Урок "Розв'язування вправ на множення десяткових дробів"

Про матеріал
урок на застосування правил множення, додавання та віднімання десяткових дробів. Учні виконують самостійну роботу у вигляді математичного диктанту, використовуючи дані правила.
Перегляд файлу

Математика 5 клас

Тема. Розв’язування вправ на множення десяткових дробів.

Мета: продовжувати формувати вміння та навички множити десяткові дроби, вміти застосовувати раніше отримані знання під час розв’язування вправ ;

розвивати мислення, пам'ять, увагу;

виховувати охайність, самостійність, свідоме ставлення до навчання.

Тип уроку: урок закріплення.

Обладнання: підручник, мультимедійне обладнання, презентація

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання:

  • перевірити наявність домашнього завдання;
  • прокоментувати відповіді;
  • відповісти на запитання учнів, які виникли під час розв’язування вправ;

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Учитель повідомляє тему, мету уроку. З учнями повторюються  правила додавання, віднімання та множення десяткових дробів.

Усний рахунок

  1. Відомо, що 354*29 =10266. Поставити в правій частині рівності кому так, щоб множення було виконане правильно (слайд).
  • 1) 3,54*29=10266
  • 2) 35,4*2,9=10266
  • 3) 3,54*0,29=10266
  • 4) 0,354*290=10266
  • 5) 0,0354*0,29=10266
  • 6) 3,54*2900=10266
  1. Купили 4 ручки по 1,5 грн. и 3 олівця по 0,5 грн. Скільки грошей заплатили за покупку (слайд).

ІV. Розв’язування вправ

  1. Використовуючи правило множення десяткових дробив, знайдіть добуток:

5,7 * 0,1 = …

5,7 * 0,01 = …

5,7 * 0,001 = …

 

  1. №1038. Знайдіть значення виразу(слайд)
  1. 0,4 * 8,42 * 0,5;
  2. 0,01 * 0,0 5* 300 * 20;
  3. 0,125 * 61,5 * 1,6;
  4. 2,5 * 0,5 * 0,8 * 7,6.

 

  1. Проявіть компетентність № 1056. (Обговорення колективне, оформлення самостійне).

Сім’я вирішила обклеїти шпалерами стіни в одній із кімнат. Кімната має розміри 3,5м х 4м х 2,5м. у кімнаті є одне вікно розмірами 1,2м х 2,5м і двері розмірами 0,9м х 2м.

  1. Знайдіть площу вікна.
  2. Знайдіть площу дверей.
  3. Скільки квадратних метрів шпалер знадобиться для того, щоб обклеїти стіни?

Примітка. Відповідь на слайді.

  1. Математичний диктант:

1) Виконайте додавання 1,1 і  2,3;

2) Знайдіть суму 2,81 і 3,7;

3) Виконайте віднімання 3,85 і 2,12;

4) Знайдіть значення виразу: 11,2 – 2,13;

5) Обчисліть: 2,87*10;

6) Виконайте множення 0,13 і 10;

7) Знайдіть добуток 3,5 і 100;

8) Знайдіть добуток 3,5 і 0,1;

9) Виконайте множення 3,1 і 4;

10) Знайдіть значення виразу: 3,1*0,4;

11) Знайдіть добуток чисел 1,5 і 0,03;

12) Сторони прямокутника дорівнюють7,05м і 2м. Знайдіть площу прямокутника.

 

Примітка . Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.  Учні здійснюють самоперевірку диктанту за слайдом презентації та оцінюють свою роботу.

 

V. Підсумок уроку (слайд)

Сьогодні на уроці ми

повторили …

дізналися …

VІ. Домашнє завдання (диференційоване)

  • 1) повторити правила з §29;
  • 2) розв'язати :
  • № 10310
  •  № 1039(30,4)
  •  № 1043(1).

 

 

 

 

Література

  1. Математика. 5 кл. :підруч. Для закладів загальної середньої освіти / Н.А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Боско, З.О.Сердюк. – Вид. 2 – ге, доопр. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 240с.
  2. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика 5 – 9 класи» : М.І Бурда, Б.В. Кудренко, О.Я. Біляніна та ін.Затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804.
  3. Інтернет ресурси.

 

 

 

 

docx
Додано
4 квітня 2019
Переглядів
1978
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку