Тема: Растровий графічний редактор. Засоби графічного редактора.
Мета: ознайомити учнів з засобами растрового графічного редактора; розвивати художній смак; виховувати уважність, вміння діяти по інструкції.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадайте:
Які ви знаєте графічні редактори?
Які інструменти ви вже вмієте використовувати в графічному Paint?
Яку клавішу треба натискати, щоб отримати ідеальне коло, квадрат, багатокутник або пряму лінію під кутами 90 та 45 градусів?
Сьогодні ви пригадаєте інструменти: Прозоре виділення, Копіювати та Вставити, Повернути та Відобразити, а також навчитеся новим прийомам створення зображення.
III. Вивчення нового матеріалу
Ми сьогодні будемо малювати мандалу.
Що таке мандала? У перекладі з санскриту слово «мандала» означає коло, диск. Мандала - сакральне схематичне зображення, що являє собою модель Всесвіту. За своєю суттю, мандала - це малюнок (або конструкція з підручних художніх матеріалів), який укладений спочатку в коло, а потім в квадрат.
В психології мандали використовуються як один з методів арттерапії. Розглядаючи, розфарбовуючи, малюючи мандалу, людина заспокоюється, знаходить внутрішню гармонію.
Також, кажуть, що в процесі творчості можна думати про виконання задуманого, бажати собі та близьким здоров'я, енергії. Готові мандали часто використовують як обереги.
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання: Мандала
Креслимо одне коло або декілька. Через центр кола проводимо перпендикулярні лінії. Прямі кути ділимо навпіл, по діагоналі. І починаємо розмальовувати, причому, чим дрібніший візерунок, тим краще.
Розмальовуємо візерунком і розфарбовуємо лише ¼ малюнка, один сегмент. Коли він буде готовим, його потрібно виділити (прозоре виділення), скопіювати і вставити. Вставлені сегменти підганяємо в потрібному направленні за допомогою інструменту «Повернути» або «Відобразити»
V. Підсумок уроку
Що нового сьогодні дізналися?
Чого навчилися?
Що сподобалось на уроці, а що ні?
Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника 7