Урок "Прямокутний паралелепіпед.Куб."

Про матеріал
Мета даного уроку - сформувати поняття прямокутного паралелепіпеда та його елементів, куба як окремого виду прямокутного паралелепіпеда; домогтися засвоєння властивостей граней та ребер прямокутного паралелепіпеда; сформувати вміння виконувати зображення прямокутного паралелепіпеда.
Перегляд файлу

Дистанційний урок з математики 5 кл.

Вчитель: Ігнатьєва Т.О.

Тема: Прямокутний паралелепіпед. Куб.

Мета: сформувати поняття прямокутного паралелепіпеда та його елементів, куба як окремого виду прямокутного паралелепіпеда; домогтися засвоєння властивостей граней та ребер прямокутного паралелепіпеда; сформувати вміння виконувати зображення прямокутного паралелепіпеда; розвивати просторову уяву, пам'ять, логічне мислення; виховувати охайність.

Навчити учнів застосовувати даний теоретичний матеріал до розв’язування задач. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати розуміння важливості математичних знань.

Обладнання: девайс підключений до Інтернету, документ-камера,                   розгортка куба.

Використанні ресурси: інтерактивна онлайн платформа Gios, сервіс для створення вікторин Quizziz.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

1.Організаційний етап.

Перевірка обладнання, приєднання учнів та налаштування на роботу.

2. Актуалізація наявного навчального досвіду.

Обговорення результатів домашнього завдання , створеного у сервісі Quizizz.

Периметр прямокутника і квадрата

3. Актуалізація потрібного навчального досвіду.

Усний рахунок

- Що називається квадратом? Периметр та площа квадрата.

- Що таке прямокутник? Периметр та площа прямокутника.

4. Формулювання теми, мети і завдань уроку.

5. Вивчення нового матеріалу.

Перегляд відео на інтерактивній платформі Gios за темою : «Прямокутний паралелепіпед». Під час перегляду відео учні знайомляться  з кубом та його елементами .Зупиняється відео і діти розглядають свої фігури, що виконали дома з розгортки пересланої вчителем через сервіс Viber заздалегідь, звертаючи увагу на кількість вершин, ребер і граней на своїх кубах.

  Розгортка куба                    

Запитання вчителя:

1.Скільки вершин має куб?

2.Яка кількість ребер у куба?

3.Скільки граней мають ваші куби?

Після відповідей учнів вчитель пропонує продовжити перегляд відео.

У відео розповідається про паралелепіпед та його елементи.

Учням пропонується звернути увагу на паралелепіпеди виготовленні власними руками .

 Розгортка паралелепіпеда

Запитання вчителя:

1.Яка кількість вершин у паралелепіпеда?

2.Скільки ребер має паралелепіпед?

3.Скільки граней має паралелепіпед?

Поставивши обидві фігури поряд відповісти на запитання:

Чим відрізняються куб і паралелепіпед?

Фото дітей з фігурами

Вчитель перемикає екран на  документ-камеру і пропонує дітям, разом з ним, спробувати  у зошитах зобразити куб. Діти , повторюючи за вчителем, самі виконують зображення паралелепіпеда у зошитах. Потім на своїх малюнках знаходять вершини, ребра і грані, записують їх у зошити, звірившись із  записом вчителя на екрані.

Робота з документ-камерою

Після цієї роботи учні повертаються до відео і знайомляться з формулами площі поверхні паралелепіпеда і куба.

У відео розглядаються задачі на кожну формулу, які учні оформлюють у зошитах.

Задача 1.

Обчисли площу поверхні прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють: 2см, 3см, 4 см.

Задача 2.

Знайди площу однієї грані та площу поверхні куба, ребро якого дорівнює 3 дм.

6. Підсумок уроку.

1. З якими фігурами ми познайомились на уроці?

2. Чому дорівнює сума всіх ребер прямокутного паралелепіпеда? Куба?

3. Скільки вершин, граней, ребер у прямокутному паралелепіпеді? Кубі?

4. Яка фігура лежить в основі куба?

7. Домашнє завдання.

1.Переглянути відео на математичній платформі Gios з теми : «Прямокутний паралелепіпед» .

2.Виконати тестування у сервісі Quizizz .

 Паралелепіпед і куб.

3.Математика (Істер) 5 клас 2018

  • 8 Підручник п.25 ознайомитись,  № 840,845 виконати у зошитах.
doc
Додано
24 червня 2021
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку