18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок: "Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону."

Про матеріал
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. Цілі: • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити елементарних дій при роботі з зображенням; • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Перегляд файлу

4 клас  ___ Урок __________

 

Тема:

 

 

 

навчальна:

 

 

виховна:

 

 

розвивальна:

 

 

 

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

 

Хід уроку:

 

1. Організаційний момент.

Привітання. Перевірка відсутніх.

Хвилина Патріотичного виховання.

 

2. Актуалізація опорних знань.

Повторення раніше вивченого матеріалу.

1. Що таке карта?

2. Навіщо люди використовують діаграми?

3. Що таке схема?

4. Навіщо людям схеми?

 

3. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.»)

Сьогодні ми більш практично попрацюємо над створенням власних зображень.

 

3. Фізхвилинка.

 

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.

 

C:\Users\adam\Desktop\Без имени 1.jpg

5. Розминка очей.

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

 

6. Підбиття підсумків уроку.

1. Як називається програма для створення зображень з якою ми сьогодні знайомились?

2. Яким чином намалювати фігуру – прямокутник?

3. Як змінити колір фігури?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. Виконав: Ткач Я. Р.

Номер слайду 2

Яким є значення кожної літери у слові «Україна»?Українанікальнарасиваіднамбіційнактуальнаескінченнаднання

Номер слайду 3

Пригадайте Що таке карта?Навіщо люди використовують діаграми?Що таке схема?Навіщо людям схеми?

Номер слайду 4

Графічний редактор. Ти вже знаєш, що за допомогою комп’ютера можна створювати дивовижні малюнки. Спеціальна програма для створення малюнків, ілюстрацій, вітальних листівок тощо називається графічним редактором.

Номер слайду 5

Графічний редактор Scratch. У проектах Scratch ми використовували різних виконавців. Їх ми брали зі спеціальної бібліотеки.

Номер слайду 6

Графічний редактор Scratch. Scratch також має свій графічний редактор. Розглянемо основні об’єкти вікна цього графічного редактора. Вікно редактора розділено на дві частини. У лівій частині вікна розташовані палітра кольорів, інструменти малювання, кнопки для виконання дій над фрагментами малюнка. А у правій частині — поле для малювання.

Номер слайду 7

Графічний редактор Scratch. Кнопки для виконання дій над фрагментами малюнкаІнструменти малювання. Палітра кольорів. Полотно для малювання

Номер слайду 8

Графічний редактор Scratch. Тобі вже знайомі інструменти Лінія, Еліпс, Гумка, Заливка та Штамп. Використовуючи їх, ти створював в графічному редакторі Tux Paint різноманітні малюнки. Як і у графічному редакторі Tux Paint, перш ніж малювати, потрібно вибрати колір та розмір ліній.

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка

Номер слайду 10

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 11

Розминка очей"Вправа для очей"

Номер слайду 12

Знайти відзнаки

Номер слайду 13

Знади схожі малюнки

Номер слайду 14

Знайди собаку

Номер слайду 15

Розв’яжіть ребус. Малюнок

Номер слайду 16

Розв’яжіть ребус. Фарба

Номер слайду 17

Розгадайте ребус. Редактор. Х=К

Номер слайду 18

Повторюємо Як називається програма для створення зображень з якою ми знайомились?Яким чином намалювати фігуру – прямокутник?Як змінити колір фігури?

Номер слайду 19

Домашнє завдання. С. 58 - 62

zip
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку