Урок "РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ"

Про матеріал
Урок з теми "РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ" допоможе навчити учнів застосовувати властивості степеня з натуральним показником при спрощенні виразів і розв’язуванні рівнянь, користуватися властивостями степеня при визначенні значень числових виразів та при порівнянні чисел
Перегляд файлу

УРОК № 7

ТЕМА УРОКУ: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ

МЕТА УРОКУ:

НАВЧАЛЬНА: навчити застосовувати  властивості  степеня  з  натуральним  показником  при  спрощенні  виразів  і  розв’язуванні  рівнянь, користуватися  властивостями  степеня  при  визначенні  значень  числових  виразів  та  при  порівнянні  чисел

РОЗВИВАЮЧА: розвивати в учнів комунікативні компетентності, компетентності продуктивної творчої діяльності та саморозвитку і самоосвіти

ВИХОВНА: виховувати самостійність, лаконічність викладу думки, акуратність ведення записів, ретельність у виконавських діях тощо

Тип уроку: урок   застосування  знань,  формування  умінь та  навичок  учнів ХІД УРОКУ:

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Я  хочу  розпочати  сьогоднішній  урок  із  питання,  яке,  здається,  недоречним  на  уроці  математики: „Як  ви  гадаєте,  чи  знають  дорослі  люди  та  діти  шкільного  віку  елементарні  правила  дорожнього  руху?”

Ймовірна  відповідь: „Так!”

   А  чи  всі  користуються  ними,  тобто  чи  всі  застосовують  правила  дорожнього  руху  у  реальних  життєвих  ситуаціях?

          Ймовірна  відповідь: „Ні!”

Нажаль,  таких  прикладів  можна  навести  чимало.  Ми  знаємо  правила,  чули  про  закони,  але  користуватися  ними  не  вміємо або  користуємося  невдало.  В  математиці,  як  у  житті!  Вивчив  правило – чудово,  а  чи  навчився  їм  користуватися?    Ми  з  вами  на  минулому  уроці познайомились і  довели властивості  степеня  з  натуральним  показником,  виходячи  з  цього,  як  ви  гадаєте,  чому  ми  маємо  присвятити  свій  сьогоднішній  урок?

Ймовірна  відповідь: „Тому,  щоб  навчитися  користуватися  вивченими  властивостями  степеня  на  практиці.”

Дійсно,  на  сьогоднішньому  уроці  ми  маємо  навчитися  застосовувати  властивості  степеня  на  практиці.

2.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

3.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Технологія «Знайди помилку».

  1.               =
  2.               =
  3.               =
  4.               =
  5.               =
  6.               =
  7.               =
  8.               =
  9.               = 2
  10.          = x
  11.          = - 27

2. Фронтальне опитування учнів

1. Дайте визначення степеня з натуральним показником.

2. Як інакше називають другу та третю степінь числа?

3. Сформулюйте властивості степеня з натуральним показником.

4. Запишіть ці властивості у вигляді формул.

Властивості  степеня  з  натуральним  показником:

am ∙ an = am+n;

am : an = am-n;    а ≠ 0,  m > n

(am)n = am∙n;

(ab)n = anbn;

,  b ≠ 0

5. Доведіть основну властивість.

4.ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ УЧНІВ ДОВОДИТИ ТОЖНОСТІ

Колективне виконання  завдань з підручника: № 217, 219, 221, 224, 225

5. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Давайте  разом  заповнимо  пелюстки  моєї  „алгебраїчної  ромашки”.

Користуючись  різними  властивостями  степеня,  на  пелюстках  цих  „ромашок”  написати  приклади,  які  б  дорівнювали  виразу  в  середині.  Чим  більше  пелюсток,  тим  краще. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

§6, виконати № 218, 220, 222

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Властивості степеня з натуральним показником
Додано
19 вересня
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку