ТЕМА УРОКУ: МНОЖЕННЯ МНОГОЧЛЕНА НА МНОГОЧЛЕН. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ
МЕТА УРОКУ:
НАВЧАЛЬНА: узагальнити знання, вміння й навички учнів виконувати
множення многочлена на многочлен
РОЗВИВАЮЧА: розвивати обчислювальні навички, розумову активність
ВИХОВНА: виховувати інтерес до математики, старанність, почуття відповідальності перед товаришами, повагу і ввічливе ставлення один до одного; спонукати до творчої роботи на уроці.
ТИП УРОКУ: урок застосування знань, умінь та навичок
ХІД УРОКУ:
1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
2. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Перевірити наявність виконання домашнього завдання
3. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування:
1. Що таке многочлен? (Сума кількох одночленів).
2. Що є многочленом стандартного вигляду? (Многочлен, що є сумою одночленів стандартного вигляду, серед яких немає подібних членів)
3. Що називається степенем многочлена стандартного вигляду? (найбільший серед степенів одночленів, що до нього входять).
4. Сформулюйте правило множення одночлена на многочлен. (Щоб помножити одночлен на многочлен, треба помножити цей одночлен на кожний член многочлена і знайдені добутки додати).
5. Сформулюйте правило множення многочлена на многочлен. (Щоб помножити многочлен на многочлен, треба помножити кожен член першого многочлена на кожний член другого многочлена і знайдені добутки додати).
4. ФОРМУВАННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ ТА ЗНАНЬ
Виконання вправ з підручника: № 398, 412, 414
Додаткові завдання:
Завдання 1
У нас є три кошика та купка яблук. Потрібно яблука розмістити в кошики таким чином, щоб у першому кошику були яблука, де правильна відповідь тільки число, у другому – правильна відповідь, многочлен найвища степінь якого одиниця, у третьому кошику – правильна відповідь, многочлен найвища степінь якого квадрат.
Завдання Відповідь
(a-3)(x-2)-ax+2a+3x =ax-2a-3x+6-ax+2a+3x=6
(y+3)(y-2)-y2-y =y2+3x-2y-6-y2-y=-6
(x+m)(x-m) =x2-m2
(a2+2)(b-4) =a2b-4a2+2b-8
(m-b)(x+c) =mx+mc-bx-bc
(a-1)(-y-1) =-a-ay+1+y
5. ПІДСУМКИ УРОКУ
Ми виконували багато завдань на уроці.
6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
§ 11 прочитати, повторити алгоритм, виконати № 399, 413