|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок № 97
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Робота над помилками, виставлення оцінок у щоденники учнів.
-
Актуалізація опорних знань з теми:
-
Повторення таблиці ділення;
-
Повторення алгоритмів ділення натуральних чисел: § 13 (п. 1-4), с. 83;
-
Перевірка завдань з рубрики «Дізнайтеся більше», с. 86.
-
Вивчення нової теми за підручником: § 30 (п. 1), с. 197-198.
-
Розв’язування вправ: № 1061 – 1063, № 1065, с. 201-202.
-
Завдання на перевірку своєї компетентності: № 1067, с. 202.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити алгоритм за § 30 (п. 1), с. 197.
-
Виконайте вправи № 1064, 1066, с. 201.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок № 98
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число: § 30 (п. 1), с. 197-198;
-
Виконання вправ: № 1064, 1066, с. 201.
-
Вправи на вивчений алгоритм: № 1068 – 1070, с. 202.
-
Вивчення нової теми за підручником: § 30 (п. 2), с. 198-199.
-
Первинне застосування знань: № 1072, с. 202.
-
Розв’язування задач із повсякденного життя: № 1074, 1076, с. 202.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правило-алгоритм за § 30 (п. 2), с. 198.
-
Виконайте вправи № 1071, 1073, 1075, 1077, с. 202.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок № 99
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число: § 30 (п. 2), с. 198-199;
-
Виконання вправ: № 1071, 1073, 1075, 1077, с. 202.
-
Узагальнення вивченого алгоритму за допомогою відео-уроку.
-
Виконування завдань з відео-уроку.
-
Закріплення вивченого: № 1092, с. 204.
-
Розв’язування рівнянь:
-
Середній рівень: № 1078, с. 203;
-
Достатній рівень: № 1099, с. 204.
-
Розв’язування задач: № 1090, с. 204.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правило-алгоритм за § 30 (п. 2), с. 198.
-
Виконайте вправи № 1079, 1091, 1093, 1100, с. 204.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №100
|
Окремі випадки ділення десяткових дробів
(на 10, 100, 1000…).
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число: § 30 (п. 2), с. 198-199;
-
Виконання вправ: № 1079, 1091, 1093, 1100, с. 204.
-
Узагальнення вивченого: № 1096, 1097, с. 204.
-
Вивчення нового матеріалу: § 30 (п. 3) – І частина, с. 199.
-
Розв’язування тренувальних вправ:
-
Усні вправи: № 1057, 1059, с. 201;
-
Письмові вправи: № 1080, 1081, с. 202.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правило-алгоритм за § 30 (п. 3) – І частина, с. 199.
-
Виконайте вправи № 1082, 1098, с. 203-204.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №101
|
Окремі випадки ділення десяткових дробів
(на 0,1; 0,01; 0,001…).
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число: § 30 (п. 3) – І частина, с. 199;
-
Виконання вправ: № 1082, 1098, с. 203-204.
-
Вивчення нового матеріалу: § 30 (п. 3) – ІІ частина, с. 199.
-
Розв’язування тренувальних вправ:
-
Усні вправи: № 1058, 1060, с. 201;
-
Письмові вправи: № 1083, 1084, с. 203.
-
Перевірка засвоєння матеріалу:
І варіант - № 1086, с. 203; № 1094, с. 204;
ІІ варіант - № 1087, с. 203; № 1095, с. 204.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Довчити правила-алгоритми за § 30 (п. 3), с. 199.
-
Виконайте вправу № 1085, с. 203.
-
Прояви компетентність: № 1111, с. 205.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №102
|
Знаходження числа за заданим значенням дробу.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на десятковий дріб;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на розрядні одиниці;
-
Виконання вправ: № 1085, № 1111.
-
Актуалізація відомих алгоритмів: § 23 (п. 2), с. 150.
-
Вивчення нового матеріалу: § 30 (п. 4), с. 200.
-
Знайомство з видатною жінкою-математиком: Софія Василівна Ковалевська.
-
Розв’язування тренувальних вправ:
-
Вправа на відпрацювання алгоритму: № 1088, с. 203;
-
Задача: № 1090, с. 204.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Довчити правила-алгоритми за § 30 (п. 4), с. 200.
-
Виконайте вправи № 1089, № 1091, с. 203-204.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №103
|
Знаходження числа за заданим значенням дробу.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на десятковий дріб;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на розрядні одиниці;
-
Алгоритм знаходження числа за його дробом;
-
Виконання вправ: № 1089, № 1091.
-
Відео-приклади з теми (презентація).
-
Складання ОК «Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом».
-
Розв’язування вправ:
-
Вправа на всі дії з десятковими дробами: № 1096, с. 204;
-
Задача: № 1102, с. 205.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правила-алгоритми за § 30, с. 197.
-
Виконайте вправи № 1098, № 1103, с. 204-205.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №104
|
Розв’язування вправ та задач на всі дії з десятковими дробами. Самостійна робота № 9.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на натуральне число;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на десятковий дріб;
-
Алгоритм ділення десяткового дробу на розрядні одиниці;
-
Алгоритм знаходження числа за його дробом;
-
Виконання вправ: № 1098, № 1103.
-
Розв’язування вправ:
-
Вправа на всі дії з десятковими дробами: № 1097, с. 204;
-
Задача: № 1106, с. 205.
-
Виконання самостійної роботи.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правила-алгоритми за § 30, с. 197.
-
Виконайте вправи № 1105, № 1107, с. 205.
|
Ділення десяткових дробів
Варіант 1
№ 1. (6 б.) Виконайте ділення:
а) 17,1:9; б) 20,4:4; в) 3,164:28;
г) 7,68:0,6; д) 0,315:0,9; ж) 24,704:0,64 .
№ 2. (3 б.)Розв’яжіть рівняння:13 – 7,6 х =2,284.
№ 3. (3 б.) Коли лижник від'їхав від станції на відстань 10,8 км, слідом за ним попрямувала собача упряжка. Швидкість лижника 9,4 км/год, а швидкість упряжки 22,9 км/год. Через який час упряжка наздожене лижника.
Варіант 2
№ 1. (6 б.) Виконайте ділення:
а) 36,3:3; б) 18,8:8; в) 14,244:12;
г) 3,24:0,6 ; д) 0496:0,8 ; ж) 24,804:4,77 .
№ 2.(3 б.) Розв’яжіть рівняння: 16 – 3,8 х = 6,31.
№ 3. (3 б.) Пловец пливе по озеру зі швидкістю 1,8км/год. Слідом за ним йде човен зі швидкістю 4,5км/год. Зараз між ними 0,54 км. Через який час човен наздожене плавця?
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №105
|
Округлення чисел.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Виконання вправ: № 1105, № 1107, с. 205.
-
Актуалізація опорних знань: таблиця 23, с. 177.
-
Вивчення нової теми за § 31, с. 206:
-
Наближені значення величин (п. 1, с. 206);
-
Правила округлення (п. 2, с. 207-208).
-
Розв’язування вправ:
-
Усні вправи: № 1113-1116, с. 209;
-
Письмові вправи: № 1117, № 1119, № 1120, № 1122, с. 209-210.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Довчити правила за § 31, с. 206.
-
Виконайте вправи № 1118, № 1121, № 1123, с. 209-210.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №106
|
Округлення чисел.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Актуалізація опорних знань:
-
Правило округлення чисел § 31, с. 208.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Виконання вправ: № 1118, № 1121, № 1123, с. 209-210.
-
Розв’язування вправ:
-
Усні вправи: № 1117, с. 209;
-
Письмові вправи: № 1124, № 1126, с. 210;
-
Прояви компетентність: № 1128, с. 210.
-
Марафон з розв’язування завдань на округлення: № 1129, № 1132, № 1134, с. 210.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правила за § 31, с. 208.
-
Виконайте вправи № 1127, № 1135, с. 210.
-
Проявіть компетентність: № 1144, с. 211.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №107
|
Розв’язування вправ та задач з теми.
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Актуалізація опорних знань:
-
Правило округлення чисел § 31, с. 208.
-
Перевірка домашнього завдання:
-
Виконання вправ: № 1127, № 1135, № 1144, с. 210-211.
-
Повторення та узагальнення вивченого з теми:
-
Ділення десяткових дробів: § 30, с. 197;
-
Знаходження числа за його дробом, с. 200.
-
Розв’язування вправ:
-
Письмові вправи: № 1097 (2, 3), с. 204;
-
Розв’яжи рівняння: № 1099 (2), с. 204;
-
Задача на рівняння: № 1108*, с. 205;
-
Завдання на округлення: № 1136, с. 211.
-
Прояви компетентність: № 1138, с. 211.
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити правила за § 30-31.
-
Виконайте вправи № 1137, № 1139, с. 211.
-
Готуватися до контрольної роботи з теми.
|
|
ІІ семестр
|
Тема 9.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Дата
|
________________
Класна робота
|
Урок №__
|
Контрольна робота № 9 з теми «Ділення десяткових дробів».
|
Класна робота
|
-
Організаційний момент.
-
Актуалізація опорних знань з теми:
-
Як поділити десятковий дріб на натуральне число - § 30 (п. 1), с. 198;
-
Як поділити десятковий дріб на десятковий дріб - § 30 (п. 2), с. 199;
-
Як поділити десятковий дріб на розрядну одиницю - § 30 (п. 3), с. 199;
-
Як знайти число за його дробом - § 30 (п. 4), с. 200.
-
Перевірка домашнього завдання: №1137, № 1139, с. 211.
-
Розв’язування вправ контрольної роботи (картки).
-
Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
|
Домашнє завдання
|
-
Повторити § 23 (п. 1-2), с. 149.
-
Повторити ОК «Задачі на дроби».
|
Контрольна робота № 9 5 клас
«Ділення десяткових дробів»
Варіант 1
Частина 1.
№1 (1б) Виконати ділення 56,87 : 10.
А) 0,5687; Б) 568,7; В) 5,687.
№2 (1б) Обчислити 32,64 : 0,1.
А) 326,4; Б) 3,264; B) 3264.
№3 (1б) Округлити до десятих число 9,374.
А) 9,3 ; Б) 9,4; В) 9,37.
Частина 2.
№4 (2б) Виконати дії: 3,8 · (8,57 + 9,585 : 4,5).
№5 (2б) Розв’язати рівняння: (х – 45,6) · 5,2 = 65,52.
№6 (2б) Знайти різницю двох чисел, якщо від’ємник дорівнює 9,6 і становить 0,16 від зменшуваного.
Частина 3.
№7 (3б) Розв’язати задачу.
В двох цистернах 110,4 т нафти. В одній з них нафти більше, ніж в другій на 8,8 т. Скільки тон нафти в кожній цистерні?
Контрольна робота № 9 5 клас
«Ділення десяткових дробів»
Варіант 2
Частина 1.
№1 (1б) Виконати ділення 95 : 10.
А) 9,5; Б) 0,95; В) 950.
№2 (1б) Обчислити 0,123 : 0,01.
А) 1,23; Б) 12,3; B) 123.
№3 (1б) Округлити до сотих число 7,829.
А) 7,82; Б) 7,80; В) 7,83.
Частина 2.
№4 (2б) Виконати дії: 6,7 · (35,7 : 4,8 + 3,36).
№5 (2б) Розв’язати рівняння: 7,2 : (х + 1,7) = 0,36.
№6 (2б) Один доданок дорівнює 3,78, що становить 0,45 від суми. Знайти другий доданок.
Частина 3.
№7 (3б) Розв’язати задачу.
На двох машинах 11,2 т вантажу, причому в одній з них вантажу на 0,84 т більше, ніж на другій. Скільки тон вантажу в кожній машині?