13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Урок. Розробка уроку математики у 1 класі

Про матеріал

"Письмова нумерація чисел 11-20, їх порівняння. Задачі на знаходження невідомого

доданка."

Мета уроку: ознайомити з задачами на збільшення( зменшення числа на

кілька одиниць), навчити їх розв'язувати ; закріпити знання

письмової нумераціїчисел другого десятка; формувати

уміння вчитися, інформаційно-комунікативну

компетентність; розвивати логічне мислення, увагу,

математичне мовлення, уміння аналізувати;

виховувати бажання допомагати іншим, доброту, любов до

математики.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

         Розробка уроку математики у 1 класі

     на тему: «Письмова нумерація чисел 11-20, їх     

    порівняння. Задачі на знаходження невідомого     

    доданка.»

 

 

 

 

 

                                                             Підготувала

                                      вчитель початкових класів

                                      Первомайської ЗОШ І-ІІІ ст.  № 4

                                       Жуковська Вікторія Василівна

 

 

 

 

 

 

                                                     2017р.

Тема уроку: Письмова нумерація чисел 11-20. Задачі на

                          збільшення(зменшення)числа на кілька одиниць

 

Мета уроку: ознайомити з задачами на збільшення( зменшення числа на

                         кілька одиниць), навчити їх розв’язувати ; закріпити знання

                         письмової нумерації  чисел другого десятка; формувати

                         уміння вчитися, інформаційно-комунікативну

                         компетентність; розвивати логічне мислення, увагу,

                         математичне мовлення, уміння аналізувати;

                        виховувати бажання допомагати іншим, доброту, любов до

                         математики.

 

Обладнання:  віяла, сигнальні картки, ноутбук, друковані зошити;

                          числа в межах 20; девіз .

Підручник «Математика» Ф.М.Рівкінд; Л.В. Оляницька

                                                 Хід уроку.

 

І. Організація класу.

- Налаштуйтесь на урок.

- Який у нас зараз урок?

- Що в нас повинно лежати на столі?

Вірш

Ось і дзвоник пролунав,

Для навчання час настав.

І урок у нас незвичний,

Чарівний, математичний.

  • Що ми робимо на уроці математики?
  • А де ми в житті можемо використовувати знання математики?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Давайте нагадаємо наш девіз.

 На уроці математики ми «Лічимо – точно, пишемо – гарно,

Відповідаємо – правильно, працюємо – швидко».

  • Які помічники нам будуть допомагати? (пам'ять , увага, знання, вміння, творчість).
  • Що ми цінуємо на уроці? (час)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Каліграфічна хвилинка
  • На дошці ви бачите цифри 1, 7, 9  утворіть  із них двоцифрове число і скажіть на вушко сусіду. Пропишіть те число яке почули.
  1. За індивідуальними картками працюють сильні учні.
  2. Усний рахунок.

(діти віялом показують правильну відповідь)

  • Наступне 16
  • Попереднє 14
  • Сусідів 19
  • 1 десяток 2 одиниці
  • Збільшіть на 1число 13
  • Зменшіть на 1число 11

 ІV. Оголошення теми і мети уроку.

  • Тема нашого уроку «Письмова нумерація чисел 11-20. Задачі на збільшення(зменшення)числа на кілька одиниць».
  • Що означає збільшення(зменшення)?
  • Чого ви хочете навчитись на сьогоднішньому уроці?
  • Які ваші очікування від уроку?

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з геометричним матеріалом № 1 с. 94

Куб, куля , коло, квадрат, круг, трикутник

  • На які геометричні фігури схожі ці предмети? (вчитель показує тарілку, яблуко,кубик, пенал, книжку, бублик)

2. Пальчикова гімнастика

3. Правило №2 с.   94     Фронтально

- Якщо ми збільшуємо, то яку дію виконуємо? +

- Якщо зменшуємо, то? –

- Давайте №2 виконаємо усно.

- Тож який висновок ми можемо зробити?

(що якщо збільшити на, ми «+», якщо зменшити на, ми «-» )

4. Складання задачі на збільшення на кілька одиниць

(вчитель на одну тарілку кладе 2 яблука, а на іншій накриває рушничком)

На тарілці лежало 2 яблука, а на другій на 3 більше. Скільки яблук лежало на тарілці ?

  • Що нам відомо?
  • Що треба знайти?
  • Що сказано за другу тарілку?
  • Ми можемо дати відповідь на запитання?
  • То який буде розв'язок ?

Один учень біля дошки

2+3=5(ябл)

Відповідь : 5 яблук.

5.Фізкультхвилинка

1 , 2, 3, 4, 5

Час прийшов вже спочивать

Тож піднімем руки в гори ,ніби глянули на зорі

А тепер всі руки в боки, як зайчата скоки_скоки

10,9,8,7

Час за парти нам усім

6.Робота з підручником

 №3 с.  94    Збільшення на кілька одиниць

За малюнком розв’яжіть задачу

І т. 4 пиріжка

ІІт. ?, на 4 більше

  • Що відомо?
  • Що треба знайти?
  • На скільки дій задача?
  • Який буде розв΄язок ?

VІ. Закріплення вивченого

  1. Робота в друкованому зошиті.

Вирази

  • Збільшіть на 1.
  • Зменшіть на 1.

Задача

  1. Самостійна робота.

Задача №5 с.94

 VІІ. Підсумок уроку

  1. Бесіда .
  • Над якою темою уроку ми працювали?
  • Які види завдань виконували?
  • Чи справдились ваші очікування?
  • Чого ви навчились?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку