Урок. "Рослинний і тваринний світ лісостепу"

Про матеріал
Сучасні діти дуже допитливі. На кожному уроці вони потребують відкриття нових знань. Урок з природознавства за темою "Рослинний і тваринний світ лісостепу" має різноманітні види робіт, які підвищують цікавість учнів.
Перегляд файлу

Тема. Рослинний і твариний світ лісостепу.

Мета. продовжувати формувати в учнів поняття про природні зони; повторити та узагальнити знання учнів про зону «Степів»; узагальнити та розширити знання учнів про природу рідного краю, дати уявлення про природну зону «Лісостеп»; вдосконалювати навички роботи з географічними картами. Розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес. Виховувати дбайливе ставлення до всього живого, екологічну культуру, уміння бачити прекрасне в природі, бажання розкривати таємниці природи.

Обладнання: карти «Природні зони світу», «Природні зони України», «Карта рослинності України», « Політична карта світу», світлини тварин та рослин лісостепів.

Хід уроку

І. Організація классу (пісня «Материки», вправи на встановлення дихання).

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Лист Центаврика (аудіо)

- Яку проблему вирішував Центаврик ?

- Яку природну зону досліджував Центаврик? Що дізнався про неї?

-  Який висновок він зробив?

- Хто вже зрозумів над якою темою ми будемо сьогодні працювати?(Продовжувати вивчати тему «Лісостеп»).

  1. Гості на уроці (відео).

- До нас на урок завітали гості. А ось які, вам треба відгадати…

- Кого впізнали? (ховраха та хом`яка).

  1. Інтерактивна гра «Очікування»

- Що очікуєте ви від уроку?

           - Я теж хочу висловити свої очікування щодо уроку:

                щоб ви точно і красиво висловлювали свої думки;

                злагоджено працювали в парах та групах;        

  1. Дайте відповіді на завдання 1, 2, 3.

Ховрах і хом`як – це мешканці степу чи лісу? Обгрунтуй свою думку.____________________________

Чим харчуються ховрахи та хомяки? ________________________________________________________

            Поміркуй, чому ці тварини зазвичай живуть у норах. __________________________________________

  1. Робота з довідкою (завд.4).

- Який висновок ми можемо зробити?

ФХВ зимова

ІІІ. Тлумачний словник.

   - Тлумачний словник пропонує нам нові слова. Увага, дивимося  на екран (відео).

   - Що таке КОЛКИ? АНТРОПОГЕННІ ЛАНДШАФТИ?

ІV. Вправа «Повітряна кулька».

   -Навчимося читати нові слова.

 - Які слова нові для вас? Де здобудемо нову інформацію?

V. Робота з довідкою боротового комп`ютера Адаптера.

    1. Повторення алгоритму роботи з текстом.

    2. Прослуховування тексту ( аудіо).

    3. Робота за змістом.

VI. Закріплення.

  1. Вправа «Фотоапарат»
  2. Робота в парах. Виконання завдань № 8, 9, 11.
  3. Вправа «Зоряні перегони»

VII. Рефлексія. Мої очікування  справдились, бо ви намагались працювати активно,дружно, злагоджено, висловлювати свої думки точно, старались говорити правильно.

- А чи справдилися ваші сподівання? Поділіться враженнями. Своє висловлювання почніть зі слів: урок для мене пройшов… (відповіді учнів)

 

doc
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку