Урок "Розв’язування задач на знаходження площі і периметру прямокутника та квадрата. Самостійна робота"

Про матеріал
Розв’язування задач на знаходження площі і периметру прямокутника та квадрата. Самостійна робота
Перегляд файлу

Урок № 53

Тема уроку: Розв’язування задач на знаходження площі і периметру прямокутника та квадрата. Самостійна робота

Мета уроку: 

Навчальна: Удосконалити знання та набуті вміння знаходити площу і периметр чотирикутників (прямокутника, квадрата). Провести діагностику знань з даної теми.

Розвиваюча: Розвивати вміння працювати самостійно, раціонально використовувати знання та час для виконання завдань

Виховна: виховувати увагу, математичну культуру

Тип уроку:  удосконалення, застосовуння знань, вмінь та навиків.

Хід уроку: 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

2. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Самоперевірка за зразком

2. Незнайко, виконуючи завдання,  припустив помилки.Допоможіть виправити їх

1. Площа прямокутника обчислюється за формулою: Sпр. = (a + b) * 2

2. Периметр прямокутника: Pпр. =

3. Площа квадрата обчислюється за формулою: Sкв. = a * b

4.Периметр квадрата обчислюється за формулою: Pкв. = a*4

5. = 4                             = 6          =18

6. 4 = 40              1 = 100

3. ФОРМУЛЮВАННЯ  ТЕМИ  ТА МЕТИ УРОКУ

4. ВІДПРАЦЮВАННЯ ВМІНЬ

Виконання письмових вправ: № 732, 733

  1. Периметр прямокутника дорівнює 42 см, а одна з його сторін дорівнює 8см. Знайди площу прямокутника.
  2. Периметр прямокутника дорівнює 124 см. Одна його сторона в 2 рази більша за іншу. Знайдіть площу прямокутника.

5. ПІДСУМКИ УРОКУ

Самостійна робота

1. a, b – сторони прямокутника, S – його площа, P – периметр. Заповніть  таблицю.

a

17см

15дм

 

b

12см

 

25 мм

S

 

240

125

P

 

 

 

2.Ширина прямокутника у 4 рази довша за довжину, а його периметр дорівнює 80 см. Знайди площу прямокутника.

3. Довжина прямокутника в 2 рази більша за ширину, а периметр дорівнює 150 м. Знайди площу прямокутника.

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

§18, 19,  № 736, 737.

 

1.Sпр.=(a + b) * 2

2.Pпр. =

3.Sкв. = a * b

4.Pкв. = a*4

5.=4                             = 6         

=18

6.4=40             1 = 100

 

1.Sпр.=

2.Pпр. =

3.Sкв. =

4.Pкв. =

5.=                             =         

=

6.4=

1 =

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пінчук Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
7004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку