Урок-практикум. Складання й аналіз графіка ходу температури повітря, 6 клас, НУШ

Про матеріал
Презентація розроблена відповідно до Модельної навчальної програми «Географія. 6-9 класи»для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-практикум. Складання й аналіз графіка ходу температури повітря6 клас, НУШЛитвин-матійчук Інга

Номер слайду 2

очікувані результати. ПЛАН УРОКУПрактична робота. Складання й аналіз графіка місячного, річного ходу температури повітря.планують географічне дослідження процесів в атмосфері ;добирають математичний апарат для розв’язання навчальнихзавдань; будують графічні моделі: графік зміни температури повітря;представляют результати дослідження у запропонований спосіб

Номер слайду 3

ПОПРАЦЮЙЯк змінюється температура повітря протягом року, доби у вашій місцевості? Чому річний хід температури повітря залежить від висоти Сонця над горизонтом?Як вирахувати :середньодобову температурусередньомісячну температурусередньорічну температуруамплітуду температур

Номер слайду 4

1. Спочатку самостійно аналізуємо температурні показники .2. У робочому зошиті простим олівцем ліворуч краю аркуша проводимо вертикальну лінію, на якій відкладаємо температурні показники в масштабі: одна клітинка — 1°С. Скільки таких клітинок за вертикаллю нам потрібно відкласти? Для цього в календарі знаходимо найвищий температурний показник місяця і найнижчий. Сума цих температур і буде кількістю клітинок за вертикаллю. Біля кожної клітинки ліворуч від вертикальної лінії підписуємо градуси. Не забувайте позначити 0°С.3. Тепер креслимо горизонтальну лінію. Її початок буде йти від 0°С. На горизонтальній лінії відкладаємо числа місяця: одна клітинка — один день. Підписувати дні краще під лінією. Тепер можна приступати до побудови кривої температур. АЛГОРИТМ ДІЙ

Номер слайду 5

4. Спочатку знаходимо показник температури першого числа вибраного місяця. На графіку під першою клітинкою (1-е число місяця) і показником температури простим олівцем ставимо крапку. Немовби знаходимо температурні координати. Таким чином крапками відзначаємо температурні показники за всі дні місяця.5. Крапки потрібно з’єднати лініями, щоб вийшла суцільна крива лінія ходу температури за місяць. Додатні температурні показники (вище 0°С) з’єднати червоним кольором, а від’ємні — синім. У нас вийшов графік ходу температури повітря.6. Приступаємо до написання висновку. Для цього визначаємо «максимальну» та «мінімальну» температуру в даному місяці. АЛГОРИТМ ДІЙ7. Визначаємо місячну амплітуду температур.8. З’ясовуємо причини зміни ходу температур протягом місяця, пояснюємо певні закономірності.9. Оцінюємо виконану роботу: акуратність, точність, наявність умовних знаків, аргументований висновок.

Номер слайду 6

Середньодобову температуру (потренуємось)розрахуємо середньодобову температуру, амплітудуhttps://ua.sinoptik.ua/Побудуйте графік добового ходу температури (вашого міста) за даними інтернет-ресурса

Номер слайду 7

Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середньомісячна температура (по місяцях)Середня річна. Річна амплітуда. СЛБКТЧЛСВЖЛГСередня річна. Річна амплітуда-6-507151719181371-3 Завдання 1 Побудуйте графік річного ходу температури за даними таблиці .

Номер слайду 8

Завдання 2 Побудуйте графік місячного ходу температури за даними "Щоденника спостережень" . Користуючись своїм календарем погоди, з’ясуйте, коли протягом місяця температура повітря була найвищою, коли почала знижуватися і коли була найнижчою. Обчисліть середньомісячну температуру і місячну амплітуду коливання температури повітря.

Номер слайду 9

Після уроку я .......самооцінюванняпланую географічне дослідження процесів в атмосфері ;добираю математичний апарат для розв’язання навчальних завдань; будую графічні моделі: графік зміни температури повітря;представляю результати дослідження у запропонований спосіб

Номер слайду 10

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПровести дослідження "Як запобігти зневоднення організму людини, теплового і сонячного удару в умовах спекотної погоди."Скласти пам'ятку, буклет ін.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябченко Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
4 серпня 2023
Переглядів
1087
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку