Урок "Пристрої комп'ютера"

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з пристроями комп'ютера; розвивати логічного мислення учнів, пам'ять; виховувати зосередженість, увагу, спостережливість, старанність, необхідність дотримуватися правил безпеки життєдіяльності. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

 

Розробка уроку з інформатики на тему «Пристрої комп’ютера»

Автор: Барановська Катерина Петрівна


Тема. Повторення. Пристрої комп'ютера.

Мета:  ознайомити учнів з пристроями комп'ютера;

 розвивати логічного мислення учнів, пам'ять;

виховувати зосередженість, увагу, спостережливість, старанність, необхідність дотримуватися правил безпеки життєдіяльності.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: ПК, презентація

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

- Доброго дня!

2. Перевірка готовності учнів до уроку

- Перевірте чи все необхідне є  у вас на столі! 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні ми познайомимося з пристроями комп'ютера. 

ІІІ.Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил  безпечної роботи за комп’ютером.

- Давайте повторимо правила безпечної роботи за комп'ютером.

- Я говоритиму вам правило, а вам потрібно сказати правда це чи ні.

  •             Не розпочинай роботу за комп'ютером без  дозволу вчителя. (Правда)
  •             Сидіти за комп'ютером треба так, щоб  відстань від очей до екрана монітора була не менше 10 см. (неправда-50см)
  •             Сидіти потрібно так, щоб спина рівна, лікті — на  столі, ноги — на підлозі. (правда)
  •             При роботі за комп'ютером руки можуть бути  брудними і мокрими. (неправда)
  •             Не торкайся шнурів, розеток,  роз'ємів, а також кнопок і клавіш, з якими тебе не ознайомив учитель. (правда)
  •             Дозволяється натискати незнайомі клавіші та кнопки на комп'ютері (неправда)
  •             Якщо помітив якусь несправність, то швидко її відремонтуй доки вчитель не помітив. (неправда)
  •             В комп'ютерний клас не можна заходити з їжею та напоями. (правда)
  •             На системний блок можна ложити порфель та інші речі. (Неправда)

 2. Розгадування ребусів

ІV.Вивчення нового матеріалу .

1. Вступна розповідь.

Якби для кожної справи у комп'ютера було б по одному пристрою, то йому вистачило б лише чотирьох пристроїв. Але насправді це не так. Ми знаємо, що комп'ютер працює з п'ятьма видами інформації, і кожен вид потрібно вміти прийняти, зберегти, обробити і передати. Тому пристроїв у комп'ютера не чотири, а значно більше.

Деякі пристрої розміщені зовні. Такі пристрої називають зовнішніми. Ті пристрої, які знаходяться в комп'ютера всередині, називають внутрішніми.

Нам з вами зручно користуватися зовнішніми пристроями, тому їх використовують для приймання та передавання інформації. Пристроями для збереження та обробляння інформації людині користуватись не потрібно, тому їх намагаються розмістити всередині комп'ютера.

Сьогодні ми розпочинаємо ознайомлення із зовнішніми пристроями комп'ютера. Вони стоять на столі, і кожен може доторкнутися до них рукою.

У різних комп'ютерів є різні зовнішні пристрої, але є чотири види пристроїв, які є в кожного з комп'ютерів. Це клавіатура, миша, монітор і системний блок. Ці пристрої складають стандартну будову комп'ютера.

2. Бесіда

- Які пристрої складають стандартну будову комп'ютера? (клавіатура, мишка, монітор, системний блок.)

- Крім стандартних пристроїв ще використовують колонки, принтер, сканер, відеокамеру, мікрофон, модем тощо. Як ви вважаєте, для чого нам потрібні:

*  мікрофон; (Пристрій для запису звуку.)

*  колонки; (Пристрій для відтворення звуку.)

*  відеокамера; (Пристрій для записування відео.)

*  принтер; (Пристрій для друкування текстів, рисунків.)

*  сканер; (Пристрій для введення в комп'ютер того, що зображено на папері.)

*  модем? (Пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, які знаходяться в різних місцях.)

- Пристрої введення інформації є клавіатура, миша, сканер, мікрофон, джойстик веб-камера.

- Пристрої виведення інформації є монітор, принтер, колонки, навушники.

- Пристрої опрацювання та збереження інформації знаходяться в системному блоці- це жорстикий магнітний диск або вінчестер, флеш пам'ять, компакт-диски.

VІ. Робота за ПК

1. Інструктаж

- Відкрийте програму "Сходинки до інформатики", оберіть 3-4 клас.

-Знайдіть в списку "Розкидайка" та оберіть його.

- Щоб розпочати натисніть кнопку "Розпочати".

- Перед вами з'явиться стелаж з двома предметами. Ви маєте 1 секунду щоб запам'ятати цю картинку.

- Після цього предмети буде розкидано, вам треба розташувати ці предмети по своїм місцям.

-Щоб розпочати натисніть кнопку "Далі".

-Після закінчення роботи оберіть в списку "Магазин"

- Щоб розпочати натисніть кнопку "Розпочати".

- У магазині вимкнуть світло, потім ліхтарик вихопить з темряви декілька предметів. Слідкуйте за ним уважно, коли світло знову увімкнеться ви маєте вказати предмети на які посвітив ліхтарик в тій самій послідовності.

-Щоб розпочати натисніть кнопку "Далі".

2. Практична робота за ПК

3. Релаксація для очей

- Діти, закрийте очі і трішки відпочиньте. (Під спів птахів)

- Тепер не крутячи головою подивіться на свого сусіда з права, тепер з ліва.

VІІ. Підсумок уроку.

1. Узагальнююча бесіда

- Які пристрої складають стандартну будову комп'ютера? (клавіатура, мишка, монітор, системний блок.)

- Які ви запам'ятали  пристрої введення інформації? (клавіатура, миша, сканер, мікрофон, джойстик веб-камера)

- Які ви запам'ятали  пристрої виведення інформації? (монітор, принтер, колонки, навушники)

- Які ви запам'ятали  пристрої опрацювання та збереження інформації? (жорстикий магнітний диск або вінчестер, флеш пам'ять, ком пакт-диски)

2. Прощання

- До побачення.

docx
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
1097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку