28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Практична робота № 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження"

Про матеріал

Розробка практичної роботи з інформатики на тему : "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження"

Перегляд файлу

Тема уроку: Практична робота № 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Мета:

  • навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою повторення та розгалуження; навчити складати та виконувати алгоритми з повторенням та розгалуженням у визначеному навчальному середовищі;
  • розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пізнавальний інтерес; пам’ять, творчу уяву, уважність;
  • виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями, самостійно приймати рішення, розширювати навички самостійної роботи на комп’ютері.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок в практичній роботі.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.

Програмне забезпечення: Scratch.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                  привітання;
  •                  перевірка присутніх;
  •                  перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування:

  1. Що таке алгоритм ?
  2. Хто такій виконавець алгоритму?
  3. Які базові алгоритмічні структури ви знаєте?
  4. Наведіть приклади різних видів алгоритмів з повсякденного життя.

ІІІ. Інструктаж до практичної роботи

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
     

 

ІV. Практична робота

Завдання 1.

Намалювати Олімпійський прапор у програмному середовищі Scratch, використавши цикл з лічильником.

Картинки по запросу олімпійський прапор

Завдання 2.

Спрайт при натисканні значення температури води (від -50° до +150°) повідомляє про стан води твердий, рідкий, газоподібний (лід, вода, пара). Якщо значення температури води від -50° до 0° (включно) - твердий стан води, якщо значення температури води від 0° до +99° - рідкий стан води, якщо значення температури води від +100° до +150° - газоподібний стан води.

V. Підведення підсумків уроку

Оцінювання робіт учнів.

Рефлексія:

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чи виникали труднощі при створенні діаграм?

3. Які  ще є питання, побажання?

VI. Домашнє завдання

Опрацювати конспект.

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку