Урок-презентація на тему: "Енеїда"

Про матеріал
Розробка складена схематично створенню уроку-проекту з елементами реалізації(куштування їжі).Дає можливість учням створити власні доповіді-дослідження національного колориту, зображеного у творі "Енеїда"
Перегляд файлу

Урок - презентація творчого проекту на тему «Енеїда» І. П. Котляревського - енциклопедія українського життя».

 

 

 

 

 

ТЕМА:    презентація творчого проекту-дослідження «Енеїда» І.П. Котляревського

 

 

МЕТА:     презентувати результати пошуків і досліджень  розширити, систематизувати та узагальнити знання учнів про твір, що вивчається,розвивати навички дослідницько-пошукової , самостійної роботи із джерелами, координації діяльності в групі,вміння презентувати результати пошуків і досліджень ,виховувати допитливість,працьовитість, комунікативність.

 

 

ТИП УРОКУ:     урок-презентація    

ОБЛАДНАННЯ:     підручник,  додаткові матеріали, портрет І.П. Котляревського, презентаційні матеріали., музичне оформлення, елементи національних костюмів, національні страви, малюнок за сюжетом твору.

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ( на дошці написаний епіграф до сьогоднішнього уроку: « Енеїда» І.П. Котляревського - енциклопедія українського життя». Оголошення епіграфу та наголошення на те, що протягом цього уроку ми повинні довести чи заперечити цей вираз.).Звернення до портрету письменника.

ІІ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ.

  1. Доповідь учениці  на тему: «Гумор та традиційний одяг українців у поемі «Енеїда».

–наведення цитат, показ додаткових матеріалів ученицею-фото та малюнків.

  • питання учнів до учениці від учнів, питання вчителя.

2. Доповідь учениці  на тему: «Їжа та танці у поемі «Енеїда».

–наведення цитат, показ додаткових матеріалів ученицею-фото та малюнків.

  • питання учнів до відповідаючої учениці, питання вчителя.
  • куштування національних страв(вареники та сало) під національну музику, висловлення вражень від страв.

3.Фронтальне опитування учнів вчителем(бесіда з елементами роздуму)

- в кого Котляревський взяв сюжет свого твору?

- скільки частин в творі і про що в них ідеться?

- який характер твору Вергілія та Котляревського?

- жанр «Енеїди», доведіть свою думку.

- що таке бурлеск та травестія, як вони проявляються у творі доведіть.

- опишіть мову твору, наведіть цитати.

 

 

     4.Презентація інсценування уривку з твору(під українську музику).

5.Презентація малюнка до твору.

6.Складання учнями за варіантами асоціативного грона від слів6 гумор, «Енеїда», їжа.

7. Продовжить висловлювання «Найбільше в творі мене захопило….»

                                                           «Найбільше на уроці мене вразило……»

 «Для мене новим було…..»

ІV. Підсумок уроку.

«Мікрофон»

  1. Висловіть свою думку про урок та побажання до здійснення нової роботи на уроці.
  2. Висловлення власної думки учнів на підтвердження чи спростування епіграфу до уроку.
  3. Коментар вчителя, виставлення оцінок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 березня 2021
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку