Урок "Прогноз погоди"

Про матеріал
Урок з теми "Погода" підтема "Прогноз погоди". Мета: Розвивати навички критичного мислення як головного інструменту формування медіаграмотності; практикувати учнів у складанні речень у майбутньому часі із використанням конструкції to be going to та дієслова will; практикувати учнів у представленні отриманої інформації в формі таблиці; навчати учнів усному мовленню, аудіюванню, читанню.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку  5 класі      Жихарева О.С.

 

Тема : Природа. Погода    Nature.  Weather

Підтема: Прогноз погоди     Weather  Forecast

 

Цілі уроку:

Практична: - Практикувати учнів у складанні речень у майбутньому часі із використанням конструкції to be going to та дієслова will;

  • Практикувати учнів у представленні отриманої інформації в формі таблиці;

Освітня:  -  формувати навички вживання нових лексичних одиниць та          засвоєних раніше;

  • Продовжити навчати учнів усному мовленню,  аудіюванню, читанню;

        Розвиваюча: - Розвивати  навички критичного мислення як головного         інструменту формування медіаграмотності;

  • Розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів;
  • розвивати пам'ять, увагу та мислення.

Виховна: -  Прищеплювати розуміння важливості пошуку інформації на різних медіа ресурсах, її порівнянні та аналізу.

 

Тип уроку: Урок розвитку мовленнєвих умінь

 

Обладнання: ноутбук, мультимедійний екран, підручник Англійська мова (Несвіт)

5 клас 2018, презентація, відеоматеріал, картки.

 

Хід  уроку

І. Вступна частина (INTRODUCTION)

 1) Підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення.

     Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

1. Привітання           

T:  Good morning, boys and girls. Nice to meet you at our lesson today. How are you?

Ps: We are fine. Thank you!

T:That’s nice. So we can start our lesson.

2. Мовленнєва зарядка:

        a) Фонетична зарядка   ( Phonetic drills)

T:  And now let’s practice our pronunciation. Read the words  (slide № 2)

       b) Робота над віршем    (slide № 3)

Учні читають за вчителем, розучують та декламують вірш.

3. Повідомлення теми уроку

Today we are going to speak about the weather forecast.

 

ІІ.     Основна частина уроку

  1. Уведення в іншомовну атмосферу. Говоріння 

T:  It’s time for us to remind seasons, months, days of the week and kinds of weather.

(slide № 4)

Now give the answers on my questions, please.

1.How many seasons are there in a year?

     2. How many months are there in each season?

     3. How many months are there in a year?

     4. What’s your favourite season?

(Останнє питання учні ставлять ланцюжком Р1 – Р2 – Р3 … Але спочатку дає відповідь на поставлене йому (їй) питання. На іншому ряду, коли до них доходить черга,  цікавляться улюбленим місяцем What’s your favourite month ?).

T:  Well done! And now let’s remind with you the days of the week. Watch the video and repeat the words. (https://www.youtube.com/watch?v=G65AU1Q4qI0). Now let’s sing the song about kinds of weather.

  1. Робота в парах. Закріплення лексичного матеріалу (slides №№ 5 - 7)
  2. Робота над матеріалом «Показники термометра» (slides №№ 8 -9)
  3. Фізкультхвилинка (Touch Your Hands – Video)
  4. Робота над граматичним матеріалом. Конструкція to be going to та дієслово will
  1. Пояснення нового граматичного матеріалу

T: Конструкція to be going to використовується для вираження наміру виконати щось в недалекому майбутньому або ж для вираження запланованої дії. Сьогодні ми навчимося описувати погоду в недалекому майбутньому. И в цьому нам допоможуть: Конструкція to be going to та допоміжнє дієслово will.

(slides № 10 - 11).

  1. Практикування у складанні речень за зразком.
  1. Робота із сайтами прогнозу погоди в Інтернеті
  1. Інформація про медіа джерела (slides №№ 12 -13)

T: We have some new kind of work. All of you heard the word Media. Every day, we are surrounded by much media. Media is the different channels, or ways, in which news, entertainment, marketing messages or other information is spread. There are many different types of media. The oldest type is print media.

This includes newspapers, magazines and billboards.

Common types of media moved from radio to television to the Internet.

Today, millions of people use social media such as Facebook and Twitter to spread their ideas and messages.

  1. Монологічне говоріння за даними погодних умов (різні сайти Інтернету).
  2. Письмова робота із картками (slide № 14)

(Троє учнів по черзі виходять до дошки і кожен з них описує прогноз погоди в Запоріжжі на будь – який день. Тим часом усі учні заповнюють таблиці, які вони отримали. Важливо уважно це робити, слідкуючи за екраном. Наприкінці цієї роботи учні приходять до висновку щодо відмінностей інформації про прогноз погоди н різних сайтах).

T:  And now one of you will come to the notebook and choose any site of weather forecast.  

  All the other pupils have to listen attentively to your classmate, watch the picture on the screen and fill the tables.

You may fill the gaps while watching TV, listening to radio or reading the newspaper.

Let’s make a conclusion. Have anybody of you noticed any difference in weather forecast?

 (відповіді учнів).

WEATHER    FORECAST  in Zaporizhzhya   _________________________________

DATE

to C

Precipitation

(опади)

wind speed

(швидкість вітру, м/с)

Media

 

day

night

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WEATHER    FORECAST  in ______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T:  You must ask yourself  - How can I become media literate? Pay careful attention to what you read, watch and hear. Do this often. You’ll become more aware of its purpose. You'll be able to tell fact from fiction.  Fake stories make people not trust the media.

For all media messages, the larger purpose is usually to make money or gain power.

7. Relaxation (2 min)

Singing a song “On a Sunny Day I’m Happy”  (https://www.youtube.com/watch?v=T05ogRnOyJw )

8. Робота з підручником  впр. 3 ст. 112 (усно)

  1. Заключна частина уроку
  1. Повідомлення домашнього завдання. (slide № 15)

Your home task for the next lesson is to find weather forcast in your village and fill the table. You may use any other media resources such as: radio, TV, newspaper and so on.

Впр. 6 с. 113 (письмово)

  1. Підсумки уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куруц Оксана Іванівна
    А маєте презентацію?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
9 березня 2021
Переглядів
571
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку