КОНСПЕКТ УРОКУ
«Правила безпечного спілкування в інтернеті. Я вчуся спілкуватися.»
ДЛЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ (СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА)
КОРЖУН ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Соціальний педагог
КЗ «БНРЦ «Довіра» КМР
Кривий Ріг
2022
Тема заняття: Правила безпечного спілкування в інтернеті.
Я вчуся спілкуватися.
Мета: активізувати набуті знання, що таке спілкування, спілкування в інтернеті, від чого воно залежить і що потрібно робити для того, щоб спілкування було успішним, результативним, приємним, небезпечним.
Хід заняття
І. Створення психологічного настрою.
Діти заходять до класу, на макетах ляльок показують у кого який настрій, хто готовий до роботи.
Вітання вчителя. Доброго всім дня і гарного настрою! Я рада сьогоднішній нашій зустрічі.
Вправа «Усмішка по колу»
– Запрошую вас в коло для вітання. Передайте приємну, щиру усмішку по колу. Нехай вона стане запорукою плідної роботи.
Адже усмішка – запрошення до спілкування.
ІІ. Актуалізація опорних знань
На попередньому уроці ми с вами говорили про спілкування, як ви розумієте, що таке спілкування ( пропозиції дітей записуються на фліп – чарті)
Інформація від вчителя
Спілкування – це один із найважливіших процесів у житті людини. Під час якого відбувається взаємодія між людьми, відбувається обмін інформацією, досвідом, уміннями і навичками.
При спілкуванні ми маємо можливість виявити свої почуття, відчути, що почуває співрозмовник, вплинути на настрій, поведінку та переконання один одного.
Спілкуючись, ми формуємо власне ставлення один до одного, вирішуємо, якими будуть наші подальші стосунки.
За допомогою телефонна, інтернету, листування (діти вивішують картки із зображенням).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети заняття
Але бувають такі ситуації, що не завжди спілкування, в мережі інтернет може бути небезпечним. Давайте подивимось історію про хлопчика, який не вмів спілкуватися в інтернеті, і до чого це привело.
Його можливостям не вір
Такий цікавий й не безпечний
Будь з ним ти дуже обережний
І хай з вас кожен пам’ятає
Коли простори покоряє
Про небезпеку в інтернеті
Що манить у свої тенета.
Шість правил розумного користувача Інтернету:
1. Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.
2. Я буду залишати негарні веб-сайти.
3. Я буду зберігати свій пароль в таємниці.
4. Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.
5. Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.
6. Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів.
Мета: показати дітям, що не всі люди в мережі реєструються під власними іменами, а користуються «ніками», і ми не знаємо хто знаходиться по ту сторону екрана.
Учні передають один одному клубок ниток називаючи вигадане ім’я. При цьому утворюється сітка (мережа).
IV Закріплення набутих знань:
Перегляд серії Корисні підказки «Увага інтернет».
Підсумок
Що нового, важливого ви дізнались сьогодні. Які висновки зробили для себе.
Вправа «Пригадаймо».
Мозковий штурм «За допомогою яких засобів люди можуть спілкуватися на відстані»
Перегляд відеоказки
Вправа «Мережа»
Руханка «Скік та скок »
Перегляд серії Корисні підказки «Увага інтернет»