Урок "Розв'язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до лінійних. Самостійна робота "

Про матеріал
систематизувати вміння учнів розв'язувати лінійні рів¬няння з однією змінною та рівняння, що зводяться до лінійних; формувати навички самостійної роботи; розвивати розумову діяльність; виховувати самостійність; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.
Перегляд файлу

Алгебра 7 класс

Тема. Розв'язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до лінійних. Самостійна робота

Мета: освітня: систематизувати вміння учнів розв'язувати лінійні рів­няння з однією змінною та рівняння, що зводяться до лінійних; формувати навички самостійної роботи; розвиваюча: розвивати розумову діяльність; виховна: виховувати самостійність; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.

Тип уроку: засвоєння навичок і вмінь.

     Очікуванні результати: Після уроку учні зможуть розв’язувати лінійні рівняння.

Компетентності :саморозвитку, комунікативна, соціальна

   Епіграф уроку:

Не достатньо знати, необхідно також застосовувати.

                                                                                         Анатоль Франс

 

ХІД УРОКУ

  1. Організація класу

"Настрій на творчість"

           Закрийте на хвилину очі. Постарайтеся переродитися заново.

Те творче "Я", яке таїлося в Вас тривалий час, раптом починає витісняти світ буденності і стандартів, світ звичок і стереотипів. Приготуйтеся подивитися на світ іншими очима. Оригінальність і фантазія, образність і гумор, радість пошуку і муки творчості - ось це і буде вашим неодмінним супутником, коли ви відкриєте очі. Голова наповнюється радісним світлом. В очах світло, як яскраве сонячне світло. Всі труднощі і перешкоди для Вас - дрібниці. Ви захоплені пошуком нового. Ваші дії виняткові. Ви вже втілення творчості та натхнення. Відкривайте очі і дивіться на світ заново. Як Ви могли не помічати всього цього раніше? Як раніше Ви могли загрузнути в буденне? Тепер ваші дії виняткові. Радісне збудження, приплив бадьорості, прилив натхнення. Ви зможете без втоми творити, вигадувати, бути в пошуку. Ваші здібності неймовірні! Озирніться навколо, оцініть всю принадність цього стану! Творчих успіхів!

  1. Перевірка домашнього завдання

 Учитель перевіряє наявність домашнього завдання в учнів­ських зошитах. Обговорюється процес розв'язування домашніх вправ, сильніші учні відповідають на запитання слабших. Учитель проводить ко­ротке опитування за алгоритмом зведення до лінійного рівняння.

   III .Актуалізація опорних знань

Скласти і вирішити лінійне рівняння,

 а )якщо воно має один корінь: наприклад 2х +3 = 5, х = 1

 б) якщо лінійне рівняння не має коренів: 2х +4 = 2х-3, 0 х =- 7

 в) якщо лінійне рівняння має нескінченно багато коренів.0x=0

IV.Систематизація знань про розв’язування лінійних рівняннь, що зводяться до лінійних

"І це цікаво знати"

Одного разу в англійському графстві Кемберленд вибухнула гроза, сильний вітер виривав дерева з корінням, утворюючи воронки. В одній з таких воронок жителі виявили якесь чорне речовина. Назва цієї речовини зашифровано рівняннями. Розв'яжіть рівняння, корені рівнянь замініть літерами, використовуючи відповідність число-буква

1) 3(m-30)=m+50  ( 70  Г);

2) 6(y-1)-30=3y  ( 12  Р);

3) 3x-55=2x+43 ( 98   А);

4) 4(2,5b-5)=20 (4     Ф);

5) 22-9a=2(0,5a-4)  (3   І); 

6) 4(x-4)=3,8x+2    (90   Т).

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Image5265.gif

Шматочками графіту пастухи стали мітити овець, а торговці робили написи на кошиках і ящиках.

- Дізнатися, в якому році сталося описана подія? Для цього розв’яжіть таке рівняння.

Клас розбивається на три варіанти:

1) 0,4x-99,5=0,1(3x+5)        ( 1000) 

+

2) 0,8x-(0,7x+23,5)=26,5      (500) 

+

3) 0,5y-10,6=0,3(y+8)           ( 65)

Отже, графіт був знайдений в 1565 році. У перших олівців було два недоліки: вони бруднили пальці і швидко ламалися. Шматки графіту стали обмотувати тасьмою, тканиною, а для міцності змішували з сіркою, смолою, сурмою. Пізніше стали додавати глину і суміш обпалювали в печі. Такий олівець яким ми пишемо сьогодні, з'явився в кінці ... Стоп! Зараз ми дізнаємося в якому столітті він з'явився вирішивши рівняння.

-3(y+2,5)=14,1-4,2y XVIII век

V.Самостійна робота

Розташуй відповіді в порядку зростання і розшифруй слово.

Варіант 1

 

Варіант 2

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Image3492.gif

О

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Image3493.gif

Г

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Image3494.gif

К

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Image3495.gif

Ц

780: (х-24)+38=90

Е

(31-у:350)8=200

А

(2х+9+9х):4-26=45

Н

52-(5у+4+у):38=50

Н

2(0,6х-3)=3(-0,1х+3)

Т

4(0,7х-4)=3(-0,2х+6)

А

Сучасний олівець винайшов у 1794 році талановитий французький вчений і винахідник Ніколя Жак Конте.

 

Найпростішою конструкцією є механічний олівець з грифелем 2 мм, де стрижень утримується металевими затисками (цанга) - цанговий олівець

 

 

Після закінчення роботи зошити збираються для перевірки, але вчитель повідомляє учням ,які слова були зашифровані і що вони позначають.

VI.  Підбиття підсумків уроку

Оціни ступінь складності уроку:

"+" - Легко

"0"-звичайно

"-" - Важко

VII Домашнє завдання:

Обов’язково : № 103 ( а,б), № 106

Якщо зможити : № 1219 ,1221

docx
Додав(-ла)
Попова Людмила
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
§ 1. Лінійне рівняння з однією змінною
Додано
8 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку