4 клас ___ Урок __________
Тема:
|
|
|
навчальна:
|
|
виховна: |
|
|
розвивальна: |
|
|
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Що таке карта?
2. Навіщо люди використовують діаграми?
3. Що таке схема?
4. Навіщо людям схеми?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.»)
Сьогодні ми більш практично попрацюємо над створенням власних зображень.
3. Фізхвилинка.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
5. Розминка очей.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як називається програма для створення зображень з якою ми сьогодні знайомились?
2. Яким чином намалювати фігуру – прямокутник?
3. Як змінити колір фігури?