щит Ахілла, викуваний богом вогню Гефестом. Щит начебто теж прикрашений золотом-сріблом, до всього він чарівний. На зворотному його боці записано слова, які може прочитати тільки найхоробріший та чистий серцем й помислами воїн. 

8.Що берегло острів?

Острів берегла любов та захисна магія старого провидця. Зміїне воїнство закручувало довкола острова шторми, відправляючи на морське дно кораблі злодіїв. Мабуть тому острів з часом стали називати Зміїний.

9. Що сталося з храмом? Храм Ахілла занепав, з його залишків побудували маяк. Не змінилася тільки любов острова до моря, дружба його з птахами і гарні взаємини з новими людьми.

10. Що ми дізнаємося про дракона? Зачитати

Мерзенне потворне зло, яке пробудило чорного дракона. Звали дракона Росія. Він випалював вогнем міста та села, загиджував воду в ріках, умертвляв родючі лани, отруював повітря, випивав запаскуджені душі та перетворював колись людей на зомбі. Зомбі носили на собі страшний рашистський знак Z. Дракон отруював і слова, які промовляв. Слова ставали вірусом та ширилися землею. Ним хворіли мільйони. Дракона живила лють до всього світлого. Він сіяв смерть, і з того насіння проростало зло. Острів Зміїний, відчував, що і його дракон захоче отруїти та перетворити на зомбі. І ті сміливці, українські воїни, котрі його стережуть, його не врятують, тому що сили нерівні. 

11. Хто такий Роман? Головний герой твору. Прикордонник Роман прокинувся на світанні від того голосіння. Опустив очі вниз і обімлів. Півтора метровий змій поволі повз від його ніг стежкою. Здивуванню хлопця не було меж. Скільки тут служить – зміїв не зустрічав. 

12.Хто оточив стрів?

Чорні потвори оточили острів. Смердючий запах ненависті та люті висів в повітрі. Острів Зміїний від безвиході плакав. Довкола нього кружляли металічні смердючі риби з монстрами всередині. Над головою ширяли зловісні залізні птахи, начинені чорним вогнем та чистим злом.

13.Які риси проявив Роман? (Мужність, стійкість, героїзм, відвагу…)

14. Назвати реальні і міфічні образи?

Роман – реальний герой казки. Дракон – міфічний.

Вправа «Колаж».

Діти, ви вдома мали завдання, намалювати головних героїв. Які кольори переважають на ваших малюнках? Чому саме так намалювали, а не інакше? Що керувало вашими діями?

Отже, Роман – людина, це один із Захисників острова, Захисників України , який наділений найкращими рисами.

Як би виглядала наша хмаринка слів до слова  «Людина»?

 

Доповнення вітається!

15. На вашу думку, що допомогло подолати чорноротих?

(любов до України, відповідальність зо свої дії та вчинки, обов’язок перед родиною, державою, …) Усі ми прагнемо  перемоги та миру.   Попрацюємо над словом  «мир» , доберемо до нього асоціативну хмаринку, бо ми усі прагнемо перемоги та миру.

 Мир вічний, міцний, очікуваний, постійний, справжній

-Діти, а чи чули ви про  життєві цінності ? Що таке означає слово «цінний»? Кожен учень називає  слово…

-Що цінним є у вас?

Висновок: життя повинно бути мирним, без війни!

IV. Рефлексивно- оцінювальний етап.

1.Рефлексія результату і процесу навчання

Вправ «Продовж речення….»

Сьогодні на уроці

Я дізнався….

Я навчився…..

Мене вразило…….

Можливо, щось змінилося, переосмислили у своєму житті прочитаної казки?

                               

            До війни                                                                  Коли почалася війна,сирени

Я був (була)…….                                                      Я став ( стала)…….

Я мав (мала)……                                                      Я отримала (отримав)……

Я хотів (хотіла)…..                                                   Я захочу………

  Вчитель. Діти, пригадайте, які цілі ми поставили перед  собою на початку уроку? Чи досягли ми їх? Над чим ви ще хотіли б попрацювати? (відповіді учнів)

(Відповіді учнів.) Чи справдилися ваші очікування?

  2. Рефлексія почуттів

Милі діти! Ось і закінчився наш урок. А скоро і закінчиться війна. Я бажаю нам перемоги та мирну, пам’ятати , що найціннішим є життя, здоров’я, безпека, любов, милосердя. Нехай наші рідні повертаються живими .

  1. Оцінювання

Вчитель. Дуже важливо, коли вашу роботу ( а навчання -  це теж робота) оцінюють належно. Але ще важливіше вміти самостійно оцінювати власну діяльність, бачити й аналізувати, що вам вдається, а над чим ще варто попрацювати. Будемо вчитися виставляти собі оцінки. На картках у графі «Самооцінка» виставте собі бали від 0 до 2.

Карта оцінювання власної діяльності на уроці

Клас____

Прізвище, ім’я_________________

Тема уроку____________________

Дата__________________________

Критерії

Самооцінка

Оцінка вчителя

1. Ви брали активну участь у роботі на уроці.

 

 

2. Ви відповідали переконливо та логічно.

 

 

3. Ви вдало узагальнювали думки.

 

 

4. Ви правильно визначали риси характеру героїв твору

 

 

5. Ви правильно зачитували відповіді на питання

 

 

6.Ви вдало добирали асоціативні слова

 

 

 

 

 

 

 

 

     Вчитель. Упродовж уроку ми всі здобували знання, уміння, гарно працювали, а тепер побудуємо « Піраміду позитивних почуттів».

( Кожен з учнів по черзі за бажанням, поклавши свої  руки на руки присутніх, повідомляє, чим він збагатився на уроці.)

     Вчитель. Дякую всім за урок!

V. Домашнє завдання

Обов’язкове: 1. Скласти кросворд за змістом казки Дари Корній

2. Написати лист-подяку автору за цікаву казку (або бліц- інтерв’ю – 5 запитань автору).

За бажанням: 1. Прочитати будь-яку книгу Дари Корній чи твір

                    

                                        Джерела

1.Вікіпедія. Мережа «Іnternet». Вільна енциклопедія. Біографія Дари Корній.

2. https://youtu.be/PuoSkPzG5D4  «Ой, у лузі червона калина»

3. https://youtu.be/LixAebt7l6U

 

 

 

 

 

 

Дара Корній

 

Жив собі на світі острів. Крихітний такий і дуже милий. З усіх боків його омивали солоні води Чорного моря. Острівець любив море. Він розповідав йому ночами цікаві історії про тих людей, які колись тут жили. Море уважно слухало. Воно теж любило острів і ніколи його не затоплювало. Любили острів і перелітні птахи. Вони, навесні та восени, дорогою з Ирію чи у Ирій часто на ньому зупинялися для перепочинку. І хоч острівець не мав власної прісної води та в калюжі старанно збирав її, щоб своїх крилатих гостей напоїти.

Небайдужими були до острова боги та люди. В далекі сиві часи на ньому було поховано Ахілла, сина грецької морської богині Фетіди. На його честь на острові люди побудували храм. В ті часи острів звався Білим. Крім жреців у тому храмі мешкав сивий мудрий оракул, провидець чи провісник по нашому. Його звали Змій і був він родом зі Скіфії. Чому він називався Змієм? Бо він чи то був змієм, який вмів ставати людиною, чи то був людиною, яка вміла ставати змієм. Провидець Змій розмовляв з Богами, пророкував майбутнє, розумів мову птахів. Усі змії в околиці йому скорялися. Та за його велінням стали надійними охоронцями острова.

Про багатства храму світом Ахілла ходили легенди. Начебто все там із срібла та золота: вівтарі, стіни, підлога та навіть колодязь, в який за волею богів з неба падала дощова вода. Казали, що на острові в одній з печер заховано щит Ахілла, викуваний богом вогню Гефестом. Щит начебто теж прикрашений золотом-сріблом, до всього він чарівний. На зворотному його боці записано слова, які може прочитати тільки найхоробріший та чистий серцем й помислами воїн. Ті слова  то могутнє прокляття, для ворога вони  вирок. Не один спритник мріяв про те, щоб віднайти чарівний щит, викуваний самим Богом чи бодай просто пограбувати храм. Всі наміри розбійників розбивалися об скелі Білого. Острів берегла любов та захисна магія старого провидця. Зміїне воїнство закручувало довкола острова шторми, відправляючи на морське дно кораблі злодіїв. Мабуть тому острів з часом стали називати Зміїний.

Минули століття. Багато чого змінилося. З’явилися нові Боги. Храм Ахілла занепав, з його залишків побудували маяк. Не змінилася тільки любов острова до моря, дружба його з птахами і гарні взаємини з новими людьми, котрі поселилися на ньому. Ці люди були українцями та ніжно дбали про острів. Дуже довго нічого поганого не ставалося ані на острові, ані в околицях, ані у світі. Війни залишилися в минуло, світла у світі було трішки більше аніж темряви. Аж поки на сході людські заздрість, ненависть та лють не відкрили ворота до пекла. І вилізло з нього мерзенне потворне зло, яке пробудило чорного дракона. Звали дракона Росія. Він випалював вогнем міста та села, загиджував воду в ріках, умертвляв родючі лани, отруював повітря, випивав запаскуджені душі та перетворював колись людей на зомбі. Зомбі носили на собі страшний рашистський знак Z. Дракон отруював і слова, які промовляв. Слова ставали вірусом та ширилися землею. Ним хворіли мільйони. Дракона живила лють до всього світлого. Він сіяв смерть, і з того насіння проростало зло. Острів Зміїний відчував, що і його дракон захоче отруїти та перетворити на рашистський знак Z.. І ті сміливці, українські воїни, котрі його стережуть, його не врятують, тому що сили нерівні. Маленький острів плакав дощами, голосив вітрами, здіймаючи довкола хвилі.

Прикордонник Роман прокинувся на світанні від того голосіння. Вийшов на вулицю. Було похмуро і неспокійно. На сході завивав та шаленів дракон. Сутінки заполонили світ. В ногах воїна щось зашелестіло. Опустив очі вниз і обімлів. Півтора метровий змій поволі повз від його ніг стежкою. Здивуванню хлопця не було меж. Скільки тут служить  зміїв не зустрічав. Хоч і острів називається Зміїний. Тим часом плазун спинився. Повернув голову, подивився на воїна, проповз пару метрів і знову спинився та глипнув на прикордонника. Воїн розумів, змій його кудись кличе. То виглядало трохи божевільним. Зрештою, як і все, що зараз відбувалося у світі, який от-от проковтне чорний морок безумного зла. Махнув рукою та пішов за змієм.

Роман любив цей острів. Він знав на ньому кожен камінчик, кожну печеру та бухточку. І як він здивувався, коли змій привів його до входу в печеру, якого ще вчора не було. Ані входу, ані печери. Воїн сміливо зайшов досередини. Там на нього чекали.

Чорні потвори оточили острів. Смердючий запах ненависті та люті висів в повітрі. Острів Зміїний від безвиході плакав. Довкола нього кружляли металічні смердючі риби з монстрами всередині. Над головою ширяли зловісні залізні птахи, начинені чорним вогнем та чистим злом. Українці, які охороняли та дбали про острів, були приречені. Зміїний це відчував.

Чорна магія слів чорноротих прислужників дракона нависла над островом:

 Я, русский военный корабль, предлагаю сложить оружие и сдаться во избежание кровопролития и неоправданных жертв. В противном случае по вам будет нанесен бомбово-штурмовой удар.

Стало враз тихо. Так тихо, як мабуть було на початку світу. Воїн Роман дивився відважно в бік прислужників чорного дракона, які зараз колошматили його батьківщину і збиралися перетворити на попіл весь світ. Він добре пам’ятав слова, які дозволив йому прочитати старий пророк Змій. Це слова прокляття, чорного і непрощеного, яким можна проклинати тільки ворогів. Прокляття, записане старими богами на щиті Ахілла. Роман зміг його прочитати, тому що має хоробре та чисте серце воїна-захисника-сина-брата.

І щойно Роман ті слова проказав, як чорнота здригнулася. Прокляття полетіло в неї і маленька світла дірочка утворилася в тій чорноті. Чорнота стрепенулася, хоч і не відступила. І в той самий момент в серцях мільйонів українців прокинулася ярість до ворога та сила воїна. Острів Зміїний це відчув та перестав плакати. Виявляється, таких як Роман у Всесвіті, що зветься Україна, багато. Мужні чоловіки, відважні жінки, насіння рідної землі. Острів бачив, як невидимий старий пророк Змій, виходить зі своєї печери, тримаючи в руці щит, як відкривається небо, як славні пращурі українців стають поруч зі своїми нащадками-воїнами, як світла починає довкола більшати.

Зміїний знає  дракону Росії ніколи цю війну не виграти. Дракон приречений на погибель.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дегтярук Валентина Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 травня 2023
Переглядів
1967
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку