На допомогу вчителю інформатики. Даний урок-проект дає можливість формувати компетентність з інформаційно-комунікаційних технологій; закріпити навички роботи у всіх вивчених програмних середовищах; поглибити знання учнів про народне декоративно-ужиткове мистецтво.
Тема уроку. «Робота над проектом «Україно моя вишивана…»
Мета уроку:
Тип уроку: урок-захист проекту (систематизація та узагальнення знань, вмінь та навичок).
Обладнання: комп’ютерний клас, наочний матеріал, слайд шоу «Візерунки української вишивки», роздатковий матеріал.
Форма роботи: фронтальна, в групах, в парах, індивідуальна.
План уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
(звучить музика)
Вишивка здавна прикрашала український побут і часом являла собою шедеври мистецтва. Неможливо уявити українську хату без вишиваних рушників, килимів, наволочок, серветок.
Узори вишивки – це мистецтво. У вишивці, як і в народній пісні, майстрині відбивали свої заповітні мрії про краще майбутнє, свої споконвічні прагнення.
В орнаментах вишивок ніколи не буває зайвої лінії, кожна рисочка має своє певне значення. Людина завжди прагне прикрасити своє нелегке життя. Зробити радісною важку щоденну працю. Отоді за допомогою нитки та голки на простому полотні виникали неперевершені візерунки вишивок.
IІІ. Актуалізація опорних знань
Ми з вами займалися пошуковою роботою, збирали матеріали про обереги українських родин, вишивки різних регіонів України, досліджували історію, мотиви вишивки.
Завданнями уроку є:
IV. Практична робота
Зараз виконаємо практичну роботу. Але, перш ніж розпочати її виконання, хочу вам нагадати, дотримуватись правил безпечної поведінки під час користування ПК.
V. Презентація та захист проектів
VІ. Підсумки уроку
Вчитель.
А на прощання хочеться сказати:
Шануйте, друзі, рушники,
Квітчайте ними свою хату,
То обереги від біди.
VII. Домашнє завдання. Створити презентацію «Хай стелиться вам доля рушниками»