Дана презентація має метою узагальнити та систематизувати знання учнів з теми" Кут, трикутник,прямокутник,квадрат. Периметр та площа прямокутника та квадрата", закріпити вміння застосовувати набуті знання на практиці
Повторення. Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника.26.05.2023 5 – а
Номер слайду 2
Мета: повторити, узагальнити і систематизувати знання з тем: кут, трикутник, прямокутник, квадрат; площа та периметр квадрата і прямокутника; закріпити вміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності; формувати вміння правильно і чітко висловлювати власні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.
Номер слайду 3
Очікувані результати: учні вміють розв’язувати вправи та приклади з теми, використовуючи правила знаходження периметру та площі прямокутника та квадрата, застосовувати знання нестандартних ситуаціях
Давайте пригадаємо . . . Які ви знаєте види кутів?Назвіть види трикутників та їх ознаки. Як знайти площу і периметр квадрата та прямокутника?4) В яких одиницях вимірюють площу полів, садів, городів, інших ділянок землі?5 )В якому випадку прямокутник можна назвати квадратом?
Номер слайду 8
Заповни пропуски:4 дм ² = см²8 м ² = дм²12см² = мм²8а = дм²18 га = м²5км² = м²2м² = см ²7дм² = мм²
Номер слайду 9
Задача 1. У двокімнатній квартирі ширина кожної кімнати 4 м, а довжина- 4м і 5м.1) Скільки квадратних метрів ламінату потрібно придбати, щоб повністю замінити підлогу в цих кімнатах ?2) У яку суму обійдеться така заміна підлоги, якщо 1м² ламінату коштує 410 грн.?
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Задача 2. Довжина земельної ділянки прямокутної форми дорівнює 320м, а ширина – на 180 м менша. Знайти площу ділянки в арах. Який урожай помідорів можна зібрати з такої ділянки, якщо врожайність помідорів складатиме 9 ц/а?
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Знайти значення виразу (2,18 + 0,42 : 0,35) * 1,5 - 3,827 =Розв'язати рівняння 9,4 х – 7,8 х + 0,52 = 1
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Я дізнався…Я маю труднощі…Мені сподобалося... Я навчився (лась) ... Мій настрій...