Урок, "Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління"

Про матеріал
Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління
Перегляд файлу

Урок 5

 

Тема: Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління

 

Навчальна мета: Засвоїти відомості з основ алгоритмізації та програмування, познайомитися з мовою С++ та її складовими та навчитися працювати з компілятором.

 

Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами

 

Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння активно сприймати новий матеріал.

 

Тип уроку:  Урок вивчення нового матеріалу (лекція)

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Робота за ПК
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління».

 

II. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з відомостями з основ алгоритмізації та програмування, навчатися створювати найлегші програми за допомогою мови програмування С++ та спробуємо провести з вами всі вправи для освоєння вмінь роботи з компілятором

 

III. Етап проектування

План уроку

Інструктаж та повторення основних моментів

Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління

 

ІV. Етап навчальної діяльності

 

Створення найпростішого програмного проекту.

Схема простої програми на С++

#include <iostream>

using namespace std;

int main()

{

Об’ява змінних;

Інструкція 1;

Інструкція 2;

…..

Інструкція N;

return 0;

char letter;

cout << “Dlya zavershennya roboti programmi vvedit bud-yaky bukvu. \n”

cin >> letter;

}

Дана інструкція дається для того, щоб призупинити роботу програми та самому завершити її.

char letter;

cout << “Dlya zavershennya roboti programmi vvedit bud-yaky bukvu. \n”

cin >> letter;

 

 

Програма 2. Перевіркова програма

#include <iostream>

using namespace std;

int main()

{

cout << “Perevirka 1,2,3 \n ”;

return 0;

}

 

 

VI. Контрольно-оцінювальний етап

Практична робота № 1. Створення й виконання програмного проекту.

Вправи

  1. За допомогою текстового редактора Блокнот введіть програму 1, відкомпілюйте та запустіть її.
  2. Змініть  текст в програмі так, щоб спочатку програма видавала слово «Привіт!» і тільки потім виконувала свої інструкції. Для цього в потрібному місці програми додайте однин рядок з інструкцією виводу.
  3. Додайте в кінець програми Фразу «До побачення!». Для цього в потрібному місці програми додайте однин рядок з інструкцією виводу.
  4. Відкомпілюйте та запустіть її. Чи виконує програма пункти 2,3?
  5. * Напишіть програма за клавіатури, а потім рахує їх суму та добуток. Відкомпілюйте та запустіть її. Чи працює ваша програма? Якщо ні, то перегляньте помилки та проаналізуйте причини їх виникнення.

 

 

VII.Домашнє завдання Вивчити терміни, конспект  

1

 

doc
До підручника
Інформатика (підручник для класів із поглибленим вивченням інформатики) 9 клас (Руденко В.Д., Речич Н.В., Потієнко В.О.)
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
1501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку