Урок "Множення многочлена на многочлен. Розв'язування вправ"

Про матеріал
НАВЧАЛЬНА: узагальнити знання, вміння й навички учнів виконувати множення многочлена на многочлен РОЗВИВАЮЧА: розвивати обчислювальні навички, розумову активність ВИХОВНА: виховувати інтерес до математики, старанність, почуття відповідальності перед товаришами, повагу і ввічливе ставлення один до одного; спонукати до творчої роботи на уроці.
Перегляд файлу

УРОК № 19

ТЕМА УРОКУ: МНОЖЕННЯ МНОГОЧЛЕНА НА МНОГОЧЛЕН. РОЗВЯЗУВАННЯ ВПРАВ

МЕТА УРОКУ:

НАВЧАЛЬНА: узагальнити знання, вміння й навички учнів виконувати

множення многочлена на многочлен

РОЗВИВАЮЧА: розвивати обчислювальні навички, розумову активність

ВИХОВНА: виховувати інтерес до математики, старанність, почуття відповідальності перед товаришами, повагу і ввічливе ставлення один до одного; спонукати до творчої роботи на уроці.

ТИП УРОКУ:  урок застосування знань, умінь та навичок

ХІД УРОКУ:

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

2. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Перевірити наявність виконання домашнього завдання

3. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальне опитування:

1. Що таке многочлен? (Сума кількох одночленів).

2. Що є многочленом стандартного вигляду? (Многочлен, що є сумою одночленів стандартного вигляду, серед яких немає подібних членів)

3. Що називається степенем многочлена стандартного вигляду? (найбільший серед степенів одночленів, що до нього входять).

4. Сформулюйте правило множення одночлена на многочлен. (Щоб помножити одночлен на многочлен, треба помножити цей одночлен на кожний член многочлена і знайдені добутки додати).

5. Сформулюйте правило множення многочлена на многочлен. (Щоб помножити многочлен на многочлен, треба помножити кожен член першого многочлена на кожний член другого многочлена і знайдені добутки додати).

4. ФОРМУВАННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ  ВМІНЬ ТА ЗНАНЬ

Виконання вправ з підручника: № 398, 412, 414

Додаткові завдання:

Завдання 1

У нас є три кошика та купка яблук. Потрібно яблука розмістити в кошики таким чином, щоб у першому кошику були яблука, де правильна відповідь тільки число, у другому – правильна відповідь, многочлен найвища степінь якого одиниця, у третьому кошику – правильна відповідь, многочлен найвища степінь якого квадрат.

Завдання     Відповідь

(a-3)(x-2)-ax+2a+3x  =ax-2a-3x+6-ax+2a+3x=6

(y+3)(y-2)-y2-y   =y2+3x-2y-6-y2-y=-6

(x+m)(x-m)    =x2-m2

(a2+2)(b-4)    =a2b-4a2+2b-8

(m-b)(x+c)    =mx+mc-bx-bc

(a-1)(-y-1)    =-a-ay+1+y

 

5. ПІДСУМКИ УРОКУ

Ми виконували багато завдань на уроці.

  1.               Що нового ви дізнались на уроці?
  2.               Що допомагало вам досягти успіху у розв’язуванні завдань?
  3.               У якому настрої ви перебували на уроці?
  4.               Чи всі учні працювали на уроці?
  5.               Що на цьому уроці заважало вам працювати продуктивно?

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

§ 11 прочитати, повторити алгоритм, виконати  № 399, 413

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0000000628 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00000006280000000628 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Множення многочлена на многочлен
Додано
22 вересня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку