Урок
ТЕМА УРОКУ. Розв’язування компетентністних задач.
МЕТА УРОКУ:
роботи; формувати навички раціональної організації навчальної
праці; виховувати організованість та дисципліну,
цілеспрямованість у досягненні мети; формувати вміння
користуватися набутими знаннями і розширювати їх під час
самостійного навчання.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання: дошка, комп’ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики.
Хід уроку
"Надзвичайні люди
формуються не завдяки красивим фразам,
а власною працею та її результатами "
А.Енштейн
І. Організаційний момент.
Гра “Карусель”
Діти стають в коло. Кожен учасник готує запитання по т/б. Вчитель визначає першого. Він ставить запитання сусіду за годинниковою стрілкою. Другий дає запитання третьому і т.д. Учасник, який не дав відповіді, виходить в коло і просить допомоги у решти гравців. Перемагають ті, що залишаються стояти по колу.
Підсумок гри.
Можливі запитання:
- Як треба заходити до кабінету інформатики?
- Чи можна торкатися руками роз’ємів сполучних кабелів, тильної сторони монітора?
- Чи можна водити пальцем по монітору?
- Чим можна показати об’єкт на моніторі?
- Хто дає дозвіл включати і виключати апаратуру?
- Чи можна працювати за комп’ютером в вологому одязі або з вологими руками. І т.д.
II. Розвязування задач
Задача
Учень 7 класу вирішив відсвяткувати день народження і запросити 11 своїх однокласників. Пригощати гостей учень планує тортами,соком та фруктами, які можна придбати в супермаркеті «Фуршет» та «Мегамаркет», які розташовані неподалік від будинку іменинника. Потрібно розрахувати кошторис свята, який був би найекономнішим для сімейного бюджету. Для цього потрібно створити електронну таблицю та виконати обчислення за допомогою формул. Результат подати в окремому аркуші електронних таблиць.
Розв’язування:
Середовище подачі результату – електронні таблиці.
Початкові данні отримуємо з мережі Інтернет:
https://furshet.zakaz.ua/ru/ - ціни на продукти в супермаркеті «Фуршет».
http://megamarket.ua/catalogue#category=20000 - ціни на продукти в супермаркеті «Мегамаркет».
Розрахуємо кошторис продуктів за даними пошуку. Результат представимо в вигляді двох таблиць. Даний аркуш назвемо «продукти» рис.1.
рис.1.
Створимо ще один аркуш, назвемо його «Висновок». Зробимо автоматичне порівняння результатів і висновок за допомогою функції «ЕСЛИ». Результат представлено на рис.2.
рис.2.
Таким чином, ми бачимо економніший варіант святкування дня народження.
Фізхвилинка.
Очі швидко обертаєм,
Головою не хитаєм.
Вліво раз, два, три, чотири.
Вправо стільки ж повторили.
По колу очі обертаєм
І все навколо розглядаєм.
Раз коло, два і три, чотири.
Щільніше очі ми закрили.
На п’ять і шість їх потримали
І потім знову закружляли.
ІІІ. Узагальнення матеріалу.
IV. Підсумок уроку
2. Оцінювання учнів.