STEM-урок.
Тема уроку: Звичані дроби.
Мета уроку:
Тип уроку: урок закріплення та розвитку знань, вмінь, навичок.
Обладнання: роздатковий матеріал, спагеті, зефірки.
Хід уроку.
Діти поділяються на команди по 5 учнів , кожна команда обирає назву та капітана.
- Дріб , чисельник якого більший за знаменник, називається…
- Щоб знайти дріб від числа , потрібно….
- Щоб знайти число за його дробом, потрібно…
- Правильний дріб- дріб , у якого…
- З двох дробів з однаковим знаменником більший той, у якого…
- З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого..
3. Формулювання теми, мети і завдань уроку.
4. Розв'язування задач.
Кожна команда вибирає лист із завданнями, виконавши яке учні отримують спагеті і зефірки, в залежності від правильності виконання завдань.
А Виділіть цілу частину числа 3 спагеті і 3 зефірки |
Б Виділіть цілу частину числа 3 спагеті і 3 зефірки |
В Знайдіть від 12
3 спагеті і 2 зефірки |
Г Розв'яжіть рівняння: 3 спагеті і 3 зефірки |
Д Розв'яжіть рівняння: 4 спагеті і 3 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
Е Подайте 7 см у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
Ж Подайте 11 дм у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
З Подайте 138 мм у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
К При яких значеннях х дріббуде правильним? 2 спагеті і 2 зефірки |
Л Розв'яжіть рівняння 3 спагеті і 3 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
М Розв'яжіть рівняння 3 спагеті і 3 зефірки |
Н Випишіть правильні дроби ; ; ; 2 спагеті і 1 зефірка |
О При яких значеннях х нерівність буде правильною
3 спагеті і 2 зефірки |
П Порівняйте числа, написавши відповідний знак між дробами.
2 спагеті і 2 зефірки |
Р Порівняйте числа, написавши відповідний знак між дробами. 1 2 спагеті і 2 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Е |
Ж |
З |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
А Виділіть цілу частину числа 3 спагеті і 3 зефірки |
Б Виділіть цілу частину числа 3 спагеті і 3 зефірки |
В Знайдіть від 12 3 спагеті і 2 зефірки |
Г Розв'яжіть рівняння: 3 спагеті і 3 зефірки |
Д Розв'яжіть рівняння: 4 спагеті і 3 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
Е Подайте 5 см у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
Ж Подайте 12 дм у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
З Подайте 128 мм у метрах 2 спагеті і 1 зефірка |
К При яких значеннях a дріббуде неправильним? 2 спагеті і 2 зефірки |
Л Розв'яжіть рівняння 3 спагеті і 3 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
М Розв'яжіть рівняння
3 спагеті і 3 зефірки |
Н Випишіть правильні дроби ; ; ; 2 спагеті і 1 зефірка |
О При яких значеннях х нерівність буде правильною 3 спагеті і 2 зефірки |
П Порівняйте числа, написавши відповідний знак між дробами.
2 спагеті і 2 зефірки |
Р Порівняйте числа, написавши відповідний знак між дробами. 1
2 спагеті і 2 зефірки |
||||||||||||||||||||||||||||
А |
Б |
В |
Г |
Д |
Е |
Ж |
З |
К |
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
5. Формулювання проблеми.
Чи можливо побудувати стійку конструкцію використовуючи спагеті і зефірки?
Переможе команда, що знайде найкраще інженерне рішення.
6. Виконання завдання.
Діти будують вежі зі спагеті і зефірок.
7. Підведення підсумків.
- Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку.
- Виставлення оцінок у журнал.
- Заключне слово викладача.